Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin anoppilan saunan lattialle, ja nyt on helvetti irti!

Vierailija
16.12.2019 |

Ok, en ajatellut ihan loppuun asti, mutta käsittämätöntä, miksi miehen pitää alkaa päivitellä sitä vanhempiensa seurassa! Suihkutin kyllä kaiken viemäriin, mutta appi laittoi anopin höyrypesurilla pesemään koko saunan ennen heidän saunavuoroaan. Kukaan perheestä ei arvatenkaan ole puhunut minulle mitään sen koomin (mies mukaan lukien), ja täällä pitäisi viettää aikaa uuteen vuoteen asti. Kahvipöytäkeskustelut ovat liittyneet hygieniakäsityksiin, ja minusta on puhuttu kolmannessa persoonassa, vaikka olen pöydässä.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on typerä trolli tai Ap on oikeesti vähän pimee päästään. Kuinka kukaan aikuinen on 16.12. - uusi vuosi anoppilassa???? Ei kukaan. Normaalit aikuiset on töissä .....

Vierailija
62/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kusee silloin tällöin suihkussa. Sama jos kysyisi joltain mieheltä, että onko ikinä vetänyt käteen ja tämä sanoisi ettei ole ikinä.

Minä olen sitten ilmeisesti joku luonnonoikku, kun ei ole tullut ikinä edes mieleen kusta suihkussa. Ensimmäisen kerran kuulin tästä tavasta muutama vuosi sitten tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiömme saunassa minun saunavuoroani seuraavat vuorot otti eräs raivohullu "tulkku". On tullut omalla vuorollani pissittyä suihkussa lattialle aika useinkin. Raivohullu rähjäsi väärälle ihmiselle.

Mikä ihmeen tulkku, joku lintu vai?

Vierailija
64/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on.

Voit kotimatkalla naapurin mautojonnen kaa jutella, mikä mahdollisesti meni pieleen hyvässä provossa. ehkä se oli ne liian pitkät joulunpyhät.

Vierailija
65/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutaman kerran kuseminen mitään haise, eihän muuten lapsiakaan voitaisi pitää, kyllä niillekin sattuu.

Kyllä haisee inhottavalle. Jotkut ihmiset haistavat hyvin. Ja eihän nyt hel*etti toisten saunoihin kuseskella! Kotonaan ruiskikoon vaikka keittiön pöydälle, mutta ei toisten luona.

Vierailija
66/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliahan tuo on , appiukko ottaa golden showeria lauteiden alla.  yhteisestä sopimuksesta toki.

kyllä anoppi suuttuu kun hänen kitkerät suihkut ei kelpaa.

Vierailija
67/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  ei kun rätti käteen ja lattiaa pesemään ja kuivaamaan ja mattoja ulos  viemään.

Ja anteeksi pyydät tietysti ensimmäiseksi ja lupaat ettei toistu enää tuommoinen.

Pesumahdollisuus voi olla nyt vähän niin ja näin, joten toivottavasti ei ollut mikään ihan itämainen matto se, että saat uuden vastaavan rahoillas hankittua kaupasta tilalle ,niin että tulee juttu kunnolla hoidettua loppuunsa niinkuin pitää. 

Näillä ohjeilla nyt sitten toimit !

Tulihan selväksi nyt ?

Vierailija
68/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia, joku olisi yli kaksi viikkoa anoppilassa?

Vierailija
69/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavan känninen mies menee eteiseen unisena kuselle.Onhan se wc ainakin siellä päin.   Kyllähän pikkulapset ja koiratkin lirauttelee joskus parketille.  Ei se nyt maalimaa kaada. Hotelleissahan löytyy vaikka mitä eritteitä ja kaukomailla ne voivat olla todella tartuntalähteitä, veressä hepatiittia ja hiviä. Eikä siivota kun samalla rätillä  huiskitaan. Taitaa anopilla olla jotan muutakin miniäkokelasta vastaan. Kuulostaa liiottelulle.

Sinua ei siis häiritse jos tulen ja kusen teidän parketille? Tai sinne saunaan?

Vierailija
70/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika minkä teit

Vierailija
71/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia, joku olisi yli kaksi viikkoa anoppilassa?

Kirjoitelman laatija on yläkouluikäinen lautajonne

Vierailija
72/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kertokaa nyt mikä siinä on kauhistuttavaa jos pissii suihkussa lattialle? Ne ku-set menee sinne viemäriin veden mukana, samaten kuin vessanpöntöstä. Ja ei käy vastaukseksi että pöpöjä, kun ne pöpöt ei tarraa kynsin hampain siihen lattiaan, viemäriin ne menee sen urean mukana. Voisko joku ihan hysterisoimatta vastata asiallisesti.

Haju, kun se on kuiva, se ei haise kauheasti. Mutta kun uudelleen taas kastuu, niin se haju, hrrr

Vierailija
73/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan ei pissata. Onneksi kuitenkin pissasit lattialle. Minun nuoruuden poikakaverini kusi kiukaalle, helkatinmoinen löyhkä. Käy vessassa ennen saunaan menoa. Tuon lattialle pissaamisen saa pestyä pois puhdistusaineella ja huuhtomalla.

Vierailija
74/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuseminen muualle, kuin vessanpönttöön on aina ekoteko.

Entä jos pissii silmään?

Vierailija
75/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan aina anoppilassa suihkussa. Paljon suihkusaippuaa vaan perään.

Vierailija
76/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kertokaa nyt mikä siinä on kauhistuttavaa jos pissii suihkussa lattialle? Ne ku-set menee sinne viemäriin veden mukana, samaten kuin vessanpöntöstä. Ja ei käy vastaukseksi että pöpöjä, kun ne pöpöt ei tarraa kynsin hampain siihen lattiaan, viemäriin ne menee sen urean mukana. Voisko joku ihan hysterisoimatta vastata asiallisesti.

Vanha kusi haisee järkyttävälle.

Uusi kusi ei haise. Ja se vanhakin menee saippuaveden mukana viemäriin eikä se sinne jää haisemaan.

Kyllä jää. Viemärin vesilukko ei ole suunniteltu vaihtamaan koko vesimäärää kertahuuhtelulla. Siksi normaali-ihmiset kusevat vessanpönttöön, joka on siihen suunniteltu.

Lattiakaivon vesilukon vesimäärä on paljon pienempi kuin WC-istuimen vesilukon. Sen vesimäärän vaihtuminen ei siis vaadi paljonkaan vettä. Lattialle pissimisen hajua ei siis ole mitenkään hankala huuhtoa pois.

Se vaatii ihan helvetin paljon vettä koska lattiakaivoa ei ole suunniteltu vaihtamaan vettä vaan ne toimii ylivuodolla.

Vierailija
77/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te noita miehiä löydätte? Tuommosta ei kerrota.

Ap:n mies varmaan kyllästynyt joka paikkaan kusekivaan eukkoonsa.

Hyi htto! Oksettavaa.

Vierailija
78/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan itsemurhaa.

Kuulostat niin vitun tampiolta, että se on ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
79/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet paskantanut, sillä kokemusta asiasta on.

Tyäpaikalla olin suihkussa ja iski armoton paskahätä.

Olin shampoot päässä saippaisena ja ajattelin etten ala pukeutumaan, menemään vessaan ja sitten uudelleen suihkuun, vaan turautan pahimman paineen lattiaviemäriin ja kyllä sen suihkulla saa alas menemään.

Kyykistyin ja sitä paskaa alkoi tulemaan kiinteänä köntsänä kyykistymisen seurauksena ja sitä tuli  ja tuli ja haju oli karmea lämimässä suihkussa.

Se paska levisi ympäri suihkun lattiaa kun yritin ujuttaa käsisuihkun avulla suurimpia köntsiä viemäriin ja se haju oli järkyttävä.

Vietin siellä suihkussa ainakin puoli tuntia, ennenkuin uskaltauduin luikahtamaan työpaikan pukkariin, vaatteet kiireessä päälle ennenkuin joku tulee ja koko työpäivän ajan mietin haisenko sille paskalle vieläkin ja välttelin työkavereita.

Ei koskaan enää vaikka perse repeäisi.

Tähän tarinaan en kyllä usko. Ei kukaan ole noin daiju.

Täytyy tunnustaa, että minä olen :-)

Eritteiden kanssa tullut sekoiltua aiemminkin, joskaan ei hoitoa vaativalla tavalla, vaan silkkaa tyhmyyttä/ajattelemattomuutta.

Inttiaikoina mentiin koko varuskunta ns. mullivaunuilla Lohtajalle, eikä niissä vaunuissa ole vessoja, joten jätkät raottivat vaunun liukuovea ja kusaisivat siitä täydessä vauhdissa.

Itsellenikin tuli yöllä hätä, menin ovelle ja kusaisin ulos ja palatessani paikalleni huomasin villasukkieni olevan litimärät, eli varmasti 30 hampin kusen peitossa, jotka olivat käyneet aiemmin samalla toimituksella ja kusseet vastatuuleen liikkuvasta junasta.

Mulla ei vaan tullut mieleen laittaa saappaita jalkaan ennen ovelle menoa :-)

Vierailija
80/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys.