Kerätään tähän hauskoja kylteistä, mainoksista tms. luettuja kielioppivihreitä!
.
Kommentit (350)
Kyläkaupassamme oli lukihäiriöinen kauppias; tulos
NALLEHUTATEETja MASALAATIKKO
luki 50% down, 50% fearther (en oo varma kirjotetaanko noin).. Suomennos kuului 50% alas, 50% höynen. Siis piti olla untuva ja höyhen.
Kun Cittarin korttelia suurine kerrostaloineen rakennettiin seinässä roikkui valtava mainosjuliste: " Pääoma kiertää Kapiteelia" . Kapiteeli on kiinteistösijoitusyhtiö, joten tuskin oli tarkoitus ilmaista kiertämisellä karttamista. Kai lähinnä ympäröimistä. Juliste oli valtavan kokonsa vuoksi varmasti todella kallis...
MYYN VAIMONI
mielestä liian suuren keittiönpöydän.
tai jotain vastaavaa,mut kuitenkin toi " myyn vaimoni" oli ihan hirveen isolla kirjotettu ja loput sitten pienellä siihen alapuolelle:)
ei sinänsä mikään virhe, mut aika hyvä kikka saada ihmiset lukeen se mainos:)
ja meiän kyläpubin ikkunassa lukee juomia poikkeaville. ihan hauska juttu varmaan joskus ollu, mut nykyään jo vanha vitsi...
joskus vuosia sitten. Kirjoitus oli jänisrutosta ja sen oireista jossa piti olla vilunväreet, mutta olikin tullut vi*unväreet :D
' Marsista on löydetty eläviä orgasmeja'
Liekö sitten organismeja.. mutta hyvin piti tädillä pokka loppuun saakka, oli vielä se vanha nainen, joka jäi eläkkeelle joku aika sitten..
Ainesosat: tummaihoinen marja (=mustaherukka). Poliittisesti korrektia teetä!
ja lupaili tohkeissaan, että menkää nyt istumaan, niin saatte sitten TiffelSapsia..
Hoitaja kirjoitti raporttiin, että potilaalta on kotilomalla dosentti hävinnyt.
Vessassa kehotettiin olemaan laittamatta siteitä vc-pyttyyn. Pariin kertaan puhuttiin vc:stä, ja joku ystävällinen sielu oli sitten täydentänyt kuulakärkikynällä v:n tilalle w:n.
tai joku sellainen se oli. Nimeksi oli valittu ARSE putkityöt tai jotain sinne päin. Ja ARSE tuli Artosta ja Seijasta muistaakseni.
Vuodepesut wc:ssä.. Pikkasen hankalaa viedä vuode ensin wc:hen ja suorittaa pesut siellä;)
PS: Tämä hoitaja olin minä.... Piti kirjoittaa pikkupesut wc:ssä.
Mun eräs suosikki on n. vuoden takainen Ilta-Sanomien lööppi, jossa luki: " Lapsen liukuri vei äidin sairaalaan." Kovasti on liukurit muuttuneet teksisemmiksi mun lapsuuden jälkeen... :)
Ruokalistassa luki: joka pizza voi sisältää ullatustäyte
tarkoitti kai yllätystä, mutta kiva tilata pizza, jossa voi olla aina jokin " ullatus" ja mikä kumma se ullatus on (lisätäyte, karva, ...)
Ullatus elää meidän pizzasanastossa.
Vierailija:
ensin oli sepustusta suomeksi, siis, että mitä paketti sisältää ja sitten vielä perään " och samma på svenska" ! :) Hauskaa, eikö?! Pisti sähköpostiakin kyseiselle yritykselle, mutta tuli varsin nuiva vastaus takaisin.. Kaippa ovat jo korjanneet erheensä.
oli pöytä täynnä pikkupulloja ja pöydällä iso kyltti:
" Silmänpoistoaine 1,90e"
Tarjouksessa oli ananashurskaa, seuraavalla sivulla mainostettiin kuvan kenkiä, ei siinä mitään mutta kun kuvassa ei ollut mitään, pelkkä valkoinen ruutu. Meillä laitetaan edelleen pizzan päälle ananashurskaa ja kuvan kenkiä :)
alibi: " mies kuristi housunsa vyöllä"
jonkun perhe/terveyslehden kansi " Lapsiprostituution auttamistyötä Kolumbiassa"