Onko kukaan ihan oikeasti lukenut Halla-ahon blogeja - ne ei ole älykön tuotteita
Enkä oikein usko että Jussi olisi edes kaikkea yksin kirjoittanutkaan
Kommentit (25)
Halla-aho tuo asioista aina esiin vain sen puolen mikä palvelee hänen agendaansa. Ja ei edes pysy totuudessa aina.
Jussin sarkasmi joko puree tai sitten ei...
Olen lukenut, eikä niistä mitenkään sellainen kuva jää etteikö Halla-aho olisi älykäs. Punavihreänä olen toki monista asioista eri mieltä, mutta en pidä itseni kanssa eri mieltä olevia ihmisiä automaattisesti tyhminä. Eikä se nyt kovin tyhmä voi olla kun on tohtoriksi asti opiskellut.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho tuo asioista aina esiin vain sen puolen mikä palvelee hänen agendaansa. Ja ei edes pysy totuudessa aina.
Niinhän kaikki ihmiset tekevät. Ihmisillä on tapana uskoa sellaiseen tietoon, joka tukee heidän omaa näkökantaansa. Ei siis mitään uutta maan päällä.
Hän on erittäin hyvä taktikoimaan ja omaa pelisilmän.
Vierailija kirjoitti:
Hän on erittäin hyvä taktikoimaan ja omaa pelisilmän.
Myös hyvä aiheuttamaan mm. sekasortoa, epäluottamusta. Hyvä manipuloija. Ei sovi demokratiaan. Paremminkin Pohjois-Koreaan.
Kyllä mielestäni aikoinaan ihan ansioituneesti käsiteltiin median epäjohdonmukaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ei? Ero on siinä, että vassari ei pitäydy edes totuudessa, palvellessaan agendaansa.
Luen kaikki Hallan kirjoitukset, huippu viisas tyyppi 👌 Vihervasemistolaiset vain jauhaa paskaa kun pelkäävät seuraavia eduskunta vaalea,jossa ei olis mikään ihme että persut tykittää 30prossan kannatuksen,kyllä ois mukava kattoa vihervasemiston ilmeitä😊
Vierailija kirjoitti:
Jussin sarkasmi joko puree tai sitten ei...
Kyllä, kaikki mikä paljastuu valheeksi tai muuten vaan huonoksi puolueelle, niin onkin tietenkin vain sarkasmia! Mites muutenkaan ;)
Maailma on muuttunut niiden tekstien/blogien jälkeen.
Ihme homma ettei älykkäänä ihmisenä Halla-aho ole oikein käsitellyt vanhenevan/supistuvan väestön ongelmaa, ilmastonmuutosta, Aasian nousua maailmanmahdiksi yms
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, eikä niistä mitenkään sellainen kuva jää etteikö Halla-aho olisi älykäs. Punavihreänä olen toki monista asioista eri mieltä, mutta en pidä itseni kanssa eri mieltä olevia ihmisiä automaattisesti tyhminä. Eikä se nyt kovin tyhmä voi olla kun on tohtoriksi asti opiskellut.
Pelastit uskoni tolkun punavihreisiin!
Ymmärrän myös teidän perustellut, näkökannat ja mielipiteet asioihin, vaikka ne eroaisi omistani.
Viimeksi luin ylen järkyttävän uutisen
Eihän sen horinoista ja takeltelusta saa muutenkaan selvää niin ei tule luettuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku siis joskus määritellyt Halla-ahon älyköksi?
Onko aurinko kuuma?
Frudilainen tunnustus toki otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen horinoista ja takeltelusta saa muutenkaan selvää niin ei tule luettuakaan.
Vihervasemmistolaisen suodattimen läpi kaikki vaikuttaa sekavalta, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut niiden tekstien/blogien jälkeen.
Ihme homma ettei älykkäänä ihmisenä Halla-aho ole oikein käsitellyt vanhenevan/supistuvan väestön ongelmaa, ilmastonmuutosta, Aasian nousua maailmanmahdiksi yms
Itse asiassa on, mutta ei esseissään. Hän on käsitellyt näitä kysymyksiä joissain ulostuloissaan, joissa on viitannut ns. japanin malliin.
Vähenevä väestö on itse asiassa yksi ratkaisu ilmastokriisiin. Kun kuluttajia on vähemmän, luonto uusiutuu paremmin ja ilmasto saa mahdollisuuden parantua.
Loppupeleissä luonnonvarojen kuluttaminen lisääntyneen kysynnän (=enemmän ihmisiä) kautta on juurisyy planeettamme huonoon vointiin.
Onko joku siis joskus määritellyt Halla-ahon älyköksi?