Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko epäillyt kumppanisi pettävän sinua ja saanut hänet lopulta kiinni?

Vierailija
09.09.2025 |

Miten hän jäi kiinni?

Itellä tilanne että hyvää suhdetta takana 8v. Eräs henkilö väitti minulle että mieheni ei ole rehellinen ja hakee netistä itselleen nais/ seksiseuraa.

Kotona ei ole ollut mitään sellaista  mikä herättäisi epäilyksiä miehen rehellisyydestä. On paljon kotona. Tekee töitä kotoa käsin etänä. Käy hrrastuksessa jossa itse usein mukana.

Aloin vain miettiä että onko kellään käynyt niin että kumppani josta ikinä ei uskoisi että pettää, on pettänyt kuitenkin. Jäikö kiinni ja miten?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en.

Vierailija
2/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja jäi lopulta täysin sattumalta kiinni kun piti autossa laittaa hälle navigointi päälle. Siinä olikin kuvakaappaus jostain naisesta ja siitä se sitten lähti kerimääm auki. Kauheat selvittelyt, ja muut vannomiset.

No, kahden vuoden päästä petti työkaverinsa kanssa vannoi aina vain ettei mitään ole, mutta lopulta oli pakko tunnustaa kun tämä nainen jätti perheensä siinä ajatuksessa että muuttaa mieheni kanssa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin aikaisemmin kotiin ja akka ratsasti toisen miehen päällä.

Sit teetin testin lapsestamme (2v) ei ollutkaan mun.

Heitin molemmat ulos ja myin talon.

Vierailija
4/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt ja aloin seuraamaan miestäni muutaman kerran jai kiinni. Lähdin muka äitini luokse mutta olin vuokrannut auton ja jäin kytikselle vähän matkan päähän talostamme. Sitten mies lähti joten lähdin seuraamaan. Mies meni ravintolaan ja jo ravintolan edessä suuteli jotain naista. Kotona tutkin puhelimen salaa.

Vierailija
5/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäi eukko kiinni. En mene yksityiskohtiin, että millä tavoin. Se saattaa kuitenkin lukea tätä palstaa. Sen verran vihjaan kuitenkin, että pidän itseäni aika fiksuna ihmisenä ja vedätti minua mennen tullen. Oli vain huonoa tuuria, että jäi kiinni. Exälle terveisiä, että et ikinä ollut niin hyvä ihminen, mitä mainostit aina olevasi.

Vierailija
6/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni kun oltuani viikon poissa löysin meille kuulumattoman vaatteen eteisestä. Väitti että kuuluu yhdelle kaveripariskunnan puolisolle. Kyselin lisää, että ai he oli meillä kylässä, milloin ja mitä, koska en uskonut. Kirkkain silmin selitti niitä näitä ja sitten alkoi se mun syyllistäminen, että olet vainoharhainen ja ihan liian mustasukkainen. Käänsin roskiksen ylösalaisin ja siellähän ne oli, käytetyt kumit sullottuna roskien sisään. Pettäjä valehtelee ihan viimeiseen asti. Myöntää vasta kun jää todistetusti kiinni.

Vierailija
7/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, hänellä on lupa tehdä omia valintojaan

Vierailija
8/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli kyllä täysin kuin salama kirkkaalta taivaalta, että idyllisen perheonnen keskellä taaperoikäisen lapsen äiti pettää täyttää häkää. Olin niin puulla päähän lyöty, että remahdin nauruun, kun tajusin asian ensimmäisen kerran. Nytkin naurattaa. Oli se aika emäntä huh huh.

Vierailija
9/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketään epäillyt, mutta ilmi on tullut tällaista. Itse kertonut ai muuta kautta tietoon. 

Vierailija
10/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole edes mikään kumppani, yrittää häiritä saadakseen koukkuun. muttei saakaan ja sitten alkoi häirintä. erittäin mustankipeä.

Vierailija
11/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kysynyt mieheltäsi onko kuulemasi juttu totta?

Vierailija
12/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäi eukko kiinni. En mene yksityiskohtiin, että millä tavoin. Se saattaa kuitenkin lukea tätä palstaa. Sen verran vihjaan kuitenkin, että pidän itseäni aika fiksuna ihmisenä ja vedätti minua mennen tullen. Oli vain huonoa tuuria, että jäi kiinni. Exälle terveisiä, että et ikinä ollut niin hyvä ihminen, mitä mainostit aina olevasi.

Hyvin mahdollista. Exällä syyllisyys alkoi painamaan liikaa. Jäi kiinni siitä, kun tunnistin hänen kirjoituksensa palstalla. En osannut millään epäillä.