Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toivottoman ihastunut lyhyeen mieheen

Vierailija
14.12.2019 |

Pieni pituusero ei haittaisi, mutta kyseinen mies on minua ehkä jopa 10-20cm lyhyempi. En ole kehdannut kysyä hänen tarkkaa pituuttaan.

Mutta olen hyvin ihastunut. Hän tekee oloni hyväksi, on herttainen, älykäs ja hyvännäköinen. Ainoastaan hänen pituus on pieni turn off, enkä edes tiedä miksi. Arvelen sen johtuvan omasta ei parhaasta mahdollisesta itsetunnostani ja siitä, että olen melkein ylipainoinen, mikä lisää fyysistä epäsuhtaisuutta meidän välillä.

Lisäksi olen kuullut että naiset luonnostaan viehättyvät pidemmistä miehistä, eli että tämä olisi ihan normaalia, vaikka eihän sille nykyaikana enää ole mitään järkiperusteita.

Miestä ei pituusero tunnu haittaavan. Emme kyllä ole keskustelleetkaan aiheesta.

Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Kokemuksia vastaavista tilanteista ja tunteista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse miehen, jolla on käsijarru päällä, koska olet melkein ylipainoinen? Jätä mies naiselle, jolla ei ole pituusongelmaa

Vierailija
2/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille korkkarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse miehen, jolla on käsijarru päällä, koska olet melkein ylipainoinen? Jätä mies naiselle, jolla ei ole pituusongelmaa

Olen realisti, ja ymmärrän sen, että jokaisella on joitain asioita, jotka kumppanissa "häiritsee", mutta fiksut eivät vain kerro niitä. Joten hypoteettisesti ajatellen; jos joku deittini jarruttelisi koska en ole hoikka, mutta ei tietenkään kertoisi minulle noin turhamaista syytä, ja siitä huolimatta ihastuisi minuun kokonaisuutena, ei asiassa olisi minulle mitään ongelmaa.

Ap

Vierailija
4/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hän sinut tuntemaan itsesi naiseksi? Onko hän hyvä sängyssä? Viihdytkö hänen seurassaan? Jos vastaat kyllä niin unohda pituuden murehtiminen.

Vierailija
5/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen realisti, ja ymmärrän sen, että jokaisella on joitain asioita, jotka kumppanissa "häiritsee", mutta fiksut eivät vain kerro niitä. Joten hypoteettisesti ajatellen; jos joku deittini jarruttelisi koska en ole hoikka, mutta ei tietenkään kertoisi minulle noin turhamaista syytä, ja siitä huolimatta ihastuisi minuun kokonaisuutena, ei asiassa olisi minulle mitään ongelmaa.

Ap

Eli turhamainen saa olla kunhan salaa sen toiselta? Tuota noin joo ehkä mies ei ole ihan sopiva sulle, jos näkemyksesi hänen älykkyydestään pitää paikkansa

Vierailija
6/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua 14 cm lyhyempi ja minä häntä 30 kg painavampi, eikä mitään ongelmaa noiden suhteen. Ei kyllä ollut tutustuessammekaan, mutta emme kumpikaan olekaan pinnallisia.

Vierailija
7/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu hetkeksi alas ja odota, että ihastus menee ohi. Ei tuossa muutakaan voi tehdä.

Vierailija
8/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hän sinut tuntemaan itsesi naiseksi? Onko hän hyvä sängyssä? Viihdytkö hänen seurassaan? Jos vastaat kyllä niin unohda pituuden murehtiminen.

Hän saa oloni hyväksi, mutta hänen rinnallaan hän saa minut tuntemaan itseni myös jättiläiseksi. Hän on hyvä sängyssä, ja ehdottomasti viihdyn ja minun on hyvä olla hänen seurassaan.

Ap

Vierailija
9/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on hyvä itsetunto, niin onnea teille.

Itse olin joskus hetken ihastunut lyheen mieheen ja hänellä oli siitä aika huono itsetunto. Ei tarvinnut kauaa olla ihastunut, kun kuunteli sitä marinaa.

Vierailija
10/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viehättävä normaalipituinen nainen, hieman vajaa 170 cm. Olen kyllä seurustellut nuorempana vaikka minkäpituisten miesten kanssa, yksi oli noin 190 cm, eräs minua lyhyempi. Juuri tämän lyhyimmän kanssa meillä oli ehkä kiihkein suhde. Se johtui siitä, että tuo mies oli todella viehättävä, älykäs, monin tavoin lahjakas ja todella mielenkiintoinen ihminen. Lisäksi hän sai minut tuntemaan itseni tosi viehättäväksi ja oli erittäin taitava sängyssä ja myös erittäin itsevarma. Nykyään olen naimisissa, mutta joskus vielä muistelen tuota suhdetta.

Vierailija
11/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli turhamainen saa olla kunhan salaa sen toiselta? Tuota noin joo ehkä mies ei ole ihan sopiva sulle, jos näkemyksesi hänen älykkyydestään pitää paikkansa

Newsflash: Tuo on todellisuutta. Pahoittelut, jos pahoitin mielesi ja tulin paljastaneeksi, että miehesi: "Ei minua Reetta lainkaan haittaa se, että olet kerryttänyt painoa 50kg." ei pidäkkään aivan täysin paikkansa, vaan hän todennäköisesti sanoo niin vain kunnioituksesta sinua kohtaan.

