Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sika kun torjuin nettideiteissä vammaisen miehen?

Vierailija
14.12.2019 |

Tutustuin nettideittailussa taannoin mieheen jonka kirjoitus kolahti aika lujaa. Meillä synkkasi hyvin ja oltiin juuri siirtymässä suorempaan viestintää, kuvien vaihtoon ja sen sellaiseen kun ajattelin että googlaampa häntä kokeeksi. Mies kertoili hyvin avoimesti itsestään joten hänet oli varsin helppo löytää.

Paljastui että mies on vammainen. Vammastaan huolimatta hän kyllä elää somensa perusteella ihan vauhdikasta elämää mutta vamma tarvitsee jokapäiväistä hoitoa, rajoittaa harrastuksia/liikkumista eikä ainakaan ajan kanssa parane.

Jotenkin järkytyin koska mies ei ollut millään tavalla vihjannut tästä pitkän viestittelymme aikana, jälkikäteen huomasin miten hän aina ovelasti väisti ne kohdat missä se olisi tullut esiin esim pohtiessa mitä yhteistä meillä voisi olla.

Lopetin viestittelyn hallitusti vedoten aivan muihin syihin. Paha mieli jälkikäteen mutta minusta tuntui etten oikeasti jaksa vamman aiheuttamaa ylimääräistä säätöä ja herätti epäluuloa miksi mies piilotteli asiaa vaikka olisi ollut useita tilaisuuksia missä sen olisi voinut tuoda esiin koska sillä olisi ollut merkitystä.

Olenko sika?

N36

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoittelin kerran hetken aikaa miehen kanssa jossain deittisivustolla. mies kyseli kovasti ulkonäöstäni. sitten kävi ilmi, että hän istuu pyörätuolissa. eli kyllä vammaisillakin on kriteerejä, niin kuin kaikilla muillakin. olisiko minun pitänyt hyväksyä pyörätuoli, mutta hän olisi sitten heivannut minut esim. lievän ylipainon takia?

Kyllähän minunkin normaalipainoisena miehenä pitäisi huolia lihava nainen?

Ei tarvitse. Joskin monilla miehillä on vääristynyt käsitys lihavuudesta eivätkä ymmärrä sitä tosiasiaa että normaalipainoisessa naisessa kuuluukin olla noin 10% enemmän rasvaa kuin normaalipainoisessa miehessä ihan vaan hormonaalisista syistä. Sitten ihan tavallisia naisia haukutaan kilpaa läskeiksi vaikkei olisi vyötärölihavuutta tai ylipainoa grammaakaan. Jopa laihoja haukutaan laihaläskiksi. 

Kyllä minulle lihava nainen on ihan sellainen, jolla leuan alla roikkuu tavaraa ja sitä painoa on aivan selvästi liikaa, eikä vain mitään 10 prosenttia. Siitä tuppaa vaan sellaisen moraalisaarnan saamaan, etenkin jos jollekin naispuoliselle kaverille menee sanomaan ettei pidä lihavista naisista. Ottavat sen jostain syystä kovin henkilökohtaisesti ja että kyllä olen aivan liian pinnallinen nirppanokka, jos normaalipainoisena en huoli ylipainoista naista. Pitäisi sitten ilmeisesti mennä johonkin vastaavaan hypnoosikäsittelyyn kuin yhdessä elokuvassa, missä mies alkoi nähdä lihavat naiset hoikkina.

Miksi ihmeessä sanot naispuoliselle kaverille,että et pidä lihavista naisista. Mielestäni kaverit voi olla millaisia vain, jos niistä kaverina pitää. Seurustelu on eri asia. Jos tarvitsee jotain kaverille sanoa niin voihan sanoa, että lihavat naiset ei ole minun tyyppiä. Se että sanoo ettei pidä lihavista naisista niin siitä voi tulla vaikutelma, ettei muutenkaan halua esim. olla lihavampien kaveri kaverimielessä.

