Miksi sinkkunaiset rakastavat koiriaan enemmän kuin miesehdokasta?
No rakastavat ne kyllä kissojaankin enemmän, ei siinä mitään, mutta kissat eivät ole niin hankalia. Koira sen sijaan voi halutessaan todellakin tuhota alkavan suhteen, räksyttämällä miehelle tai käyttäytymällä uhkaavasti, ja sitten kun mies vähän nostaa kättä tai muuten uhkaa laittaa koiran kuriin, niin nainen mieluummin katkaisee suhteen kuin laittaa koiransa kuriin.
En ole koiraihminen niin en koirien koulutuksesta tiedä, mutta sen tiedän että yksi alkava suhteeni on tähän kaatunut ja olen kuullut muidenkin miesten suhteiden menneen myttyyn koiran takia. Itse en ainakaan jaksa jotain vihamielisesti käyttäytyvää koiraa, jolle jos alan huutamaan ja uhkaamaan takaisin koiran uhatessa minua, niin nainen väittää että käyttäydyn väkivaltaisesti. Koirahan se minua kohtaan käyttäytyi väkivaltaisesti.
Kissojen kanssa ei ole ikinä ollut ongelmaa, vaikken varsinaisesti mikään kissaihminenkään ole.
M/39
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Koska koira tekee niin kuin nainen sanoo, päinvastoin kuin itsetunnolla varustettu mies joka ei enää halua naisen palvelijaksi.
Onko hyvällä itsetunnolla varustettu mies
- ohikulkijoille räksyttävä
- sisälle ruikkiva
- eroahdistuksesta kärsivä (omistushaluinen)
- Pettäjä (uskoton)
- päällekäyvä
?
No, koska omaa tai vierasta koiraa ei aleta "laittamaan kuriin". Todellakin hyvä psykopaattitesti, kun on koira. Muuten pitäisi testata jotenkin muuten.
Tämä mies kohtelee koiria mitä lempeimmin. Pelastaa niitä, elää niille ja lepertelee ja naiset kuorossa ympäri maailmaa ylistävät joka päivä, miten rakastavat häntä. Että kannattaisi ap:n vähän miettiä.
Jokainen ihminen tekee itse omat valintansa joten suosisin itse miehenä semmoista naista, joka pitää enemmän kissoista kuin koirista. En oleta että kenenkään pitäisi luopua omasta lemmikkieläimestään, jonka kanssa on saattanut olla monta vuotta, sillä se olisi aika kylmä ja lyhytnäköinen ratkaisu vain jonkun ihastuksen takia.
Luultavasti koiraihmisten kannattaa seurustella koiraihmisten kanssa ja kissaihmisten kissaihmisten kanssa, sillä silloin voisi välttää ainakin yhden ristiriidan ennen sen vakavamman suhteen aloittamista. Jos jollain on asunnossa koko ajan kaksi isoa koiraa, olipa hän sitten mies tai nainen, niin nehän vievät paljon tilaa ja aikaa vähänkään vastuullisella omistajalla.
Koira on TURN OFF! Älkää IKINÄ alkako mitään koiranaisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Koirahan haistaa pipipäät, yleensä niiden käytös on ok, jos ihminenkin on ok.
Ei haista. Se haistaa kyllä pelon, jos ihminen ei pelkää tai vierasta koiraa niin koira ei ymmärrä eli käytännössä koira ei tajua mitään kaikkein vaarallisimpien ihmisten päälle.
Koirista pitävä ja niiden kanssa fiksusti toimiva mies on vaan niin turn on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirahan haistaa pipipäät, yleensä niiden käytös on ok, jos ihminenkin on ok.
Ei haista. Se haistaa kyllä pelon, jos ihminen ei pelkää tai vierasta koiraa niin koira ei ymmärrä eli käytännössä koira ei tajua mitään kaikkein vaarallisimpien ihmisten päälle.
Tutkimusten mukaan koira haistaa jopa ihmisten mielialan.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei kuseksi sisälle kuin äärimmäisessä hädässä, mies ei kontrolloi raikkaan kastokännissä.
Ystäväni koira kusi allensa, kun kävin ottamassa kenkäni hänen suuhusta. Kuulemma signaloi alistuvansa.
Yksikin syy pitää ap:sta enemmän kuin mistä tahansa koirasta?
Ap, opettele rakastamaan lapsia ja eläimiä niin naisetkin rakastavat sinua.
Miksi ihmeessä aloit huutaa ja uhkailla koiraa? Se on sen omistajan tehtävä komentaa sitä koiraansa jos vieras ei tiedä koirista mitään. Huutamalla ja uhkailemalla koiraa vaikutat vain itse sekopäiseltä heikkohermolta eikä se anna susta kuvaa hyvänä miesehdokkaana.