Keski-ikäinen: Pystyisikö vielä kielisuutelemaan toista ihmistä?
Minä en, kuvottaa pelkkä ajatus toisen suuhun tunkeutumisesta omalla kielellä... Yyyyyyyyhhhhhyh.
Mitenhän sitä nuorena tollastakin pystyi tekemään yrjöämättä.😫
Kommentit (60)
Uusi kumppani ja voi luoja sitä suutelun määrää. Ja rakastellessa kielisuudelmat aivan parasta. En ees muistanu kuinka ihanaa ja kiihottavaa tuo on oikean ihmisen kanssa... Kun janoaa toisen huulia eikä vaan saa tarpeeksi <3
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanssa, joka sen osaa, on ihan mielettömän kiihottavaa. Eli riippuu ihmisestä. Jos ei osaa, se on ällöttävää.
Juuri näin. Eikä tähän ainakaan minulla ole ikä vaikuttanut mitenkään. Olisin voinut sanoa tämän saman parikymppisenä (ja joskus varmaan sanoinkin), minkä sanon nyt viisikymppisenä. :)
Vierailija kirjoitti:
No todellakin! Ja vaikka vastatavatun kanssa, jos siltä tuntuu. Ihan sama mitä sieltä löytyy :D
Toistaiseksi ei ainakaan mitään yllätyksiä.Mites piparin nuolemisen jälkeen.. Irtooko kunnon kielimoukku? :D
Kylla irtoaa, eikapa tuo mieskaan irvistele jos suudellaan sen jalkeen kun olen antanut suuhoitoa.
Ihme bakteerikammoista, steriilia porukkaa taalla :D Mahtaa olla seksikin skeduloitua, (yli)hygieenista ja eritteita varovaa.
Kunnon seksi on taynna sylkea, hikea, p*llu- ja munanesteita, eika siina pysahdyta ihmettelemaan etta meneeko nyt lakanat sotkuisiksi tai koska on viimeksi LANGATTU :D :D :D Siina mennaan kunnes hiukset on suihkumarkina hiesta, vatsa maistuu suolaiselle, olkapaissa on hampaanjalket ja poskiin on sp*rma liimannut hapykarvan kuin pieneksi hymioksi :P
treffit kirjoitti:
Mita ma just luin :D Totta kai kielisuudelmat kuuluvat arkeen ja varsinkin erotiikkaan - ovat meilla ainakin olennainen osa esileikkia mutta saatetaan suudella kielen kanssa myos ilman, etta se johtaa seksiin.
N44
Just. Kielarithan ovat ihan parhaita.
M 59
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin! Ja vaikka vastatavatun kanssa, jos siltä tuntuu. Ihan sama mitä sieltä löytyy :D
Toistaiseksi ei ainakaan mitään yllätyksiä.Mites piparin nuolemisen jälkeen.. Irtooko kunnon kielimoukku? :D
Kylla irtoaa, eikapa tuo mieskaan irvistele jos suudellaan sen jalkeen kun olen antanut suuhoitoa.
Ihme bakteerikammoista, steriilia porukkaa taalla :D Mahtaa olla seksikin skeduloitua, (yli)hygieenista ja eritteita varovaa.
Kunnon seksi on taynna sylkea, hikea, p*llu- ja munanesteita, eika siina pysahdyta ihmettelemaan etta meneeko nyt lakanat sotkuisiksi tai koska on viimeksi LANGATTU :D :D :D Siina mennaan kunnes hiukset on suihkumarkina hiesta, vatsa maistuu suolaiselle, olkapaissa on hampaanjalket ja poskiin on sp*rma liimannut hapykarvan kuin pieneksi hymioksi :P [/quote
Nyt alkoi panettaan : )
Kyllä ne ajat on ohi. En tosiaan enää kielaroisi.
Tämä on kyllä mielenkiintoista, että mitä näin keski-ikäisenä saa tai ei saa tehdä.
Terv. Rva 52.
(Vastaus kysymykseesi: kyllä, saman miehen kanssa olen sitä harrastanut jotakuinkin 30 vuotta. En tiedä, miksi nyt pitäisi keski-iän takia lopettaa.)
Totta kai kielarit kuuluu asiaan. Siitähän vaan syttyy. Kun vastapuoli on muuten oikeanlainen, niin himothan tuosta herää.
Varmaan ainakin jos pääsisin jonkun nuoren aikuisen kanssa sitä tekemään
Sanotaanko näin, että ajan, paikan, henkilön, hygienian ja tekniikan kaikkien asettuessa maagisesti kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kanssa, joka sen osaa, on ihan mielettömän kiihottavaa. Eli riippuu ihmisestä. Jos ei osaa, se on ällöttävää.
Mutta kuinka moni tuon tosiaan osaa hyvin? Ei sillä suoraan kieli kurkkuun mallilla?
Ehdottomasti. Pusuja annetaan vain lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka moni tuon tosiaan osaa hyvin? Ei sillä suoraan kieli kurkkuun mallilla?
Mikään ei ole suurempi turn off itselleni kuin uusi ihminen ja suoraan kieli kurkkuun. Hitaasti pitää aloitella.
Kyllä, sain elämäni parhaan kielarin keski-ikäisenä. Sitä ennen en juurikaan välittänyt kielareista.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suudelmat huulille kuuluvat vain aikuisille, mutta kukin tavallaan.
Oi! Olen niin kiimainen jatkuvasti, kun saan viettää perhehelvetti vuosikymmenien jälkeen rietasta elämää!
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suudelmat huulille kuuluvat vain aikuisille, mutta kukin tavallaan.
Ei ilman kieltä.
Toistaiseksi ei ainakaan mitään yllätyksiä.
Mites piparin nuolemisen jälkeen.. Irtooko kunnon kielimoukku? :D