Millä Helsingin alueella haluaisit asua jos ei olisi rahasta kiinni?
Kommentit (66)
Asun tällä hetkellä Kalliossa. Ehkä täällä, jos saisin rahalla vaikka ostettua viereisen puiston itselleni. Saisi kaikki hörhöt kuuseen siitä.
Oikeasti haluaisin Munkkiniemeen. Se on minun unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Asun tällä hetkellä Kalliossa. Ehkä täällä, jos saisin rahalla vaikka ostettua viereisen puiston itselleni. Saisi kaikki hörhöt kuuseen siitä.
Oikeasti haluaisin Munkkiniemeen. Se on minun unelmani.
Moni kehuu Munkkaa. Mikä siitä tekee mielstänne niin kivan? Olen siellä satunnaisesti käynyt kävelyllä, enkä oikein ole päässyt makuun.
Hesperiankadulla, ja ikkunat puistoon, kaupat vieressä ja ratikat . Merenrantaa molemmissa päissä katua. Lapsuudenkotini talossa. Taka-Töölöökin kävisi, tai Meilahti tai Munkkiniemi.
Haukilahdessa, isossa 60-luvun rivitalossa, jossa oma piha , uima-allas ja autotalli. Pitkä hiekkaranta lähellä ja hyvät päiväkodit ja koulut . Lähikaupat ja Iso Omena sopivasti. Purjevene laiturissa. Siistit naapurit. Kesällä kuin etelänlomalla, mutta ei niin kuuma. Kaukolämpö.
Pakilassa omakotitalossa. Perustelu siihen, että lapsilla olisi hyvät Pakilan koulut lähellä. Itse vietin lapsuuteni Pakilassa ja sieltä ihanat muistot.
Nyt asun rivarissa Maunulassa.
Veikkaan, että vaikka Punavuoressa asuvat stadilaiset ei ikinä käy steissillä. Steissin läpi kulkee vain sinä ja minä, ja meillä kohteena Malmi/ Pukinmäki.