No miksi ihmeessä, koska kavereina on keskusteltu näistä yleisistä pariutumisasioista? En minä naiskavereitani ole iskemässä, hyvänen aika. Naiset ne vaan tuppaa pitämään oman sukupuolensa puolta siinä missä miehetkin. Ja vaikka joku tuossa sanoikin, ettei minun tarvitse huolia lihavaa naista, niin alapeukut kylläkin kertoo taas toista kieltä.

Vierailija
62/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minäkin torjuin miehen, kun kävi ilmi että istui pyörätuolissa. Tarvitsen ja haluan miehen, jonka kanssa sänkypuuhat ovat villiä touhua. Mies, jolla eivät jalat toimi, ei voi pyörittää minua mielensä mukaan. 

Sama. Minusta on ihanaa kun mies kantaa minut sänkyyn tai pystyy kannattelemaan jossain tietyssä seksiasennossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet

Vierailija
64/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoittelin kerran hetken aikaa miehen kanssa jossain deittisivustolla. mies kyseli kovasti ulkonäöstäni. sitten kävi ilmi, että hän istuu pyörätuolissa. eli kyllä vammaisillakin on kriteerejä, niin kuin kaikilla muillakin. olisiko minun pitänyt hyväksyä pyörätuoli, mutta hän olisi sitten heivannut minut esim. lievän ylipainon takia?

Kyllähän minunkin normaalipainoisena miehenä pitäisi huolia lihava nainen?

Ei tarvitse. Joskin monilla miehillä on vääristynyt käsitys lihavuudesta eivätkä ymmärrä sitä tosiasiaa että normaalipainoisessa naisessa kuuluukin olla noin 10% enemmän rasvaa kuin normaalipainoisessa miehessä ihan vaan hormonaalisista syistä. Sitten ihan tavallisia naisia haukutaan kilpaa läskeiksi vaikkei olisi vyötärölihavuutta tai ylipainoa grammaakaan. Jopa laihoja haukutaan laihaläskiksi. 

Kyllä minulle lihava nainen on ihan sellainen, jolla leuan alla roikkuu tavaraa ja sitä painoa on aivan selvästi liikaa, eikä vain mitään 10 prosenttia. Siitä tuppaa vaan sellaisen moraalisaarnan saamaan, etenkin jos jollekin naispuoliselle kaverille menee sanomaan ettei pidä lihavista naisista. Ottavat sen jostain syystä kovin henkilökohtaisesti ja että kyllä olen aivan liian pinnallinen nirppanokka, jos normaalipainoisena en huoli ylipainoista naista. Pitäisi sitten ilmeisesti mennä johonkin vastaavaan hypnoosikäsittelyyn kuin yhdessä elokuvassa, missä mies alkoi nähdä lihavat naiset hoikkina.

Se noin 10% rasvaa mitä naisessa on luonnostaan samanpainoisena enemmän kuin miehellä ei ole mitään ylimääräistä. Mieskeho ei ole mikään standardi johon naista pitää verrata. Se rasvaisemman kehon omaava normaalipainoinen nainen on ihan yhtä normaali kuin lihaksikkaamman kehon omaava normaalipainoinen mies. 

Ja joo, itsellänikin on kaksaria ja painoa vain 52 kg :D 

Seuraavaksi varmaan sanotte, että pyöreä raskausmaha (vaikkei raskaana), 1,5 penkkiä vievä takapuoli ja säkkeinä roikkuvat alahauikset käsien ollessa sivuille ojennettuna kuuluvat myös normaalipainoisen naisen fysiikkaan.

Jos naisella on normaalipainoisena kunnon maha, niin kyseessä on yleensä keskivartalolihavuus tai esimerkiksi vatsalihasten erkauma tai suolistosairaus. Mutta kyllä se rasva voi ihan normaalipainoisella ihmisellä mennä mihin lystää, kaikille ei tule isoja rintoja vaan voi tulla vaikka paksut reidet ja ylävartalo sitten olla hyvinkin hento. 