Ap

Vierailija
12/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, ettei pysty arvioimaan onko joku 10 vai 20 cm itseä lyhyempi :D

Erotan kyllä itse onko keskustelukumppani 160, 170 vai 180 cm.  En tietenkään sentilleen, mutta en kyllä tuollaista haarukkaa tarvitse. 

Vierailija
13/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, jos olet ylipainoinen ja tosi kiinnostunut tuosta miehestä, niin konstikos se nyt on laihduttaa ja se tekee muutenkin hyvää. Ajattelet tuota miestä aina kun on nälkä ja lähdet kuntoilemaan. Näin teen itsekin, kun olen ihastunut tällä hetkellä. Eikä kannata oikeasti lokeroida ihmisiä.

Vierailija
14/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viehättävä normaalipituinen nainen, hieman vajaa 170 cm. Olen kyllä seurustellut nuorempana vaikka minkäpituisten miesten kanssa, yksi oli noin 190 cm, eräs minua lyhyempi. Juuri tämän lyhyimmän kanssa meillä oli ehkä kiihkein suhde. Se johtui siitä, että tuo mies oli todella viehättävä, älykäs, monin tavoin lahjakas ja todella mielenkiintoinen ihminen. Lisäksi hän sai minut tuntemaan itseni tosi viehättäväksi ja oli erittäin taitava sängyssä ja myös erittäin itsevarma. Nykyään olen naimisissa, mutta joskus vielä muistelen tuota suhdetta.

"Häiritsikö" sinua missään vaiheessa lyhyen miehen pituus? Jos häiritsi, miten pääsit eroon siitä? (Häiritsevyydestä siis - ei miehestä :D)

Ap

Vierailija
15/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla sen lyhyen miehen aloitus, joka toinen päivä valitusta naisten kamalista pituusvaatimuksista. Nyt sitten tällainen lähestyminen... :D

Vierailija
16/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Newsflash: Tuo on todellisuutta. Pahoittelut, jos pahoitin mielesi ja tulin paljastaneeksi, että miehesi: "Ei minua Reetta lainkaan haittaa se, että olet kerryttänyt painoa 50kg." ei pidäkkään aivan täysin paikkansa, vaan hän todennäköisesti sanoo niin vain kunnioituksesta sinua kohtaan.

Ap

Kunnioituksesta puolisoani kohtaan sanoisin kyllä, jos elopainoa alkaisi kertyä sairaalloisia määriä tai alkoholia/kebabia menisi liikaa. Sanoisin myös muista minua haittaavista asioista, koska parisuhde on yhteispeliä

Vierailija
17/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, monilla maailman tähdilläkin on paljon itseään pidemmät, myös painavemmat ja näyttävämmät vaimot. Ajattele vaikka Catharine Zeta Jonesia. Taatusti on pidempi, myös painavampi kuin miehensä ja usein vielä korkkarit jalassa. Mutta mies näyttää todella ylpeältä. Sitä on hyvä itsetunto. Heillä siihen tietysti on paljon syitä. Ja toisaalta ap, miksi sinun nyt pieneksi pitäisi itsesi tuntea. Ehkä miehesi on ihastunut juuri siihen, että olet näyttävä. Ei hän halua toisessa nähdä niitä ominaisuuksia, joista ei itsessään ehkä niin pidä. Ihmisten maut vastakkaisen sukupuolen suhteen on tosi erilaisia ja samankin ihminen voi viehättyä täysin erinäköisistä ihmisistä. Minä olen tästä elävä esimerkki.

Vierailija
18/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kunnioituksesta puolisoani kohtaan sanoisin kyllä, jos elopainoa alkaisi kertyä sairaalloisia määriä tai alkoholia/kebabia menisi liikaa. Sanoisin myös muista minua haittaavista asioista, koska parisuhde on yhteispeliä

Onko kumppanisi typerys, jos hän ei itse huomaa sairaalloista lihomista, vai mitä kuvittelet itsestäänselvyyksien huomauttelusta olevan apua kumppanillesi?

Ap

Vierailija
19/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte olleet jo sängyssä ja nyt vasta mietit tuota? Voi ei.. ei hyvää seuraa. Tunneside kun vahvistuu entisestään niin tulee olemaan entistä vaikeampi päästää irti jos tuo asia oikeasti häiritsee.

Vierailija
20/20 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Häiritsikö" sinua missään vaiheessa lyhyen miehen pituus? Jos häiritsi, miten pääsit eroon siitä? (Häiritsevyydestä siis - ei miehestä :D)

Ap

Ei kyllä oikeasti häirinnyt. Koin, että mies oli ylpeä näyttävyydestäni ja itse olin todella viehättynyt hänestä. Eikä häntä haitannut, vaikka m olin korkeissa koroissa noin 180 cm. Mutta hän oli niin karismaattinen ja myös urheilullinen, että jotenkin hän oli aina kokoaan isomman oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi