Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perinteisiä arvoja kannattava nainen. Kysy mitä vain.

16.12.2019 |

Tuntuu, että olemme nykyään vähemmistönä. Olen siis perinteisiä, konservatiivisia arvoja kannattava nainen. Jos haluat tietää jotain, kysy pois :)

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele ne.

Vierailija
2/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siemenperunat valittu kevättä varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka perinteisiä? Kannatatko esim. tiukkaa säätyjakoa ja maaorjuutta? Vastustatko naisten oikeuksia äänestää ja olla tulematta miehensä väkisin ottamisen kohteeksi?

Vai oletko näitä "koulun pitää viedä lapset kirkkoon" - konservatiiveja?

Vierailija
4/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkyy sinussa ulospäin?

Vierailija
5/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja avaa lisäksi ne arvot kunnolla! Esim. arvona käytetty sana "koti" voi tarkoittaa kaikkea lasten oikeuksista homojen kivittämiseen.

6/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettele ne.

Mm.

-olen aborttia vastaan (paitsi, jos syynä on vakava lääketieteellinen ongelma)

-mielestäni avioero on väärin, paitsi jos syynä on väkivalta (henkinen tai fyysinen) tai pettäminen

-olen perhekeskeinen ihminen, mielestäni ydinperhe on tärkeä ja sitä tulee vaalia

-vastustan uusperheellisyyttä

-kannatan herrasmiesmäisyyttä, esim. sitä että varsinkin seurustelun alkuvaiheessa mies maksaa treffeillä

-en vastusta, mutten myöskään kehoita avioliiton ulkopuoliseen seksiin

Nämä ovat ne asiat, jotka tulevat ensimmäisenä mieleen. Tietysti minulla on myös muitakin mielipiteitä ja arvoja, voin jatkaa luettelemista kun tulee mieleen.

Ap

Vierailija
7/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä määrittelet itsesi perinteisillä arvoilla? Eikö nykyaika ole hienoa, kun voi aika vapaasti olla sitoutumatta mihinkään ulkopuolisen mallin mukaiseen kaavaan? 

Vierailija
8/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

9/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka perinteisiä? Kannatatko esim. tiukkaa säätyjakoa ja maaorjuutta? Vastustatko naisten oikeuksia äänestää ja olla tulematta miehensä väkisin ottamisen kohteeksi?

Edellisessä viestissäni on vastaus tähän, eli konservatiiviset arvoni koskevat suurimmaksi osaksi perhettä, lapsia ja avioliittoa.

Uskonnonvapauteen uskon kyllä, sekä myös sananvapauteen, vaikka muiden uskonnot ja mielipiteet poikkeaisivat omistani.

Ap

Vierailija
10/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla listattuna tarkasti miestentyöt ja naistentyöt, mutta silti sinusta on ihan on asua kerrostalossa, hoitaa auton huollot huoltoliikkeessä ja palkata remonttifirma tekemään kodin remontit?

11/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy sinussa ulospäin?

Elän elämääni omien arvojeni mukaan, lisäksi mm. pukeudun konservatiivisesti. Menin naimisiin ja sain lapset hyvin nuorena, enkä ole katunut päivääkään.

Ap

Vierailija
12/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele ne.

Mm.

-mielestäni avioero on väärin, paitsi jos syynä on väkivalta (henkinen tai fyysinen) tai pettäminen

-olen perhekeskeinen ihminen, mielestäni ydinperhe on tärkeä ja sitä tulee vaalia

-kannatan herrasmiesmäisyyttä, esim. sitä että varsinkin seurustelun alkuvaiheessa mies maksaa treffeillä

Nämä ovat ne asiat, jotka tulevat ensimmäisenä mieleen. Tietysti minulla on myös muitakin mielipiteitä ja arvoja, voin jatkaa luettelemista kun tulee mieleen.

Ap

Ah, eli konservatiiviytesi perustuu enemmän siihen, että haluat muiden elävän tavallasi, kuin, että eläisit itse valitsemaasi elämää. Ja tietenkin miehen rahoihin.

13/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä määrittelet itsesi perinteisillä arvoilla? Eikö nykyaika ole hienoa, kun voi aika vapaasti olla sitoutumatta mihinkään ulkopuolisen mallin mukaiseen kaavaan? 

Perinteiset arvot ovat olleet jo nuoresta lähtien oman arvomaailmani mukaiset, joten siksi idenfioidun niiden kanssa. Muut saavat mielestäni kuitenkin elää omaa elämäänsä niin kuin itse haluavat, kunhan se ei satuta muita.

Ap

14/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Olen 29-vuotias.

Ap

Vierailija
15/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä viestissäni on vastaus tähän, eli konservatiiviset arvoni koskevat suurimmaksi osaksi perhettä, lapsia ja avioliittoa.

Uskonnonvapauteen uskon kyllä, sekä myös sananvapauteen, vaikka muiden uskonnot ja mielipiteet poikkeaisivat omistani.

Ap

Pyh, olisit sitten kunnolla konservatiivinen, jos väität olevasi konservatiivinen. Ei tuollainen Sirpa Selänne-konservatiivisuus ole kuin muiden kontrollointia.

Vierailija
16/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika lailla samat arvot. Olen kuitenkin eronnut (miehellä toinen nainen) asun uusperheessä.

Aborttiin minulla ei ole kantaa, mutta avioerosta olen samaa mieltä.

Vierailija
17/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteiset arvot ovat olleet jo nuoresta lähtien oman arvomaailmani mukaiset, joten siksi idenfioidun niiden kanssa. Muut saavat mielestäni kuitenkin elää omaa elämäänsä niin kuin itse haluavat, kunhan se ei satuta muita.

Ap

Niin, että homot saavat mennä naimisiin ja adoptoida lapsia?

18/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla listattuna tarkasti miestentyöt ja naistentyöt, mutta silti sinusta on ihan on asua kerrostalossa, hoitaa auton huollot huoltoliikkeessä ja palkata remonttifirma tekemään kodin remontit?

Mielestäni en ole listannut tarkasti miesten- ja naistentöitä. Laitamme mieheni kanssa esim. molemmat ruokaa, koska hänkin pitää ruoanlaitosta. Mieheni kuitenkin tekee kodin remontit, ei remonttimies, sillä mieheni on itse rakennusalalla. Autonhuollon hoitaa mies.

Itse pidän kodin järjestyksessä ja hoidan lapset. Minullakin on vakityö, mutta tällä hetkellä olen kotona, kun nuorin on vauva.

Ap

19/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettele ne.

Mm.

Ap

Ah, eli konservatiiviytesi perustuu enemmän siihen, että haluat muiden elävän tavallasi, kuin, että eläisit itse valitsemaasi elämää. Ja tietenkin miehen rahoihin.

Elän itse valitsemaani elämää, ja kuten sanoin toisessa viestissäni, muut ihmiset saavat elää juuri sellaista elämää kun itse tahtovat, kunhan he eivät satuta siinä samalla muita. Olen esimerkiksi avioeroa vastaan (paitsi väkivalta/pettämistilanteissa), koska se satuttaa perheen lapsia sekä jätetyksi tullutta kumppania. Vastustan muita kuin lääketieteellisistä syistä tehtyjä abortteja, sillä mielestäni elämä alkaa hedelmöittymisestä, ja jos täysin kehittymään kykenevä sikiö tapetaan kohtuun, kyseessä on tappo.

Miehen rahoista sen verran, että kun itse aloin seurustelemaan ja menin naimisiin mieheni kanssa, olin varakkaampi kuin hän.

Ap

Vierailija
20/75 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni en ole listannut tarkasti miesten- ja naistentöitä. Laitamme mieheni kanssa esim. molemmat ruokaa, koska hänkin pitää ruoanlaitosta. Mieheni kuitenkin tekee kodin remontit, ei remonttimies, sillä mieheni on itse rakennusalalla. Autonhuollon hoitaa mies.

Itse pidän kodin järjestyksessä ja hoidan lapset. Minullakin on vakityö, mutta tällä hetkellä olen kotona, kun nuorin on vauva.

Ap

Ahaa, kuulostaa järkevälle tuossa vaiheessa. Monet perinteisiä arvoja kannattavat miehet ovat niitä, jotka järjestävät oman elämänsä niin ettei miestentöitä ole. Kai miehesi ottaa enemmän osaa kodin ja lasten asioihin, kun palaat töihin? Tai sitten teillä on niin huonokuntoinen talo, että sitä pitää rempata joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan