Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys selvännäkijälle

Vierailija
17.06.2006 |

Mietityttää kauheasti tulevaisuus. Kysymykseni on, kannattaako minun opiskella opettajaksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta kiltti selvännäkijä,auttaisit minua

Vierailija
2/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietityttää kauheasti tulevaisuus. Kysymykseni on, kannattaako minun opiskella opettajaksi?

Mä en kuitenkaan näe sun tulevaisuutta lasten kanssa.

Sn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti.

Opiskelut myöhemmin, nyt keskity tähän hetkeen. Ala-asteen opettajaksiko haluat. Asutko pienemmällä paikkakunnalla?

Vierailija
4/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauva ei tule?

Vierailija
5/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin vietävä päätökseen. Juu, ala-asteelle ajatellut. En luokanopettajaksi kuten ehkä huomaatkin. Asun helsingissä

Vierailija
6/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset viimeinkin oikealle selvännäkijälle. Tiedän sen siitä että käskit keskittyä tähän hetkeen. Näet ehkä syyn miksi tuon neuvon annoit..

Kiirehtiä en aio..

Vierailija
7/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitkeä ihminen. Menisit herkemmin kumminkin lääkärille kun joku asia mietityttää. :)

Vierailija
8/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin oikealta tuo aikaisemmin lääkäriin meno...

8

Vierailija
9/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minen on nyt tässä tai ihan pian ajankohtaista. En uskalla ottaa kantaa onko jotain kovin vakavaa tulossa, mutta näen sinut todella vahvana.. Onko sinulla aika kova kipukynnys? Joskus koviakin maha kipuja? Ripuli?

Kerro jos olen hakoteillä?

Vierailija
10/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta kipukynnyksestä... En pidä kovin vahvana itseäni muutenkaan. Työtkin loppumassa, toivottavasti olisi siihen uuteen sopeutuminen, eikä tuo terveysasia...

Vierailija
11/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain niin surettaa, kun olen halunnut vuosikaudet oman lapsen. En jaksaisi odottaa enää yhtään. Tuntuu niin kurjalta, että jotkut saavat lapsia, vaikka eivät haluaisi eivätkä kohtele lapsiaan hyvin. Minun sydämeni huutaa, on kaivannut lasta jo vuosikaudet, on niin kova ikävä. Haluaisin rakkaani jo syliini, tänne luokseni. Näetkö yhtään, tulenko raskaaksi edes tämän vuoden puolella?

9

Vierailija
12/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva kipukynnys, eli tarkoitan juuri sitä että jos sinuun koskee niin kestät sen itkemättä. tälläiset asiat minun mieleeni tulvi sinusta. :)

Vierailija
13/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan lähikuukausina, mut pian kumminkin. ovuloitko säännöllisesti? Kierto 28pv?

Vierailija
14/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain, mitä voisin tehdä? Onko jotain esteitä? Teen kaikkeni, että lapsi voisi tulla.

9

Vierailija
15/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole paljoa ihmisiä ympärillä, olenko oikeassa(siis ei niin kovin läheisiä ihmisiä paljon)? vaikea selittää.. tuntuu ääniä paljon, mutta tuntuisi että olet tavallaan yksin sen kaiken keskellä? Paljon tulee tuntemuksia sinusta, vaikea kirjoittaa niitä nyt. Huoli on sinulla, ehkä se tulvii nyt jotenkin.

Vierailija
16/24 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä onko ovulaatiosi säännöllinen. Stressi ei ole hyväksi. Ulkoile ja syö nyt kesällä tuoreita kasviksia paljon. Mansikat hyviä. Jos kiertosi on sen 28pv niin katso että ovulaatio on kp 13-15.

Vierailija
17/24 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 :)

Vierailija
18/24 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko opinnot loppuun kunnialla? Miltä parisuhteemme näyttää? Entä tulevaisuuden asuntoasiat ja lapset?

Vierailija
19/24 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa jokin pieni kriisi perheessä, siitä selväit puhumalla. Onko teillä suvussa ollut jotain eripuraa? Vai onko äitisi hankala ihminen välillä?

Opinnot kyllä järjestyy, yritä tehdä kaikki työt ajallaan.

Onko sinulla välillä aika hankalia aikoja, olet surullinen? Tuntuu että panttaisit tunteitasi välillä. Näyttäisit ne. Oletko ajoittain väsynyt, aamut vaikeita ja keskittyminen hankalaa? Teillä on jo lapsi tai lapsia? Tuntuisi ettei niitä enää tulisi ainakaan kahta enempää.

Asutteko kerros-talossa? Sellaisen vaan tunnen kun asunto-asioita mietin.

Mitä näet meidän tulevaisuudessamme?

Saanko opinnot loppuun kunnialla? Miltä parisuhteemme näyttää? Entä tulevaisuuden asuntoasiat ja lapset?

Vierailija
20/24 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nähnyt minua tulevaisuudessa lasten kanssa, lie tarkoittaa sitä että opettajan opinnot eivät ole minua varten. Pystytkö näkemään mihin minun kannattaisi opintoni suunnata tämän opiskelun jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi