Miksi stringien käyttäjät sanovat ettei se naru mene sinne persvakoon?
Useammman kerran olen nähnyt mainittavan täällä, että ei se naru mene sinne persvakoon jos on oikean kokoiset. Miten muuten se naru voi olla jos ei kannikoiden välissä? Roikkua löysänä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo kertoi Veitolassa että hänen kannikat on kuin jauhinkivet, stringin narut ohenee kun kannikat jauhaa sen ohkaseksi. Itsellä ei ole samaa ongelmaa noiden kanssa. :D
Mutta et silti viitsinyt vastata ap:n kysymykseen.
Samaa olen joskus täällä kysynyt, mutta en saanut vastausta. Ehkä nämä ajattelevat, että p*rsvako on sama kuin peräaukko.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa narun eteen.
Eteen? Eli naru on koko matkaltaan näkyvissä? Ei siis näin kuin tässä https://www.aliexpress.com/item/1790508401.html
Itse olen ajatellut tarkoitettavan sitä ettei se hierrä siellä aukon tuntumassa. Ainakin itse olen huomannut suuren eron mallista riippuen, toisia stringejä ei huomaa yhtään ja toiset hiertävät ja tuntuvat ikäviltä.
Minä käytän mummo-slogeja, ei tule ongelmia narujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän juuri kysyttiinkin 🙄
Pakostihan se persvaossa on. Outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Pakostihan se persvaossa on. Outo kysymys.
No kun jotkut käyttäjät sanoo ettei ole 🤷♀️
Ap
Niiltä puuttuu aivosolu joka kertoisi että niillä on naru perseessä.
Eivät voi myöntää sitä koska peräaukossa on kakkia ja hyi sehän on ällöä ja naiset on prinsessoja ja niiden pierutkin tuoksuvat kukkasilta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät voi myöntää sitä koska peräaukossa on kakkia ja hyi sehän on ällöä ja naiset on prinsessoja ja niiden pierutkin tuoksuvat kukkasilta.
Ei todellakaan ole, kun pesasee aina kakkimisen jälkeen. Katsos käsisuihkut on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän juuri kysyttiinkin 🙄
Sarkasmi on vaikea laji!
Vierailija kirjoitti:
Niiltä puuttuu aivosolu joka kertoisi että niillä on naru perseessä.
Ne ei varmaan huomaa vaikka olisi jääpuikko hanurissa.
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi stringit eivät ole koskaan olleet minusta erityisen seksikkäät? Sellainen naisellisia muotoja korostava leikkaus on paljon kivempi kuin paljaat kannikat.
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.
Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Mikä niistä tekee ikäviä? Häiritseekö myös rintsikoiden rajojen näkyminen?
Vierailija kirjoitti:
Eri juttu sitten kun on aika heittää pöksyt kokonaan pois.Seksikkäät? Noitahan käytetään usein vaan siksi, että ikäviä alushousun rajoja ei näy päällysvaatteiden kanssa eli ei seksikkyyden takia ollenkaan.
Ne rajathan näkyvät edelleen, vain eri paikassa
Muodokas, tiukka pikkupylly näyttää stringeissä hyvältä. Ei se ihrapersiille sovikaan.
Kaija Koo kertoi Veitolassa että hänen kannikat on kuin jauhinkivet, stringin narut ohenee kun kannikat jauhaa sen ohkaseksi. Itsellä ei ole samaa ongelmaa noiden kanssa. :D