Ja joo, monet miehet luulevat kun heillä itsellään ei ole selluliittia että naisen pitää elää todella epäterveellisesti jos sitä selluliittia on. Todellisuudessa selluliittia löytyy noin 90% naisista, normaalipainoiselta mieheltä hyvin harvoin. 

Vierailija
65/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sika. Tiedän tapauksen ( joko saman tai samankaltaisen).

Pyrkii tunnetasolla sitouttamaan naisen ja paljastaa rajoitteensa vasta kun vahva kiinnostus herännyt. Yrittää saada naisen tuntemaan syyllisyyttä siitä, jos saa pakit rajoitteensa vuoksi. Vaikka ei itse ole alunperin ollut rehellinen asiassa.

Vierailija
66/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minäkin torjuin miehen, kun kävi ilmi että istui pyörätuolissa. Tarvitsen ja haluan miehen, jonka kanssa sänkypuuhat ovat villiä touhua. Mies, jolla eivät jalat toimi, ei voi pyörittää minua mielensä mukaan. 

Juuri eilen sain villiä seksiä ihanan urheilullisen miehen kanssa, nosteli minua asennosta toiseen jne. En jaksa odottaa seuraavia treffejä!

Ei sitä miestä tämä minun kaksarini haitannut, katsoi sen sijaan silmiä, huulia, rintoja, pakaroita, reisiäni jne. 

T: Sama 52 kg painava kaksarinainen kuin aiemmin

Vierailija
67/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sika, mutta ennakkoluuloinen olet. Yleensä se aiheuttaa eniten harmia itselle ei sille ennakkoluulojen kohteelle. Itse olen tyytyväinen siihen että olen ollut ennakkoluuloton tutustuessani ihmisiin. Parisuhdetta en vammaisen henkilön kanssa ole solminut mutta monta ystävää vähemmän minulla olisi ellen olisi uskaltanut heihin tutustua.

Vierailija
68/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap ole. Minäkin annoin pakit yhdelle naiselle, koska ei tehnyt muuta kuin puolet kotitöistä, eikä kotitöiksi laskettu mitään talon tai pihanhoitoa. Tämä vaikeutti kohtuuttomasti elämääni, joten annoin pakit. Mitään fyysistä vammaa ei edes ollut. Jokainen voi antaa pakit kenelle tahansa, mistä syystä tahansa. Minä tahdon tasa-arvoisen suhteen, joten annoin pakit, tai oikeastaan laitoin pellolle. Suhteen alkuvaiheessa tämäkin vakuutteli olevansa tasa-arvoisen suhteen kannalla, mutta harmillisesti tämä ajatus ei käytännöntasolle kantanut.

Laiitoit pellolle? Eli talo oli sinun? Hulluhan se nainen olisi ollut jos olisi pitänyt vieraasta talosta yhtä paljon huolta kuin sen omistaja.

Vierailija
69/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sika, mutta ennakkoluuloinen olet. Yleensä se aiheuttaa eniten harmia itselle ei sille ennakkoluulojen kohteelle. Itse olen tyytyväinen siihen että olen ollut ennakkoluuloton tutustuessani ihmisiin. Parisuhdetta en vammaisen henkilön kanssa ole solminut mutta monta ystävää vähemmän minulla olisi ellen olisi uskaltanut heihin tutustua.

Mullakin on ystävinä vammaisia, mutta parisuhteeseen en ryhtyisi liikuntaeajoitteisen kanssa..valitettavasti vain miehessä fyysinen pystyvyys on se mikä herättää halun. Ja ilman halua voi olla vain kaveri.

Vierailija
70/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on ihan eri asia kuin se että hankkii seurustelukumppania. On minullakin vammaisia ystäviä kuten myös sellaisia jotka puhuvat eri äidinkieltä tai ovat kotoisin jostain muualta kuin suomesta. Silti haluan suomalaisen miehen jonka kanssa voin puhua omalla äidinkielelläni ja jolla ei ainakaan vakavaa fyysistä vammaa jonka vuoksi tarvitsisi jatkuvasti avustamista. 

Vierailija
71/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkii tunnetasolla sitouttamaan naisen ja paljastaa rajoitteensa vasta kun vahva kiinnostus herännyt. Yrittää saada naisen tuntemaan syyllisyyttä siitä, jos saa pakit rajoitteensa vuoksi. Vaikka ei itse ole alunperin ollut rehellinen asiassa.

Puuttuuko siltä kyrpæ? Miksi tätä vammaisuutta ei voi paljastaa?

Vierailija
72/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko siltä kyrpæ? Miksi tätä vammaisuutta ei voi paljastaa?

Tietää että pakit tulee. Kyrpae ei siinä asiassa auta, sehän on miltei kaikilla miehillä.

Vierailija
73/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sika. Toisaalta ennakkoluulosi takia saatoit antaa pakit elämäsi miehelle. Mistäs sen nyt tietää.

Vierailija
74/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sika. Toisaalta ennakkoluulosi takia saatoit antaa pakit elämäsi miehelle. Mistäs sen nyt tietää.

Ihan yhtä lailla se muutaman vuoden liian vanha nainen tai liian lyhyt/pitkä tai liian laiha/lihava nainen voi olla oikeasti se elämän nainen kun vaan antaisi mahdollisuuden. 

Vierailija
75/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ystävinä vammaisia, mutta parisuhteeseen en ryhtyisi liikuntaeajoitteisen kanssa..valitettavasti vain miehessä fyysinen pystyvyys on se mikä herättää halun. Ja ilman halua voi olla vain kaveri.

Pystyvyyden suhteen itse olen joutunut kokemaan kaikkein suurimmat yllätykset (myönnän sen suhteen olleeni joskus ennakkoluuloinen itsekin). Siihen että parisuhdetta ei ole syntynyt on ihan toiset syyt ja ne samat syyt aiheuttaisi "pakit" myös ei vammaiselle.

Vierailija
76/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyvyyden suhteen itse olen joutunut kokemaan kaikkein suurimmat yllätykset (myönnän sen suhteen olleeni joskus ennakkoluuloinen itsekin). Siihen että parisuhdetta ei ole syntynyt on ihan toiset syyt ja ne samat syyt aiheuttaisi "pakit" myös ei vammaiselle.

En tiedä mitä tarkoitat pystyvyydellä, mutta mä sitä että juoksee, nostaa, kantaa, kiipeää jne. ja kehon kielestä näkee miten kroppa on hallinnassa.

Vierailija
77/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa täältä sivusta seurata, kun te kaikki iän myötä sairastutte ja raihnaistutte 😊

Vierailija
78/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Vierailija
79/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla se muutaman vuoden liian vanha nainen tai liian lyhyt/pitkä tai liian laiha/lihava nainen voi olla oikeasti se elämän nainen kun vaan antaisi mahdollisuuden. 

Niin. Ensin pitäisi kuitenkin olla sitä viehätystä, vähän sama kuin että rapeista sirkoistakin voi yllättäen tykätä, jos vaan pääsee sen iljetysvaiheen yli ja saa sirkkaa suuhun asti. Eiköhän siinä kuitenkin ennemmin haukkaisi palan vaikkapa suklaakakusta.

Vierailija
80/108 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa täältä sivusta seurata, kun te kaikki iän myötä sairastutte ja raihnaistutte 😊

Pilven päältäkö katsot? Niin, raihnaistuminen tapahtuu meille kaikille. Harva hylkää raihnaistuvan kumppanin, vaikka ehdon tahdoin nuorena ei sellaista etsisi.

Tuntemani yhdessä raihnaistuneet ovat jopa ääneen sanoneet, että olipa yhdessä ihana kokea se, kun oltiin kauniita ja terveitä. Hyvät muistot yhdistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme