Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin anoppilan saunan lattialle, ja nyt on helvetti irti!

Vierailija
16.12.2019 |

Ok, en ajatellut ihan loppuun asti, mutta käsittämätöntä, miksi miehen pitää alkaa päivitellä sitä vanhempiensa seurassa! Suihkutin kyllä kaiken viemäriin, mutta appi laittoi anopin höyrypesurilla pesemään koko saunan ennen heidän saunavuoroaan. Kukaan perheestä ei arvatenkaan ole puhunut minulle mitään sen koomin (mies mukaan lukien), ja täällä pitäisi viettää aikaa uuteen vuoteen asti. Kahvipöytäkeskustelut ovat liittyneet hygieniakäsityksiin, ja minusta on puhuttu kolmannessa persoonassa, vaikka olen pöydässä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutaman kerran kuseminen mitään haise, eihän muuten lapsiakaan voitaisi pitää, kyllä niillekin sattuu.

Mistä päättelit ettei ap tee tätä jatkuvasti?

Eiköhän tuo käytä kyykkyvessaa kotonaankin.

Vierailija
22/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutaman kerran kuseminen mitään haise, eihän muuten lapsiakaan voitaisi pitää, kyllä niillekin sattuu.

Se onkin hyvä syy kusta toisten lattioille, että lapsillekin sattuu vahinkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuosia sitten uuden mieskaverin luona mökillä. Pissasin saunassa lattialle ja huuhtelin, kun en kehdannut mennä ulkovessaan. En kertonut miehelle.

Vierailija
24/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä joulutrolli. Kun ap joutuu olemaan tuolla anoppilassa ihan uuteen vuoteen asti, niin voi raportoida koko joulunajan ja tämän viikon, miten tilanne kehittyy :D

Vierailija
25/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kussut kiukaalle?

Vierailija
26/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseehan se siellä viemärissäkin. Aika paljon saa suihkuttaa, että haju ei tule. Miksi luulette, että yleiset vuokrasaunat ja suihkut haisee pissalle?

Vierailija
27/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vuosia sitten uuden mieskaverin luona mökillä. Pissasin saunassa lattialle ja huuhtelin, kun en kehdannut mennä ulkovessaan. En kertonut miehelle.

Mikset kehdannut? Paljon nolompaa minusta on pissata lattialle kuin käyttää ulkovessaa.

Vierailija
28/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ymmärtää ottaa eron.

Vierailija
29/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka väkevää tavaraa teidän virtsanne on, jos yhdet pissat rupeavat löykäämään sietämättömästi huuhdeltuna viemärissä. Värikin varmaan miltei oranssi. 

Juokaa hyvät ihmiset vettä. Terve virtsa on aivan vaaleankeltaista ja hyvin miedon hajuista.  

Vierailija
30/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka väkevää tavaraa teidän virtsanne on, jos yhdet pissat rupeavat löykäämään sietämättömästi huuhdeltuna viemärissä. Värikin varmaan miltei oranssi. 

Juokaa hyvät ihmiset vettä. Terve virtsa on aivan vaaleankeltaista ja hyvin miedon hajuista.  

Niin, kannattaa juoda paljon vettä, että voi kuseskella vieraisiin saunoihin!

Vierailija
31/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ettet paskantanut, sillä kokemusta asiasta on.

Tyäpaikalla olin suihkussa ja iski armoton paskahätä.

Olin shampoot päässä saippaisena ja ajattelin etten ala pukeutumaan, menemään vessaan ja sitten uudelleen suihkuun, vaan turautan pahimman paineen lattiaviemäriin ja kyllä sen suihkulla saa alas menemään.

Kyykistyin ja sitä paskaa alkoi tulemaan kiinteänä köntsänä kyykistymisen seurauksena ja sitä tuli  ja tuli ja haju oli karmea lämimässä suihkussa.

Se paska levisi ympäri suihkun lattiaa kun yritin ujuttaa käsisuihkun avulla suurimpia köntsiä viemäriin ja se haju oli järkyttävä.

Vietin siellä suihkussa ainakin puoli tuntia, ennenkuin uskaltauduin luikahtamaan työpaikan pukkariin, vaatteet kiireessä päälle ennenkuin joku tulee ja koko työpäivän ajan mietin haisenko sille paskalle vieläkin ja välttelin työkavereita.

Ei koskaan enää vaikka perse repeäisi.

Kiitos, nauroin kippurassa. Näin voi käydä, se turaus muuttuukin köntsäksi. Ikävä yllätys.

Vierailija
32/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuseminen muualle, kuin vessanpönttöön on aina ekoteko.

Vierailija
33/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä kusifetisisteille jännittävistä pissapaikoista kyläpaikassa:

- iso kukkaruukku

- simapullo

- Lavuaarit eri huoneissa

- uunin tuhkapesä

- likapyykit

- ikkunan tai oven rako

- parveke

- grilli

- kotivaran säilyyyslaatikko

- jääkaapin vihanneslaatikko

- vessaharjan säilytyskuppi

- kissanhiekkalaatikko

- kengät

- erityisen jännää on kusta isäntäväen sänkyyn näiden nukkuessa

Vierailija
34/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt ok ole, mutta jos vessa oli toisella puolella taloa ja kauhea hätä, niin tekisin itse samoin.

Eniten ihmettelen miestäsi. Miksi hän puhuu tuollaisia vanhemmilleen? Mun mielestä suhteenne ei voi olla kunnossa. Tiedän naisen, joka puhui meille tuttavilleen miehensä kuullessa tämän virtsailuista sopimattomaan paikkaan. Tiedän, että nainen on pettänyt miestään ja paljon. Toivottavasti teillä ei sentään ole näin. Mutta joka tapauksessa ei taida miehesi sinua arvostaa. Jos teillä ei ole lapsia, niin mieti tarkasti jatkoa.

Vierailija
35/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päätit vain lauteilla spontaanisti kusasta lattialle?? Mitä helkuttia. Kyllä nyt ymmärrän jotenkin sen, että suihkussa ollessa pissaa kun menee saippuaa ja vettäkin perään, mutta ihan muuten vain saunaan?

Vierailija
36/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, kertokaa nyt mikä siinä on kauhistuttavaa jos pissii suihkussa lattialle? Ne ku-set menee sinne viemäriin veden mukana, samaten kuin vessanpöntöstä. Ja ei käy vastaukseksi että pöpöjä, kun ne pöpöt ei tarraa kynsin hampain siihen lattiaan, viemäriin ne menee sen urean mukana. Voisko joku ihan hysterisoimatta vastata asiallisesti.

Vierailija
37/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että anoppi pissaisi teidän suihkuunne?

Yök, aikuinen nainen eikä osaa vessaan mennä.

Vierailija
38/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kertokaa nyt mikä siinä on kauhistuttavaa jos pissii suihkussa lattialle? Ne ku-set menee sinne viemäriin veden mukana, samaten kuin vessanpöntöstä. Ja ei käy vastaukseksi että pöpöjä, kun ne pöpöt ei tarraa kynsin hampain siihen lattiaan, viemäriin ne menee sen urean mukana. Voisko joku ihan hysterisoimatta vastata asiallisesti.

Vanha kusi haisee järkyttävälle.

Vierailija
39/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis meni noin niinku omasta mielestä?

Vierailija
40/108 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt ok ole, mutta jos vessa oli toisella puolella taloa ja kauhea hätä, niin tekisin itse samoin.

Eniten ihmettelen miestäsi. Miksi hän puhuu tuollaisia vanhemmilleen? Mun mielestä suhteenne ei voi olla kunnossa. Tiedän naisen, joka puhui meille tuttavilleen miehensä kuullessa tämän virtsailuista sopimattomaan paikkaan. Tiedän, että nainen on pettänyt miestään ja paljon. Toivottavasti teillä ei sentään ole näin. Mutta joka tapauksessa ei taida miehesi sinua arvostaa. Jos teillä ei ole lapsia, niin mieti tarkasti jatkoa.

Vessa on voinut olla jopa eri rakennuksessa. Esimerkiksi mun lapsuudenkodissa vessaan on saunalta matkaa pari sataa metriä. Jos naapureita lähistöllä tai esteetön näkymä pihapiiriin, niin ei sitä voi mennä uloskaan kyykkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi