Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help: Naispuolisten ystävien outo käytös?

Vierailija
16.12.2019 |

Mulla on todella outo ongelma, johon pitäisi saada ajatuksia toisilta naisilta tai vaikka miehiltä, tosin en tiedä, osaavatko miehet tähän paneutua.
Olen alkanut seurustelemaan puolisen vuotta sitten miehen kanssa, jota olen tietysti esitellyt sitten ystävilleni yhteisten illanistujaisten merkeissä.
Ongelmaksi on muodostunut ystävieni outo käytös, joka kohdistuu minuun. On vaikea kuvailla mitä se on, mutta paras sydänystävänikin muuttuu miehen seurassa minua kohtaan nokittelevaksi ja happamaksi. Esim. jos alan kertoa jotain juttua, hän alkaa vähätellä minua ja ikään kuin puhuu ohitseni miehelleni, että no toi nyt on tollasta haha haa. Eli ivailee minusta miehelleni...
Siitä tulee mulle tosi kurja olo, koska en ole tottunut näiltä ystäviltäni saamaan mitään ikävää.
Ikää meillä on jo lähes 40, joten ei olla tyttösiä enää.

Siinä, missä tämä yksi ystävä nokittelee minua ja vitsailee mieheni aikana minun kustannuksellani, toinen ystäväni taas pistää pystyyn oudon shown, jossa hänestä tulee bimbo. Hän pyrkii istumaan koko ajan minun ja mieheni väliin, muka selvittämään jotain asiaa. Hän myös tekee itsensä tosi näkyväksi ja viimeksi esitteli joitain bikinikuviaan lomamatkalta miehelleni. Pahinta, että tämän ystäväni oma mies istui siinä vieressä.
Jouduin jopa sanomaan ystävälleni, että rauhoitus nyt, oli ihme kierroksilla ja tuntui että menossa on joku show.

Ärsyttävin tilanne oli, että kun mieheni kumartui suukottamaan minua poskelle, tämä ystäväni hyökkäsi toiselta puolelta pussaamaan minua toiselle poskelle ja yritti halata sieltä toiselta puolelta minua ja miestä... Ei todellakaan ole normaalia käytöstä tältä kaverilta, en osaa suhtautua tuohon ollenkaan.

En pysty ymmärtämään, mikä näissä ystävissäni tapahtuu mieheni aikana, koskaan aiemmin ei ole ollut meillä tällaista, vaikka olen ollut suurimman osan ystävyydestämme parisuhteessa.
Kaksi eksääni ei tehnyt tuollaista vaikutusta näihin kavereihin, päinvastoin, olivat hyvin normaaleja, lämpimiä ihmisiä.
Alussa mulla oli vaan epämääräisen outo olo näiden tapaamisten jälkeen, en heti yhdistänyt näiden ystävien käytöksen muutosta mieheeni liittyväksi. Nyt kun olen asiaa tässä miettinyt, niin voisin vannoa, että juuri miehestä tämä johtuu, koska kaikki muu on ennallaan.

Oma päätelmäni on niinkin lapsellinen, että koska mieheni on aika maskuliininen ja harrastaa fyysistä lajia, joka tekee hänestä harteikkaan ja nk. äijän näköisen, että se triggeröisi nämä muuten niin ihanat ystäväni joihinkin kanakotkotustiloihin. Heidän omat miehensä ovat perheenisiä ja sellaisia miehiä, joita itse arvostan. Kuskaavat lapsia treeneihin ja laittavat tarvittaessa ruokaa, eivät treenaa salilla vaan ovat ihan perusmiehiä.

Mutta voiko selitys olla niin yksinkertainen? Voiko tuollainen nk. äijämäinen ulkoasu herätellä näissä minunlaillani keski-ikää lähestyvissä ystävissäni jotain alkukantaista kilpailutunnetta? Muistan tällaisen dynamiikan yläasteajoilta, mutta aikuisiällä tämä on ensimmäinen kerta, kun törmään tähän...
Lopputulos on kuitenkin se, että mulle tulee ahdistava ja inhottava olo näiden tapaamisten jälkeen. Joudun miettimään sanojani ystävieni aikana, ei tee enää mieli tavata porukalla vaan viettää aikaa sellaistan ystävien kanssa (miehen ystävien), jossa minua kohdellaan arvostavasti ja kunnioittavasti.
Mitä ajatuksia teillä on? Toivoisin, että ette aukoisi päätänne tai koittaisi vierittää tätä jotenkin mun syyksi. Olen tässä potenut alakuloa ja ihan tarpeeksi. Toisaalta olen avoin muillekin ajatuksille, että voiko taustalla olla jotain muuta, jota en vaan tajua?
:(

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still 2gether kirjoitti:

Siis todellakin voi aiheuttaa tuo äijämäinen olemus naisissa omituisia käytöshäiriöitä ja turhaa huomion hakuisuutta. Lisäksi ns. Uutuuden viehätys. Käytös saattaa loppua ajankuluessa tai sitten ei..

Tuntuvat tosiaan teineiksi muuttuvan ja ehkä huom ehkä joku heistä ystävistä testaa mieheesi omaa viehätysvoimaansa josko vaikka lykästäisi.

Oma mieheni on pitkä, tumma isot ruskeat silmät omaava komeus ja silloin ,kun alettiin seurusteleen miehelläni oli samanlainen vaikutus naisiin tai ns.ystäviin.

joku naisista(ystävistä) oli miehelleni sanonut jotain jolla toivoi saavansa meidät eroamaan. Tästä syystä emme moneen vuoteen ole olleet heidän kanssa tekemisissä ollenkaan.

Jotenkin toivoin, että täällä olisi sittenkin lukenut vastauksia, että ap, sä kuvittelet vaan. Koska vielä kammottavampaa on nyt tajuta, että ne pahimmat ajatukset, joita tästä ajattelin, ovat myös muiden kokemuksia.

Olen järkyttynyt ja pettynyt. Ja pahoillani sun puolesta. Naisten pitäisi tukea toisiaan.

ap

Vierailija
22/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kaveripiirissäsi se jolla ei saa olla ikinä mikään paremmin kuin muilla. Olet ollut se kehen he saa tuntea olevansa ylempiä. Tulit ulos roolistasi ja siksi alkoi takaisin palautus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kaveripiirissäsi se jolla ei saa olla ikinä mikään paremmin kuin muilla. Olet ollut se kehen he saa tuntea olevansa ylempiä. Tulit ulos roolistasi ja siksi alkoi takaisin palautus.

Niin ja seurustelua takana puoli vuotta, ei meillä edes ole vielä mitään, ei edes yhteistä kotia. Mun ystävillä on kaikki, omat talot ja ydinperhe, vakaa talous jne.

Viesti on miehen kavereiden puolelta se, että jee, perustakaa perhe ja hengatkaa meidän kanssa ja muuttakaa meidän kanssa rivariin.

Ja yhdistettynä omiin fiiliksiin ja vertailtuani niitä näihin kommentteihin, niin omien kavereideni viesti tuntuu siis olevan, että jee, pääseekö sun mies leikkii meidän kaa?

:/

ap

Vierailija
24/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväni ilmeisesti halveksuivat minua tietyllä tavalla joten olivat lähinnä järkyttyneitä sinkkuina kun löysin komean kumppanin itselleni. Eivät jotenkin käsittäneet tilannetta ollenkaan ja yrittivät vähän vikitellä miestäni ja halveerata minua kuin toivoen että eroaisimme tai että miehen olisi pitänyt tajuta kuinka typerä ihminen olen tms.

Eräs ystäväni flirttasi miehille siis oli kaunissilmäinen ja ihan kaunis nainen niin aina oli testaamassa viehätysvoimaansa mieheeni. Jotenkin hänkin siis aliarvioi minua tai yliarvioi itseään ja omaa viehätysvoimaansa. Ilmeisesti hän peilasi ja piti saada hyväksyntää kaikilta miehiltä että koki olevansa jotakin.

Minun kaikki ystäväni ovat aina halveksuneet minua ja pitäneet maanmatosena. Valitettavasti näin. Kaikki nämä ovatkin entisiä ystäviä sitten.

Tosi, tosi, tosi kurjaa. :( Miten käsittelit tämän asian ja oliko pitkä harkinta-aika, ennen kuin lakkasit pitämästä yhteyttä ystäviisi? Mä ite en kestä montaa tuollaista ahdistuspäivää, joita oli. Kun oli vähän krapulaa tämän bikinikuva ystäväni tapaamisen jälkeen, itkin pari tuntia tietämättä itsekään, että miksi. Tunne oli epämääräinen ja mietin, miksi ystäväni käytös ärsytti jo illalla niin kovasti. En vielä siinä hetkessä sitä tajunnut, mutta se oli juuri se ihmeellinen yläaste ikäisen, epävarman teinitytön esittämistä ja jotenkin teennäisen rempseän ja "hyvän jätkän" esittämistä.

Tämän mun sydänystävän käytöksestä taas olen enemmän pahoillani, kyseessä on ihminen, joka on mulle aina ollut tosi tärkeä. Ei hän ole koskaan ollut mulle ilkeä eikä halventanut, siksi oli jotenkin järkyttävää tuntea olevansa itse yksinkertainen tai jotenkin vajaa...

Esimerkiksi jos mä sanoin, että hei muistatko kun käytiin sillon joskus siellä ja siellä, niin ystäväni katsoi mun ohi miestäni ja alkoi nauramaan, että no eikä käyty mitä sä sekoilet?! Ja jatkoi tuota samaa koko illan. Kun saatoin hänet autolle, palasi ikään kuin omaksi itsekseen ja minä olinkin taas kiva.

Niin sanoitkin itse, että käyttäytyi kuin epävarma teinityttö. Voit yrittää ottaa selvää, miksi hän tuntee olonsa epävarmaksi, kun miesystäväsi on paikalla. En tietenkään vihjaa, että syy on miehessäsi, jos miehesi on normaalikäytöksinen, niin kuin kerroit. Vaan onko ystävälläsi kaikki hyvin, meneekö miten omassa parisuhteessa, onko hän itseensä tyytyväinen, vai haluaisiko muuttaa jotain itsessään? Vertaako vaikka itseään sinuun, ja kokee huonommuutta?

Vierailija
25/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut baareissa naistarjoilijoiden olevan mulle tosi töykeitä, kun olen miehen kanssa liikkeellä. Viimeksi mies pläräsi puhelintaan ja siihen tuli joku naistarjoilija shottien kanssa, mä sanoin hymyillen, että ei kiitos oteta. Naistarjoilija töksäytti, että no en mä sulta kysynyt vaan tältä mieheltä. Olin että joo ei kiitos silti oteta, kiitos. Eikä noteerannut mua mitenkään, miehen piti nostaa katse ja hämillään sanoi, että joo ei tosiaan oteta.

Ja toisella kerralla oli naistarjoilija, joka ei hymyillyt mulle kertaakaan ja tuntui tuijottavan mun kaula-aukkoa silmät viiruna. Kiitin kohteliaasti juomasta ja sain lähinnä mulkoilua. Kun mies meni tiskille, veti oikein sellaisen kunnon korvista korviin -hymyn. Ai luoja, että raivostuttaa. 

Eräs tuttu yökerhon omistava miespuolinen ystäväni tunnisti ilmiön. Sanoi, että se on selvää, että tiskin takana olevat mimmit antaa huonoa palvelua hyvännäköisille naisille ja kostaa sen flirttailemalla niiden miehille. En voinut uskoa, mutta nauroi, että olisit onnellinen, ei ne rumille ole ilkeitä. En ole onnellinen, olen pettynyt.

Vierailija
26/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti pakko kompata tätä.

Ap:n ystävät edustavat hänen kirjoitustensa perusteella naistyyppiä, jonka suhtautuminen miehiin, seurusteluun ja parisuhteisiin ei jostain syystä ikinä kehity sieltä teinitasolta edemmäs. Omaa viehätysvoimaa on pakko testata jatkuvasti kiinnostaviin miehiin, vaikka joku heistä olisi parisuhteessa samaan ystäväpiiriin kuuluvan kanssa. Tällainen nainen myös janoaa sitä, että kaveripiirin muut naiset olisivat kateellisia hänen miehestään. Sinkut ovat luusereita, joita samanaikaisesti sekä yritetään parittaa että pitää tiukasti sen luuserisinkun roolissa. Tavallaan surullista, että oma itsetunto ja ihmisarvo ovat noin sidoksissa haluttavuuteen miesten silmissä. Siitä huolimatta heitä ei kannata päästää aivan lähiystäväpiiriin, koska voivat saada paljon hämminkiä ja suoranaista vahinkoakin aikaan.

Vierailija
27/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväni ilmeisesti halveksuivat minua tietyllä tavalla joten olivat lähinnä järkyttyneitä sinkkuina kun löysin komean kumppanin itselleni. Eivät jotenkin käsittäneet tilannetta ollenkaan ja yrittivät vähän vikitellä miestäni ja halveerata minua kuin toivoen että eroaisimme tai että miehen olisi pitänyt tajuta kuinka typerä ihminen olen tms.

Eräs ystäväni flirttasi miehille siis oli kaunissilmäinen ja ihan kaunis nainen niin aina oli testaamassa viehätysvoimaansa mieheeni. Jotenkin hänkin siis aliarvioi minua tai yliarvioi itseään ja omaa viehätysvoimaansa. Ilmeisesti hän peilasi ja piti saada hyväksyntää kaikilta miehiltä että koki olevansa jotakin.

Minun kaikki ystäväni ovat aina halveksuneet minua ja pitäneet maanmatosena. Valitettavasti näin. Kaikki nämä ovatkin entisiä ystäviä sitten.

Tosi, tosi, tosi kurjaa. :( Miten käsittelit tämän asian ja oliko pitkä harkinta-aika, ennen kuin lakkasit pitämästä yhteyttä ystäviisi? Mä ite en kestä montaa tuollaista ahdistuspäivää, joita oli. Kun oli vähän krapulaa tämän bikinikuva ystäväni tapaamisen jälkeen, itkin pari tuntia tietämättä itsekään, että miksi. Tunne oli epämääräinen ja mietin, miksi ystäväni käytös ärsytti jo illalla niin kovasti. En vielä siinä hetkessä sitä tajunnut, mutta se oli juuri se ihmeellinen yläaste ikäisen, epävarman teinitytön esittämistä ja jotenkin teennäisen rempseän ja "hyvän jätkän" esittämistä.

Tämän mun sydänystävän käytöksestä taas olen enemmän pahoillani, kyseessä on ihminen, joka on mulle aina ollut tosi tärkeä. Ei hän ole koskaan ollut mulle ilkeä eikä halventanut, siksi oli jotenkin järkyttävää tuntea olevansa itse yksinkertainen tai jotenkin vajaa...

Esimerkiksi jos mä sanoin, että hei muistatko kun käytiin sillon joskus siellä ja siellä, niin ystäväni katsoi mun ohi miestäni ja alkoi nauramaan, että no eikä käyty mitä sä sekoilet?! Ja jatkoi tuota samaa koko illan. Kun saatoin hänet autolle, palasi ikään kuin omaksi itsekseen ja minä olinkin taas kiva.

Niin sanoitkin itse, että käyttäytyi kuin epävarma teinityttö. Voit yrittää ottaa selvää, miksi hän tuntee olonsa epävarmaksi, kun miesystäväsi on paikalla. En tietenkään vihjaa, että syy on miehessäsi, jos miehesi on normaalikäytöksinen, niin kuin kerroit. Vaan onko ystävälläsi kaikki hyvin, meneekö miten omassa parisuhteessa, onko hän itseensä tyytyväinen, vai haluaisiko muuttaa jotain itsessään? Vertaako vaikka itseään sinuun, ja kokee huonommuutta?

Mies on leikkisä ja tosi mukava kaikille, hänen kanssaan on hirmu helppo tulla toimeen. Eikä mies järjestäisi ikinä mitään kohtausta tai nolaisi ketään. En tiedä sitten provosoiko miehen flirttaileva hassuttelu näitä naisystäviäni tarttumaan siihen, tulkitsevatko he sen niin, että he voivat sitten ikään kuin asettua mieheni rinnalle minua kiusaamaan. Ja siksi voi olla, että bimboileva kaverini änki pussaamaan minua kun oltiin miehen kanssa kaksin. Ja alkoi selittämään jostain teemabileistä, jotka mieheni kunniaksi järjestää.

Tuli sellainen olo, että kaverini muuttui mieheni cheerleaderiksi ja heilutteli sille pompomejaan innoissaan.

Viesti on nyt selvästi väärä, ei mun mies kiusaa tai vähättele mua, me flirttaillaan ja teen samaa hänelle. 

Pitää varmaan toivoa mieheltä, että ei "hassuttele" ensi kerralla mun kavereitten aikana, jos se aiheuttaa mitään löylyn heittämistä. Tosin on sekin väärin, että miehen pitäisi käyttäytyä eri tavalla mun kavereitten aikana. Helpompi varmaan kun hengataan miehen ystäväpariskuntien kanssa, voin nähdä omia kavereitani ilman miestä, jos kohta enää sekään kiinnostaa. Vaikea suhtautua itsekään enää...

ap

Vierailija
28/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut baareissa naistarjoilijoiden olevan mulle tosi töykeitä, kun olen miehen kanssa liikkeellä. Viimeksi mies pläräsi puhelintaan ja siihen tuli joku naistarjoilija shottien kanssa, mä sanoin hymyillen, että ei kiitos oteta. Naistarjoilija töksäytti, että no en mä sulta kysynyt vaan tältä mieheltä. Olin että joo ei kiitos silti oteta, kiitos. Eikä noteerannut mua mitenkään, miehen piti nostaa katse ja hämillään sanoi, että joo ei tosiaan oteta.

Ja toisella kerralla oli naistarjoilija, joka ei hymyillyt mulle kertaakaan ja tuntui tuijottavan mun kaula-aukkoa silmät viiruna. Kiitin kohteliaasti juomasta ja sain lähinnä mulkoilua. Kun mies meni tiskille, veti oikein sellaisen kunnon korvista korviin -hymyn. Ai luoja, että raivostuttaa. 

Eräs tuttu yökerhon omistava miespuolinen ystäväni tunnisti ilmiön. Sanoi, että se on selvää, että tiskin takana olevat mimmit antaa huonoa palvelua hyvännäköisille naisille ja kostaa sen flirttailemalla niiden miehille. En voinut uskoa, mutta nauroi, että olisit onnellinen, ei ne rumille ole ilkeitä. En ole onnellinen, olen pettynyt.

Ai että kaikki naistarjoilijat olisivat tällaisia? Ja sun seksistinen yökerho-omistaja mieskaveri vielä komppaa harhaista maailmankuvaa :D

No vähän realismia näihin kuvitelmiin.

Vierailija
29/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti pakko kompata tätä.

Ap:n ystävät edustavat hänen kirjoitustensa perusteella naistyyppiä, jonka suhtautuminen miehiin, seurusteluun ja parisuhteisiin ei jostain syystä ikinä kehity sieltä teinitasolta edemmäs. Omaa viehätysvoimaa on pakko testata jatkuvasti kiinnostaviin miehiin, vaikka joku heistä olisi parisuhteessa samaan ystäväpiiriin kuuluvan kanssa. Tällainen nainen myös janoaa sitä, että kaveripiirin muut naiset olisivat kateellisia hänen miehestään. Sinkut ovat luusereita, joita samanaikaisesti sekä yritetään parittaa että pitää tiukasti sen luuserisinkun roolissa. Tavallaan surullista, että oma itsetunto ja ihmisarvo ovat noin sidoksissa haluttavuuteen miesten silmissä. Siitä huolimatta heitä ei kannata päästää aivan lähiystäväpiiriin, koska voivat saada paljon hämminkiä ja suoranaista vahinkoakin aikaan.

Mun ystävät ovat tavanneet miehensä tosi nuorina ja tehneet lapset aika pian seurustelun aloittamisen jälkeen. Kolmas hyvä ystäväni taas on oma ihana itsensä, hänellä ei ole itsellään lapsia ja hänellä taas on suhde, josta voisi olla kateellinen. Reissaavat paljon, ovat vapaaehtoisesti lapsettomia ja heidän suhteensa on tasapainoinen ja tasa-arvoinen. Heidän kanssa viihdytäänkin, ei ole mitään draamaa ja ystäväni on täysin oma itsensä. Niin kuin minun käsitykseni mukaan aikuisten pitäisi ollakin... On vaan 10v nuorempi näitä minun muita ystäviäni, joiden pitäisi olla niitä oikeesti aikuisia. :(

ap

Vierailija
30/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateushan voi iskeä kun sinulla on uusi mies, he itse ovat jo kyllästyneitä omiinsa.

Vierailija
31/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaako mies itse tilanteissa mitään outoa? Kuinka hän reagoi? Aika paljon on merkitystä sillä kuinka hän käyttäytyy kun ns ystäväsi tekevät temppujaan, esim kehottaako mies sinua kuitenkin kertomaan juttusi, ignoraako bikinikuvat jne. Luulisi naisten käytöksen loppuvan, jos vastassa on vain kiviseinä.

Olen huomannut tämän miehenä, muutamassa suhteessa, ja eron jälkeen, mikä ei johtunut näistä ystävistä, nämä ystävät ovat ehdoteet minulle vaikka mitä. Aluksi tietenkin olin kohtelias kun en voi tietää käyttäytyykö he aina näin, koska osa käyttäytyy. Yksi asia mitä en siedä, on kumppanini halveeraaminen ja siihen toki aina puutunkin, mutta huomaamattomasti, koska kohteliaisuudn ja epäkohteliaisuuden raja on joskus aika ohut. En minä ole kuitenkaan vastuussa kumppanini ystävien käytöksestä, joten minusta on viisaampi pysyä heidän väleistään pois, aikuisiahan tässä ollaan.

Vierailija
32/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kaikki naistarjoilijat olisivat tällaisia? Ja sun seksistinen yökerho-omistaja mieskaveri vielä komppaa harhaista maailmankuvaa :D

Ei, en kirjoittanut, että kaikki naistarjoilijat ovat töykeitä. Mutta ne kaikki töykeät tarjoilijat ovat olleet ikävä kyllä naisia, ja olen aina silloin ollut mieheni seurassa. Mies on tosi komea ja hyväkäytöksinen, joten ymmärrän kyllä sen herättävän ehkä kateutta. Jos et tällaista ilmiötä itse ole havainnut, joko sulla ei ole komeaa miestä tai sitten olet itse sellainen naistarjoilija, ainakin sun viesti oli ivallinen ja vähättelevä. 

Onhan se selvää, että naiset nokkivat toisiaan kuin kanat, kun kukko on edessä. Se on biologiaa, mutta jos et satu olemaan kana, ei ole tarvetta nokkia. ;)

Vierailija
33/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on leikkisä ja tosi mukava kaikille, hänen kanssaan on hirmu helppo tulla toimeen. Eikä mies järjestäisi ikinä mitään kohtausta tai nolaisi ketään. En tiedä sitten provosoiko miehen flirttaileva hassuttelu näitä naisystäviäni tarttumaan siihen, tulkitsevatko he sen niin, että he voivat sitten ikään kuin asettua mieheni rinnalle minua kiusaamaan. Ja siksi voi olla, että bimboileva kaverini änki pussaamaan minua kun oltiin miehen kanssa kaksin. Ja alkoi selittämään jostain teemabileistä, jotka mieheni kunniaksi järjestää.

Tuli sellainen olo, että kaverini muuttui mieheni cheerleaderiksi ja heilutteli sille pompomejaan innoissaan.

Viesti on nyt selvästi väärä, ei mun mies kiusaa tai vähättele mua, me flirttaillaan ja teen samaa hänelle. 

Pitää varmaan toivoa mieheltä, että ei "hassuttele" ensi kerralla mun kavereitten aikana, jos se aiheuttaa mitään löylyn heittämistä. Tosin on sekin väärin, että miehen pitäisi käyttäytyä eri tavalla mun kavereitten aikana. Helpompi varmaan kun hengataan miehen ystäväpariskuntien kanssa, voin nähdä omia kavereitani ilman miestä, jos kohta enää sekään kiinnostaa. Vaikea suhtautua itsekään enää...

ap

Ap, kuulostaa humalaiselta illanvietolta. Olitteko kännissä?

Ehkä sun kaverit ei ota teidän suhdetta tosissaan plus tähän vielä humalatila jne. niin lopputulos on tämä. Kysy niiltä kavereiltasi mikä kiikastaa. Jos pystyt täällä seläntakana kiukuttelemaan ja haukkumaan ystäviäsi niin ehkä sussa olisi naista nostamaan myös kissa pöydälle.

Vierailija
34/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en kirjoittanut, että kaikki naistarjoilijat ovat töykeitä. Mutta ne kaikki töykeät tarjoilijat ovat olleet ikävä kyllä naisia, ja olen aina silloin ollut mieheni seurassa. Mies on tosi komea ja hyväkäytöksinen, joten ymmärrän kyllä sen herättävän ehkä kateutta. Jos et tällaista ilmiötä itse ole havainnut, joko sulla ei ole komeaa miestä tai sitten olet itse sellainen naistarjoilija, ainakin sun viesti oli ivallinen ja vähättelevä. 

Onhan se selvää, että naiset nokkivat toisiaan kuin kanat, kun kukko on edessä. Se on biologiaa, mutta jos et satu olemaan kana, ei ole tarvetta nokkia. ;)

Niin, tai sitten sun tulkinta tilanteista on väärä. Sun tulkinnan mukaan miehesi on komea. Sun tulkinnan mukaan naistarjoilijat ovat kateellisia ja ihan vain sinä tulkitset että rintavakoasi on katsottu viirusilmin :D

Mitä jos tarjoilijalla olikin likinäkö ja sairas lapsi kotona? Mitäpä jos naistarjoilija onkin lesbo? Tai entäpä jos sinun tulkintasi vuoksi itse käyttäydyit ku sipäisesti tarjoilijaa kohtaan, joka antoi sulle näpäkästi takaisin?

Vierailija
35/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä vaikuttaa siltä että ap on itse mustis omasta miehestään, kun kaverit ottivat hänet niin hyvin vastaan.. Ei ehkä ole tottunut jos aiemmat poikkikset ovat olleet nyreitä jurottajia, joita ei oikein kukaan ole viitsinyt lähestyä.

Vierailija
36/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä vaikuttaa siltä että ap on itse mustis omasta miehestään, kun kaverit ottivat hänet niin hyvin vastaan.. Ei ehkä ole tottunut jos aiemmat poikkikset ovat olleet nyreitä jurottajia, joita ei oikein kukaan ole viitsinyt lähestyä.

Jos vastaanotto olisikin ollut pelkästään iloinen, avoin ja kiinnostunut, asiassa ei olisi mitään ongelmaa. Ap:n ohitse puhuminen, näpäyttely miehen kuullen, suoranainen liimautuminen mieheen, hellyydenosoituksen tahallinen pilaaminen (suudelma ap:n ja miehen välillä), kanamainen huomionhaku ja muu show eivät sen sijaan ole hyvää vastaanottoa nähneetkään. Heidän mielestään ehkä mutta mieskin vaikutti ap:n mukaan olleen ehkä vähän hämmentynyt tuollaisesta pelleilystä. Ap:sta nyt puhumattakaan. Lapsellista ja mautonta yrittää saattaa ystävä naurunalaiseksi tämän tuoreen puolison silmissä.

Vierailija
37/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap, kuulostaa humalaiselta illanvietolta. Olitteko kännissä?

Ehkä sun kaverit ei ota teidän suhdetta tosissaan plus tähän vielä humalatila jne. niin lopputulos on tämä. Kysy niiltä kavereiltasi mikä kiikastaa. Jos pystyt täällä seläntakana kiukuttelemaan ja haukkumaan ystäviäsi niin ehkä sussa olisi naista nostamaan myös kissa pöydälle.

On nähty sen verran ihan selvinpäin ja humalassakin, että ei se ole sitä. Ja selittää tämä myös näitä outoja viestejäkin, joita kaverini on laittanut liittyen mieheeni. Saattaa laittaa jonkin meemin ja sanoa, että kato, ihan kun "Pekka". Ikään kuin tuntisi hyvinkin. En ole näistä miehelle sanonut, koska nyt vasta yhdistelen tässä palasia. Toisen ystäväni kohdalla kyseessä ei varmaankaan ole halu vikitellä mun miestä, siis tämä, joka vinoilee mulle. Hänelle voisi jutellakin tästä, koska taustalla voi olla epävarmuutta. Tämä fanikaverini sen sijaan voi olla, että toiminta on jopa tietoista. Huomionkipeys oli läsnä nuorena ja jos nyt ei saa mieheltään huomiota, hakee sitä muualta. Kaverin mies voi olla "turvallinen" vaihtoehto kun oma mieskään ei voi oikein syyttää. 

ap

Vierailija
38/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaanotto olisikin ollut pelkästään iloinen, avoin ja kiinnostunut, asiassa ei olisi mitään ongelmaa. Ap:n ohitse puhuminen, näpäyttely miehen kuullen, suoranainen liimautuminen mieheen, hellyydenosoituksen tahallinen pilaaminen (suudelma ap:n ja miehen välillä), kanamainen huomionhaku ja muu show eivät sen sijaan ole hyvää vastaanottoa nähneetkään. Heidän mielestään ehkä mutta mieskin vaikutti ap:n mukaan olleen ehkä vähän hämmentynyt tuollaisesta pelleilystä. Ap:sta nyt puhumattakaan. Lapsellista ja mautonta yrittää saattaa ystävä naurunalaiseksi tämän tuoreen puolison silmissä.

Kyllä, siis juuri noin. Onhan mulla muitakin ystäviä, ja "ongelmana" ovat olleet vain nämä kaksi pitkäaikaisinta ystävää, joiden käytös minua kohtaan muuttuu, ja jotka flirttaavat ja tuntuvat pitävän tärkeänä, että mieheni vaikuttuu heistä. Eivät aiemmat mieheni ole olleet nyreitä jurottajia, vaan introvertimpia, mutta ihan normaaleja kuitenkin. Eikä ole oltu pariskunnittain paljon aiempien miesten aikana. On eri asia ottaa hyvin vastaan ystävän uusi kumppani, kun fanittaa teinimäisesti.

Olen saanut tosiaan itse miehen kavereilta niin hyvän vastaanoton, että tiedän kyllä miltä sen PITÄISI tuntua.

ap

Vierailija
39/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan tämän kuvion kyllä hyvin. Olen itse avioeron jälkeen ollut sinkkuna ja vuosi sittentutustuin nykyiseen avopuolisooni. Omat ystävät aina sanoivat, että kyllä sinä Maarit löydät vielä sen oikean jne. Kun sitten tapasin nykyiseni, niin ne ensikohtaamiset näytti juuri samalta kuin sinulla ap. Mies on hyvin treenattu ja vähän silverfox henkinen. Ystävilleni kerroin tästä ihastuksesta mainitsematta mitää ulokonäöstä. Ihan vain, että tuttavuus ja ei tunneta vielä hyvin jne. Menimme extemporee yhteen tapahtumaan, jossa tiesin olevan ystäviä. Kerroin heille ennakkoon, että jos miehen aikataulut passaa, niin hänkin tulee mukaan. Paikan päällä se hiljainen helvetti sitten aukeni. Ystävät eivät tienneet mihin katsoa ja mies joutui melkoisen kyselytulvan piirittämäksi. Tilanne paheni, kun lähdin vessaan. Miehen mukaan se selfieiden ottaminen kummastutti, eikä suostunut niihin, johon ystäväni sitten suutahti. Vessasta tullessa ihmettelinkin sitä kireää tunnelmaa, mutta panin sen vieraskoreuden piikkiin. 

Samaisen miehen kanssa mentiin kesällä festareille ja meillä oli 2 ylimääräistä lippua. Miehen kaveripariskunta ei päässyt mukaan, joten puusin hyvää läheistä ystävää mukaan vähän piristymään, kun hänellä oma suhde rakoili. No siitähän tuli sitten melkoinen farssi. Hän kulki meidän välissä koko ajan ja meni istumaan aina hänen viereen ja antoi muille kuvaa, kuin HÄN olisi ollut se, joka miehen kanssa seurustelee. Kattelin hieman yllättyneenä, mistä nyt tuulee. Samalla ystäväni tekstitteli oman miehensä kanssa ja riiteli puhelimessa. Tilanne oli todella outo. Ystävä sai humaltuessaan vielä raivarin miehelleen ja loppuillasta työnnettiin se taksiin. Tästä hän suuttui, kun häntä ei huomioitu tarpeeksi. No, näytin pienen videopätkän hänen raivarista, kun aina väitti ettei tekisi mitään sellaista, mutta olin kerran jo todistanut hänen humalatilan aiheuttamaa raivaria. Hän siihen sitten häpeillen hiljeni. 

Sinun kohdallasi kyse ei ole mistään muusta kuin kateudesta. Varsinkin, jos mies on huomaavainen ja jotenkin ystävän mielestä täydellinen. Se kateus ja mustasukkaisuus vain puskee päälle. Ei nähdä omaa käytöstä toisen silmin. 

Tilanne kyllä ajan mittaan rauhoittuu, mutta ei sinussa mitään outoa ole. 

Vierailija
40/93 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten sun tulkinta tilanteista on väärä. Sun tulkinnan mukaan miehesi on komea. Sun tulkinnan mukaan naistarjoilijat ovat kateellisia ja ihan vain sinä tulkitset että rintavakoasi on katsottu viirusilmin :D

Mitä jos tarjoilijalla olikin likinäkö ja sairas lapsi kotona? Mitäpä jos naistarjoilija onkin lesbo? Tai entäpä jos sinun tulkintasi vuoksi itse käyttäydyit ku sipäisesti tarjoilijaa kohtaan, joka antoi sulle näpäkästi takaisin?

Miksi luet väärin tahallasi? Mun rintavakoa ei ole katsottu, kuten kirjoitin, puhuin kaula-aukosta. Mulla ei ole isoja rintoja/rintavakoa. Ja mun mies on komea ihan kaikilla mittapuilla katsottuna.

Tulkinta on tulkintaa, mutta faktaa on se, että ne kerrat kun olen baarissa mieheni kanssa, naispuoliset tarjoilijat ovat olleet töykeitä. Ja koska annoin tällaisesta palvelusta palautetta tutulle yökerhon omistajalle, joka omistaa näistä baareista osan, naureskeli tunnistavansa ongelman, kuulemma hyvin yleinen.

Haluatko vielä jatkaa mun nettikiusaamista vai voitasko nyt vaan myöntää, että on olemassa naistyyppi, joka on toiselle naiselle ilkeä kateuden takia? Tosin ymmärrän, jos olet itse tällainen nainen, etkä suostu tajuamaan miten inhottavalta tuntuu törmätä tuollaiseen toimintaan oman sukupuolen edustajan toimesta.