Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko horoskooppimerkillä vaikutusta teidän kumppanin valinnassa?

Vierailija
14.12.2019 |

Minulle on ja miehen on oltava horoskooppimerkiltään tietty merkki. Turha tuhlata aikaa väärän merkkisiin miehiin, kun ei niiden kanssa toimi oikea suhde.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä tavalla merkitystä, että jos kumppaniehdokas ottaa puheeksi horoskoopit, niin voidaan suoraan jatkaa eri suuntiin.

Ajatusmaailmamme ja maailmankuvamme eivät ole yhteensopivia.

Vierailija
22/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat, härkä, kaksoset ja jousimies kokeiltu. En suosittele

Just juu; Eli kun ei sopineet sinulle, niin eivät sovi muillekaan😆

Näinhän se, oikein "hyvä ja kelvollinen" neuvo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla on, että jos toinen ottaa puheeksi horoskooppimerkit niin tiedän jatkaa matkaa.

Sama. Mutta olisi kiinnostavaa kuulla joltain horoskooppiuskovaiselta, että miten jonkun taivaankappaleen sijainti avaruudessa vaikuttaa ihmiseen hänen syntymähetkellään. En ole koskaan saanut aikaiseksi etsiä, mihin horoskooppiuskovaisuus pohjimmiltaan perustuu.

Itse voisin helpommin uskoa, että jopa syntymävuodenajalla voisi olla vaikutusta siihen, millaiseksi ihmisen kehittyy. Kesällä eletään Suomessa valoisassa, ei tarvitse paljon pukeutua, on helppo liikkua sisä- ja ulkotilojen välillä, ihmiset ovat usein rennompia ja spontaanimpia kuin talvella. Talvella saatetaan olla kaamosmasentuneita, elämä rajoittuu sisätiloihin paljon enemmän kuin kesällä jne. Voisin siis kuvitella, että "kesänlapset" saavat erilaisen alun elämälleen kuin talvilapset, mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka siihen, että uskoisin heidän olevan persoonallisuudeltaan erilaisia.

Mutta ehkä joku selittää, miten se minun elämääni ja kohtalooni vaikutti, missä Venus oli sillä hetkellä kun synnyin (tai mikä planeetta tahansa, mikä vaikuttaa Härän horoskooppiin). Mikä siinä oli se vaikuttava asia ja miten se vaikutti?

Vuodenaikaselitys kaatuu siihen että vuodenajat pallon eteläpuolella ovat toisin päin kuin pohjoisella.

Vierailija
24/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä tavalla merkitystä, että jos kumppaniehdokas ottaa puheeksi horoskoopit, niin voidaan suoraan jatkaa eri suuntiin.

Ajatusmaailmamme ja maailmankuvamme eivät ole yhteensopivia.

Oletpas tosikko :)

Mitä astrologiaa käytät ap? Itse en pidä länsimaisia horoskooppeja merkityksillisinä, sillä samaistun enemmän mm. intialaiseen astrologiaan. Olen siis kaksonen intialaisessa ja härkä länsimaisessa, eli kaksi täysin erilaista merkkiä. Tykkään myös numerologiasta ja kiinalaisesta astrologiasta, olisi aika vaikea löytää kumppani joka sopii yhteen jokaisen mukaan :D

Vierailija
25/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla on, että jos toinen ottaa puheeksi horoskooppimerkit niin tiedän jatkaa matkaa.

Sama. Mutta olisi kiinnostavaa kuulla joltain horoskooppiuskovaiselta, että miten jonkun taivaankappaleen sijainti avaruudessa vaikuttaa ihmiseen hänen syntymähetkellään. En ole koskaan saanut aikaiseksi etsiä, mihin horoskooppiuskovaisuus pohjimmiltaan perustuu.

Itse voisin helpommin uskoa, että jopa syntymävuodenajalla voisi olla vaikutusta siihen, millaiseksi ihmisen kehittyy. Kesällä eletään Suomessa valoisassa, ei tarvitse paljon pukeutua, on helppo liikkua sisä- ja ulkotilojen välillä, ihmiset ovat usein rennompia ja spontaanimpia kuin talvella. Talvella saatetaan olla kaamosmasentuneita, elämä rajoittuu sisätiloihin paljon enemmän kuin kesällä jne. Voisin siis kuvitella, että "kesänlapset" saavat erilaisen alun elämälleen kuin talvilapset, mutta siitäkin olisi vielä pitkä matka siihen, että uskoisin heidän olevan persoonallisuudeltaan erilaisia.

Mutta ehkä joku selittää, miten se minun elämääni ja kohtalooni vaikutti, missä Venus oli sillä hetkellä kun synnyin (tai mikä planeetta tahansa, mikä vaikuttaa Härän horoskooppiin). Mikä siinä oli se vaikuttava asia ja miten se vaikutti?

Syntymävuodenajalla on tosiaan väliä. Alkuvuoden lapset ovat esimerkiksi koulussa vahvoilla, loppuvuoden lapset altavastaajia. Jo vauvana kevätlapset oppivat nopeammin yön ja päivän eron kuin kaamokseen syntyneet.

Mutta eläinrata on ihan täyttä puppua, eivätkä tähtimerkit enää edes pidä paikkaansa todellisen tähtitaivaan kanssa.

Vierailija
27/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi on harmitonta hömppää niin kauan kun tosielämää ei aleta elää sen mukaan.

Vierailija
28/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi seurustella horoskooppeihin uskovan kanssa. Vain säälin heitä ja toivon heidän saavan apua itselleen.

M39

Vierailija
29/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hauskaa hupia on. Mutta vasta jälkikäteen. Tsekata menikö mikään niinkuin "pitäisi" luonnehoroskooppien mukaan.

Vierailija
30/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, tässä kaksi oinasta ja yhdessä oltu jo 21 vuotta.

Vierailija
31/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vttu todellakaan ole.

Vierailija
32/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähden. Minä en edes tiedä puolisoni horoskooppimerkkiä, koska en ole täysi idiootti joka kuvittelee että kaikki samaan aikaan syntyneet ovat samanluonteisia.

Vierailija
33/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Jos mies kysyisi mun horoskooppimerkkiä, se olisi hyvin iso miinus, ainakin alkuvaiheessa, kun ei voi tietää, sanooko hän sen läpällä vai tosissaan. Miten muuten meillä pitäisi horoskooppien mukaan mennä parisuhde? Olen skorpioni ja mies neitsyt. Sujuu mainiosti.

Vierailija
34/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkistä horoskoopeista puhuminen saa verenpaineeni nousemaan, joten todellakin kierrän moiset ihmiset kaukaa. Erityisesti parisuhdekandidaatteina.

Vierailija
35/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/37 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/37 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tuolla saralla merkitsee, on että jos mies välittää horoskoopeista, hän ei ole minua varten.