Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin anoppilan saunan lattialle, ja nyt on helvetti irti!

Vierailija
16.12.2019 |

Ok, en ajatellut ihan loppuun asti, mutta käsittämätöntä, miksi miehen pitää alkaa päivitellä sitä vanhempiensa seurassa! Suihkutin kyllä kaiken viemäriin, mutta appi laittoi anopin höyrypesurilla pesemään koko saunan ennen heidän saunavuoroaan. Kukaan perheestä ei arvatenkaan ole puhunut minulle mitään sen koomin (mies mukaan lukien), ja täällä pitäisi viettää aikaa uuteen vuoteen asti. Kahvipöytäkeskustelut ovat liittyneet hygieniakäsityksiin, ja minusta on puhuttu kolmannessa persoonassa, vaikka olen pöydässä.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä mieltä itse olisit siitä, jos vieraasi alkaisi kuseskella asuntosi lattioille? 

Vierailija
2/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli varmaan erittäin hyvä syy pissata saunan lattialle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähde pois?

Vierailija
4/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pissasit? 

Vierailija
5/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
6/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen voi huuhdella niin ei kai se ole niin paha asia. Lähde kotiin, ei sinun tarvitse tuollaista nyt sietää.

Vierailija
8/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku sairaus tai muu vaiva joka aiheutti tuon?

Vierailija
9/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin merkkaan aina reviirin uudessa paikassa.

Vierailija
10/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mitäs ihmeellistä tuossa on?

Itse aina pissaan saunan lauteilla, menevät kyllä veden mukana lopulta viemäriin.

Vierailija
11/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa on varsin puhdas luonnontuote. Eli reaktio liittyy enemmän asian ällöttävävyyteen kuin hygieniaan.

Itse en tekisi noin kotonakaan saati kyläpaikassa.

Jostain syystä kyllä en usko koko tarinaan.

Vierailija
12/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, mitäs ihmeellistä tuossa on?

Itse aina pissaan saunan lauteilla, menevät kyllä veden mukana lopulta viemäriin.

En enää ikinä sauno kylässä

Vierailija
13/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet paskantanut, sillä kokemusta asiasta on.

Tyäpaikalla olin suihkussa ja iski armoton paskahätä.

Olin shampoot päässä saippaisena ja ajattelin etten ala pukeutumaan, menemään vessaan ja sitten uudelleen suihkuun, vaan turautan pahimman paineen lattiaviemäriin ja kyllä sen suihkulla saa alas menemään.

Kyykistyin ja sitä paskaa alkoi tulemaan kiinteänä köntsänä kyykistymisen seurauksena ja sitä tuli  ja tuli ja haju oli karmea lämimässä suihkussa.

Se paska levisi ympäri suihkun lattiaa kun yritin ujuttaa käsisuihkun avulla suurimpia köntsiä viemäriin ja se haju oli järkyttävä.

Vietin siellä suihkussa ainakin puoli tuntia, ennenkuin uskaltauduin luikahtamaan työpaikan pukkariin, vaatteet kiireessä päälle ennenkuin joku tulee ja koko työpäivän ajan mietin haisenko sille paskalle vieläkin ja välttelin työkavereita.

Ei koskaan enää vaikka perse repeäisi.

Vierailija
14/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska, on ihan mahdollisuuksien rajoissa, että on oikeasti tapahtunutkin.

Mitä ei silmä näe, sitä ei pää sure. Pissaa ensi kerran lauteille, kun olet märkä muutenkin, äläkä mainosta tekoasi enempää.

Vierailija
15/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap. Minulla on myös fetissi pissata kaikkialle mutta yritän taistella vastaan. Nytkin kauhea kusihätä ja tekisi mieli liruttaa suoraan alleni tässä sängyllä.

Vierailija
16/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun menet siellä saunaan niin pyydät pokkana appea antamaan höyrypesurin ja anopilta pyydät perunanuijan tai salaattihaarukan.

Vierailija
17/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienikin lapsi tietää että pissataan pottaan, tai wc- pönttöön. Ikävä että ap: lle ei ole tätä kotona opetettu.

Ikävä kyllä se virtsan haju saattaa jäädä sinne lattialaattojen saumoihin haisemaan, joten toivottavasti anoppilassa on hyvät pesuaineet.

Tässä vaiheessa pitäisi jo päättää vierailu ja ymmärtää lähteä vähin äänin. Hyi hitto...

Vierailija
18/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla päässä vikaa kun kuseksii toisten saunoihin. On isäntäpariskunnasta varmaan kiva rentoutua talon sydämessä kun kusi haisee ja paikka häpäisty kusemalla lauteille. Tuon voisi ymmärtää jos se on sattunut vahingossa, mutta tahallaan kuseminen jo sairasta ja epäkunnioittavaa.

Vierailija
19/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa näitä kusiruiskuja, joilla ei ole minkäänlaista pidätyskykyä, vai esiintyykö näitä vain AV:lla?

Vierailija
20/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaman kerran kuseminen mitään haise, eihän muuten lapsiakaan voitaisi pitää, kyllä niillekin sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme