Keski-ikäinen: Pystyisikö vielä kielisuutelemaan toista ihmistä?
Minä en, kuvottaa pelkkä ajatus toisen suuhun tunkeutumisesta omalla kielellä... Yyyyyyyyhhhhhyh.
Mitenhän sitä nuorena tollastakin pystyi tekemään yrjöämättä.😫
Kommentit (60)
Ei mitään ongelmaa vaimon kanssa. Joka päivähän sitä pitää hellyyttä osoittaa pienin teoin, kosketuksin ja suukotteluin. Ei niitä kielisuudelmia toki (enää) tarvitse yleisön edessä tehdä.
- M56
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan en. Inhottaa jopa se, ellen voi olla varma hampaiden lankauksesta. Samoin on voinut harrastaa suuseksiä jonkun kanssa, ja limakalvotartunta on riski.
Tämä: Mahdollista lastisuuta ei pysty suudella.
Tietenkin, jos se on seksikäs ja huolehtii hygieniastaan.
Ei kaikki keski-ikäiset miehet ole mustahampaisia tuhkakuppeja, vaikka moni onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan en. Inhottaa jopa se, ellen voi olla varma hampaiden lankauksesta. Samoin on voinut harrastaa suuseksiä jonkun kanssa, ja limakalvotartunta on riski.
Ai sä seurustelet kyläpyörien kanssa. Muista kortsut, ettet tartuta koko Pohjois-Savoa.
Tottakai kunhan ensin laitetaan tekarit lasiin!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt siitä.
Huonot ei tykkää.
Söpö nuori tyttö niin teoriassa pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen "heteromiehen" hengitys haisee spermalta. Se ei kiihota. Lankaa hammasvälit, harjaa 2 x vrk ja käy vuosittain suuhygienistillä. Älä ryyppää äläkä tupakoi. Kuivat suun limakalvot haisee.
N
Minulla ainakin on todella rakas ja aivan ihana mies. Enkä muunlaisen kanssa suostuisi olemaan, en päivääkään.
Hän on myös taitava suutelija ja hyvä rakastaja. Suuteluunkin tarvitaan oikean ihmisenkin kanssa oikea tilanne.
Suudelmiahan on monenlaisia.
Iljettää ajatus, etten olisi rakastunut ja varsinkin jos kumppanina olisi joku epäesteettinen mätäsuu.
Ihan itse voi päättää naisena, kenen kanssa aikaansa viettää ja/tai elämänsä jakaa.
Ei tarvitse mustavalkoisesti kieltää (kieli)suutelun arvoa ja miellyttävyyttä vain siksi, että se oma mies ei ole rakas eikä ihana.
Moni nainen ei mukamas halua seksiäkään, kunnes löytyy se, jonka kanssa haluaakin.
En itse olisi sekuntiakaan miehen kanssa, joka ei huolehdi hygieniastaan. Mutta moni mies tai nainen on - rahan ja kulissien vuoksi - ja samalla teeskentelee halutonta.
Surkeaa elämää.
Kyllä sitä vaipuu hurmokseen, kun sitä ajattelee nuoruusajoilta 20 vuotta sitten. Olisihan se kivaa löytää vielä joskus joku kiva, jonka kanssa sitä tekisi
Tuskinpa. Tykkään pusuttelusta, kaikenlaisesta hiplaamisesta ja naimisesta, mutta kielarit eivät ole nuorenakaan olleet mun juttu.
Miksi ihmeessä EN pystyisi? Enhän ole myöskään unohtanut suihinottotaitoa tai kykyä pumpata miehestä spermat pillulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä EN pystyisi? Enhän ole myöskään unohtanut suihinottotaitoa tai kykyä pumpata miehestä spermat pillulla.
Ei eläkeläisellä ole pillu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eläkeläisellä ole pillu!
Ei tietenkään ole!
t. Jorma 68
Me ollaan yli viisikymppisiä ja kielisuudellaan muhinoidessa oikein urakalla.
Pystyn. Miehet tuntuu pitävän siitä, en itse harrastaisi mutta kielaroin takaisin.
Mikään ei ole ihanampaa, kun kumpikaan ei ole pessyt hampaitaan viikkoon ja hampaanvälit on täynnä ruoanjämiä!
yli 70 vuotiaana aivan ihanaa. en ymmärrä miksi seksi ja suudelmat olisi vain nuorten yksinoikeus...kyllä ne kuuluvat vanhemmillekkin ihmisille. Ja taitav a mies on kaiken a ja o se alkaa suudelmilla ja siitä jatkuu ja molemmat nauttivat
Toki pystyn ja pienissä määrin niin teenkin, mutta ei se varsinaisesti luonnostaan tule samalla tavalla kuin nuorena. Se tuntuu omasta mielestäni jotenkin sellaiselta keinotekoiselta.