Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinin puhetyyli

Vierailija
17.12.2019 |

Onpas. Tuo. Sanna. Marinin. Puhe...tyyli. Aika. Ärsyttävä.

Yrittää. Kuulostaa. Uskottavalta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nyökkäys) olen (nyökkäys) olen (nyökkäys) huomannut (nyökkäys) saman.

Päivän naurut :D

Vierailija
22/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei56000 €.lla saatu puheääntä kuntoon. Puhe tulee liian kurkusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin puhuu kuin robotti, tauottaa puhetta luonnottomasti. Ja miksi pieni hymy joka välissä, vaikka puhuu vakavista asioista.

Stepfordista pääministeriksi.

Vierailija
24/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun. Olin armeijassa. Puhui. Komppanianpäällikkömme. Juuri samalla. Tavalla.

Vierailija
25/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin puhui ennen ihan hyvin ja selkeästi. Nyt on saanut "koulutusta" ja homma on mennyt kiville.

Vierailija
26/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkaan noin monta karismatonta ihmistä hallituksessa.

Mikään opetus, kallliskaan, tai monet avustajat tosiaan ei auta jos ei ole antaa omia eväitä asiaan ja puheeseen sekä karismaattista persoonaa.

Vierailija
27/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sille ole maksettu sama koulutus ministeriöstä kuin Kulmunille. 

Vierailija
28/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin puhui ennen ihan hyvin ja selkeästi. Nyt on saanut "koulutusta" ja homma on mennyt kiville.

Niin, tai pikemminkin huusi selkeästi :D

Vierailija
29/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Marin olisi ihan hyvä esiintyjä, jos ei tosiaan esittäisi jotain opeteltua "puhun nyt hyvin selkeästi ja asiallisesti ja korostaen puheeni painavuutta" tyylillä. Ei se Tampereen valtuuston aikaan noin puhunut, vaikuttaa että on saanut hänkin jotain esiintymiskoulutusta ja noudattaa oppeja vähän turhan tunnollisesti. Niissähän tuollaista neuvotaan. Kävin iitse työni puolesta myös esiintymis- ja vaikuttamiskoulutuksen, ja siellä minullekin korostettiin että koska olen nainen ja pienikokoinen, "miesten maailmassa" äänenkäyttö ja puheen rytmi on erittäin tärkeitä keinoja saavuttaa vakuuttavuutta. Eli matala tasainen ääni, hidas (harkitun kuuloinen) puhe, ei missään nimessä "kiihtynyttä kälätystä".

Vierailija
30/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna puhuu niin että persutkin ymmärtää. Persuthan kuuntelee radiosta selkokieliset uutiset muutenkin.

Vierailija
31/52 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Marin olisi ihan hyvä esiintyjä, jos ei tosiaan esittäisi jotain opeteltua "puhun nyt hyvin selkeästi ja asiallisesti ja korostaen puheeni painavuutta" tyylillä. Ei se Tampereen valtuuston aikaan noin puhunut, vaikuttaa että on saanut hänkin jotain esiintymiskoulutusta ja noudattaa oppeja vähän turhan tunnollisesti. Niissähän tuollaista neuvotaan. Kävin iitse työni puolesta myös esiintymis- ja vaikuttamiskoulutuksen, ja siellä minullekin korostettiin että koska olen nainen ja pienikokoinen, "miesten maailmassa" äänenkäyttö ja puheen rytmi on erittäin tärkeitä keinoja saavuttaa vakuuttavuutta. Eli matala tasainen ääni, hidas (harkitun kuuloinen) puhe, ei missään nimessä "kiihtynyttä kälätystä".

On aivan varmasti saanut esiintymiskoulutusta. Puhe on muuttunut todella teennäiseksi ja sen myötä myös mitäänsanomattomaksi.

Kuunnelkaapa.

Vierailija
32/52 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kyllä tuota Marinin selkeää ja rauhallista ulosantia sata kertaa mieluummin kuin näitä hengittämättä tuhat sanaa minuutussa, lauseet yhteen posottavia poliitikkoja, joilla on niin paljon sanottavaa, että kaikki menee mitäänsanomattomaksi puuroksi.

Vierailija
33/52 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian-----------------pitkiä---------------taukoja.-------------------Korostettu------------------selkeys----------------------menee--------------------------vitsin------------------puolelle-------------------------ja-------------------------syö------------------------puhujan------------------------------uskottavuutta---------------------------------mikä--------------------------tuskin-------------------------------oli-------------------------------tarkoitus.

Vierailija
34/52 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin lausuu myös suljetut vokaalit avoimina:

Suami

tyätä

vuakra

nuari

vuasi

ruaka

Ruatsi

jne

Vierailija
35/52 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellä mainittu suljettujen vokaalien lausuminen avoimena on niin tamperelaista junttikiältä.Samoin tamperelaiseen puheeseen kuuluu terävät r-kirjaimet

Vierailija
36/52 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suami

tyätä

vuakra

nuari

vuasi

ruaka

Ruatsi

jne

Et ole ikinä käynyt Tampereella? TUo on mansen murretta.

Vierailija
37/52 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi pahasti mt-ongelmainen palstapersu kitisee Marinista noin miljoonan aloituksen verran joka päivä. Kuten palstapersusta näkee, vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.

Vierailija
38/52 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suami

tyätä

vuakra

nuari

vuasi

ruaka

Ruatsi

jne

Et ole ikinä käynyt Tampereella? TUo on mansen murretta.

Ai että, tamperelaiset naiset on ihan parhaita <3 <3

Vierailija
39/52 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes aito manselainen. Suku on jostain Savosta, ja muutti pk-seudulta äitinsä kanssa jonnekin ympäryskuntaan nokiapirkkala tms. Turhaan yrittää murretta puhua.

Vierailija
40/52 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN PIDÄ MARINISTA.. ENEMMÄN DIGGAAN E LEPOMÄKEÄ-S ESSAYAHIA-JA KESKUSTAN NAISSIIPEÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi