Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä Helsingin alueella haluaisit asua jos ei olisi rahasta kiinni?

Vierailija
14.12.2019 |

Perustele vastaus.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti? Tuskin missään. Kaupungissa on keskustassakin liikaa pohjasakkaa, miehenäkin iljettää kävellä steissin läpi illalla.

Veikkaan, että vaikka Punavuoressa asuvat stadilaiset ei ikinä käy steissillä. Steissin läpi kulkee vain sinä ja minä, ja meillä kohteena Malmi/ Pukinmäki.

Vierailija
62/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä Kalliossa. Ehkä täällä, jos saisin rahalla vaikka ostettua viereisen puiston itselleni. Saisi kaikki hörhöt kuuseen siitä.

Oikeasti haluaisin Munkkiniemeen. Se on minun unelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun tällä hetkellä Kalliossa. Ehkä täällä, jos saisin rahalla vaikka ostettua viereisen puiston itselleni. Saisi kaikki hörhöt kuuseen siitä.

Oikeasti haluaisin Munkkiniemeen. Se on minun unelmani.

Moni kehuu Munkkaa. Mikä siitä tekee mielstänne niin kivan? Olen siellä satunnaisesti käynyt kävelyllä, enkä oikein ole päässyt makuun. 

Vierailija
64/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesperiankadulla, ja  ikkunat puistoon, kaupat vieressä ja ratikat . Merenrantaa molemmissa päissä katua. Lapsuudenkotini talossa. Taka-Töölöökin kävisi,  tai Meilahti tai Munkkiniemi.

Vierailija
65/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukilahdessa, isossa 60-luvun rivitalossa, jossa oma piha , uima-allas ja autotalli. Pitkä hiekkaranta lähellä ja hyvät päiväkodit ja koulut . Lähikaupat ja Iso Omena sopivasti. Purjevene laiturissa. Siistit naapurit. Kesällä kuin etelänlomalla, mutta ei niin kuuma. Kaukolämpö.

Vierailija
66/66 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakilassa omakotitalossa. Perustelu siihen, että lapsilla olisi hyvät Pakilan koulut lähellä. Itse vietin lapsuuteni Pakilassa ja sieltä ihanat muistot.

Nyt asun rivarissa Maunulassa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi