Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää punajuuri -aurajuustopaistoksesta

Vierailija
14.12.2019 |

Sen takia en sitä myöskään tee.

Ole sinäkin rohkeasti tykkäämättä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata sinäkin itsellesi pallit ja tule reippaasi haukkumaan ko. paistosta. Juusto-punajuuriyhdistelmä ei vaan toimi.

-ap

Vierailija
2/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykkäämättä mistä huvittaa. Punajuuriaurajuustopaistoksesta tykkään. Vuohenjuustosta taas en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis, tykkään ja teen!

Vierailija
4/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en söisi

Vierailija
5/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään. Punajuuri homejuustolla ei ole makuuni.

Vierailija
6/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuulumatonta! Kaikkien pitää tuosta tykätä.

Vierailija
7/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe, koska aion tuota tehdä. En ole koskaan maistanut tuota paistosta, joten kertokaapa mielipiteitä. Hyvää vai ei?

Vierailija
8/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tykätä ja kolmena tai neljänä vuotena olen tehnytkin, mutta ei tullut hyvää. Josko joku heittäis tähän ohjeen, jolla onnistuisin.

Vierailija
9/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam tykkään.

Vierailija
10/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siitä erityisemmin pidä. Tykkään kyllä punajuuresta ja aurajuustosta. Jokin ei vain ole siinä oikein. Maistuu lähinnä vahingolta tai jämäruokapäivältä. 

Vierailija
11/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli aikanaan rakentavaa olla töissä lounaspaikassa, jossa keittiöpäällikkö halusi aina ja joka ruoalle Aura-homejuustopaistoksen ja jos sitä jäi, niin se jämä piti laittaa seuraavan päivän sosekeittoon (päivän keitto)...

Vierailija
12/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe, koska aion tuota tehdä. En ole koskaan maistanut tuota paistosta, joten kertokaapa mielipiteitä. Hyvää vai ei?

Pari joulua sitten suunnittelin tekeväni jouluksi. En kuitenkaan tehnyt. Tein joulun jälkeen ja en pitänyt. Kiittelin etten jouluksi tehnyt. Kaiken lisäksi maku oli tuttu vuosien takaa. Olin jossain syönyt, mutta en tykännyt edelleenkään.

Jos ajatellaan näin niin punajuuri on erittäin raikas tuote keitettynä ja kylmänä esim. rosollissa. Tässä paistoksessa tämä punajuuren raikkaus katoaa täysin, ja tilalle tulee joku kumma makuyhdistelmä.

-ap

Vierailija
13/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, nam!

Imelletty perunalaatikko ja lipeäkala, yök.

Vierailija
14/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tykätä ja kolmena tai neljänä vuotena olen tehnytkin, mutta ei tullut hyvää. Josko joku heittäis tähän ohjeen, jolla onnistuisin.

Kilosta pariin punajuurta Ja pari kolme porkkanaa kuorittuna ja tikkuina, pari isoa tai kolme pienempää sipulia kuutioina, vähän rouhittua mustapippuria ja pussillinen auramuruja sekoitetaan uunivuoassa ja päälle kaadetaan 2dl kermaa. Paistetaan uunissa 175 asteessa pari tuntia kunnes punajuuret on pehmeitä. Välissä voi kannattaa sekoitella vähän, ettei päällimmäset kuivu liikaa.

Jos haluaa että tämä on ruokalaji yksinäään, sekaan voi sekoittaa myös 400g ruskistettua jauhelihaa.

Vierailija
15/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää. Haiseekin ihan persvaolle.

Vierailija
16/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, nam!

Imelletty perunalaatikko ja lipeäkala, yök.

Eipä niitä yhdessä tarjota. Erikseen erinomaisia.

Vierailija
17/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän ensin punajuuret ja kuorin ja raastan ne keitettynä. Ei tarvi olla Auran ja kerman kanssa kuin puoli tuntia uunissa. Tämä on meidän nuorison herkkua ja olen tehnyt sitä varmaan joka joulu ainakin kymmenen vuoden ajan. 

Vierailija
18/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä! Voisin rakastella aurajuustopunajuuripaistoksen kanssa koko päivän.

Vierailija
19/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää kaaliruuista, enkä syö niitä. En ole ikinä ajatellut, että se voisi olla joku ongelma.

Vierailija
20/25 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan punajuurta sen kaikissa olomuodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi