Ikäkriisiä pukkaa, auttakaa miestä hädässä!
Olen 62-vuotias, ihan pian 63-vuotias. Olen hetken vielä työelämässä mutta sitten sekin on ohi. Mulla ei ole minkäänlaisia vanhuuden suunnitelmia, ei vaimoa jne. Mulla on kaksi poikaa edellisestä liitosta mutta ei lapsenlapsia vielä. Asun vuokralla ja mitä mä eläkkeellä sitten teen? Muutanko muualle asumaan kun pihapiiri muistuttaa työelämästä.
Kommentit (32)
Eiks ollut niin et sun nuorempi poika ei tee mitään ja vanhempi poika työskentelee henkilökuntana teatterissa. Näin muistelen sun kertoneen.
Ehkä entiset työkaverit sitten kylään sun luo vaikka olet kertonut ettet heidän kanssa vapaa-aikaa vietä kun ovat niin paljon nuorempia.
En viettänyt 60-vuotispäiviä ollenkaan. Ei huvittanut. Joo nuorempi poikani on juoppo ja isompi sitten on onneksi päässyt työelämään.
Ei mun naapuri mua ottaisi luokseen asumaan. Hänellä aikuiset tyttäret eivät kuvioomme suostu. Kaikkihan sen meidän suhteen tietävät. Naisystäväni leskimies ei minusta pitänyt kun aavisti et panen hänen vaimoaan ja niin olen tehnyt vuodesta 2004. Siitä asti ollaan samassa pihapiirissä asuttu. Tosin mun naisystävä on mua melkein 10 vuotta vanhempi ja jäi eläkkeelle 57 vuotiaana. Et jotain kivaahan me voidaan yhdessä keksiä.
Toi etelään muutto olisi aika hyvä, olen kielimiehiä osaan hyvin englantia mutta tää mun naisystävä on kielitaidoton ja häntä en välttämättä ottaisi mukaan. Saisinko naisseuraa ulkomailla? T.Jocke
Odotatko jo lastenlasten tuloa? Seurusteleeko sun pojat jonkun kanssa?
Polvelle pistän lapsenlapset keikkumaan ja leikitään hevosta. T:Jocke
Mahtuuks Jocke sun mersun takapenkille lastenistuin kun kato lapsenlapsilla pitää olla sellainen autossa, jos niitä alat hoitamaan?
Staffan poikani on staffina teatterissa. Olen muuten kätellyt Jaana Saarista. Siis salattujen elämien näyttelijää. T:Jocke
Tästä kivirappuselta poliisiautoja. Niitä tsiikaan ja vedän hermosauhuja.
Etkö ole vieläkään muuttanut naaurin luo asumaan? Markkuhan kuoli joten leskirouva voisi sut majoittaa luokseen. Siinä sulle suunnitelmia.