Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ominaisuuksista et pidä miehellä ulkoisesti?

Vierailija
17.12.2019 |

Itselleni ei tule muuta mieleen, kuin likaiset kynnenaluset, ylipaino ja pitkä tukka. Sitten jos on vielä noiden yhdistelmä niin hyi hele!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit negaation kautta liikenteeseen? Miksi ei voisi joskus keskustella miellyttävistä piirteistä, miksi aina täytyy löytää jotakin kritisoitavaa miehistä/naisista?

Vierailija
2/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio, huonot hampaat, pitkät kynnet, kimeä ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit negaation kautta liikenteeseen? Miksi ei voisi joskus keskustella miellyttävistä piirteistä, miksi aina täytyy löytää jotakin kritisoitavaa miehistä/naisista?

Koska alkoi ärsyttää yksi ällöttävän näköinen ylilihava pitkähiuksinen mies (hiukset olivat myös rasvaiset) ja haisi aivan paskalta. Olen raskaana, normaalisti ällööntyisin vain sen verran että ajattelisin ”hyi”, mutta sai oksennusrefleksin aikaan julkisella paikalla tämä ällöttävä mies. Ja nyt ei tee mieli syödä, kiitos ällötyksen.

Vierailija
4/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kime' ''ni kans turn off. Likaisuus. Nuuskan imeminen.

Vierailija
5/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska alkoi ärsyttää yksi ällöttävän näköinen ylilihava pitkähiuksinen mies (hiukset olivat myös rasvaiset) ja haisi aivan paskalta. Olen raskaana, normaalisti ällööntyisin vain sen verran että ajattelisin ”hyi”, mutta sai oksennusrefleksin aikaan julkisella paikalla tämä ällöttävä mies. Ja nyt ei tee mieli syödä, kiitos ällötyksen.

Ikävää. Olet varmaan itse todellinen päivänsäde =)

Vierailija
6/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin sanonut että kalju, mutta sitten ihastuin päätäpahkaa yhteen kaljuun mieheen joka sai mut kyseenalaistamaan kaiken :D

Vierailija
7/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika naisellisuus, esim. naisellinen pylly tai lantion muoto.

Vierailija
8/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätiksi kehutaan ja hygieeninen olen. :)

Vierailija
9/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti, leveä lantio

Vierailija
10/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha. Ei käy hammaslääkärissä säännöllisesti.

Vierailija
11/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, naaman karvaisuus. Lihaksikkuus pienellä rasvaprosentilla.

Vierailija
12/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienian laiminlyöminen. Ei niinkään ulkonäölliset piirteet. Jos on hyvin epäsiisti.

Vierailija
13/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nenä

Vierailija
14/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihana luonteesi kruunaa kaiken :)

Vierailija
15/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho, siinä on yhdessä miehessä melkeinpä kaikki epämiellyttävät piirteet

Vierailija
16/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiselliset piirteet, pullonkaulahartiat, laihuus, lihavuus, pitkät kynnet, kaljun peittely, pitkä hiirenhäntätukka niskassa, likaisuus, ylilihaksikkuus, huonot hampaat, alle 170 cm, ikään nähden liian nuorekas pukeutuminen, huono ryhti, ylimielinen ilme.

Vierailija
17/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljapullohartiat, värittömät silmäripset, isot huulet

Vierailija
18/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mut eihän täällä nyt saa noin sanoa. Se on ihan ok olla paskalta haiseva limaletti, ei saa kritisoida. Täällä saa kritisoida ja puhua negatiivisesti vain julkkiksista ja kauniista naisista.

Vierailija
19/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma iho

Vierailija
20/44 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan haju, muuta ei nyt tule mieleen, ai niin tämä on yksi: ripuli pöksyt eli siis sellaiset housut mistä heti näkyy että on tullu ripali housuun muutamankin kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi