Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

55 tuuman tv

Vierailija
13.12.2019 |

Mietin uuden tv.n ostoa. Mietin olisiko 55 tuumainen led 4k telkkari liian iso 2,5 metrin katseluetäisyydelle. Vaihtoehtona siis 49 ja 55 tuumainen. Kokemuksia?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 55" eikä ole yhtään liian iso kyseiselle etäisyydelle. Hankin 65" sitten kun tuo menee rikki

Vierailija
2/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 32 tuumainen on ihan maksimi tuolle etäisyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos miettinyt ettei sitä Ylen std-kuraa voi katsoa. Vaikka ehkä hyvä niin.

Vierailija
4/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian iso.

Vierailija
5/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso juurikaan muuta kuin suoratoistopalveluita kuten Netflixiä. Joskus Areenasta jotain

Vierailija
6/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan kuinka pitkän peniksenjatkeen tarvitset?

Esimerkiksi minulle riittää 32 tuumainen telkkari, koska varustusta todellakin löytyy alapäästä ;)

Vierailija
7/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankimme 55 " television suunnilleen vastaavalle katseluetäisyydelle. Se on vähän mieltymyksistä kiinni mikä sopii. Minulla oli ollut pienehkö 32" televisio ja miehellä isompi telkkari ja minulle tuo 55" näytti hirveän isolta aluksi. Mutta kaikkeen tottuu pikkuhiljaa. Kun on tarkka nykyajan tv sitä voi katsoa lähempääkin.

Vierailija
8/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 32 tuumainen on ihan maksimi tuolle etäisyydelle.

Terveisin vuosi 2007

Vierailija
9/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin 49:n. 55 hemmetin ruma pienessä tilassa.

Vierailija
10/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso juurikaan muuta kuin suoratoistopalveluita kuten Netflixiä. Joskus Areenasta jotain

4K käyttää 25Mt netin. Vaikka 8Mt FullHD on myös OK, vaikkei täysin hyödynnä sun näyttöö.

Lisäksi netfliksin kallein paketti vasta tarjoo 4,K:ta.

Vierailija
11/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon yhtälön jos on joku näkövamma. En tajua mitä jättikokoinen tv tuolta etäisyydeltä tuo lisää katselukokemukseen?

Vierailija
12/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin tuon yhtälön jos on joku näkövamma. En tajua mitä jättikokoinen tv tuolta etäisyydeltä tuo lisää katselukokemukseen?

No kyllä elokuvat tuntuvat paremmilta katsoa isommalta ruudulta, miksi ihmiset käy elokuvissakin sitten?

Vierailija
13/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä isolla telkkarilla on peniksenjatkeena toimimisen kanssa, en tajua

Vierailija
14/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa tietää tuntemattomien makuasioita, niin avauksessa voisi yhtä hyvin lukea ostaisiko salmiakkia vai lakritsia.

Vierailija
15/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minulle riittää 32 tuumainen telkkari, koska varustusta todellakin löytyy alapäästä ;)

autoa olen kuullut sanottavan peeniksen jatkeeksi. mä luulen sun olevan kateellinen pikku pipulisi kanssa.

Vierailija
16/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on penuiksen jatke omassa kotona. Toki jo näkyy rappuun joka kerta kun avaa oven niin sitten ehkä

Vierailija
17/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei yläpäästä.

Vierailija
18/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä elokuvat tuntuvat paremmilta katsoa isommalta ruudulta, miksi ihmiset käy elokuvissakin sitten?

Tuntuuko? Itselleni on paras katsoa omassa sängyssä tabletin ruudulta. Hyvin näkee. Elokuvissa käynnistä en tiedä, en itse harrasta. Kai nämä on asioita joita en tule ymmärtämään.

Vierailija
19/49 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oled telkkaria ei kyllä saa alle tonnilla paitsi jos sattuu hyvä tarjous. 

20/49 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuruuden hullu 46 riittää minulle tuollainen 55 tuumainen menisi minulla jo yli pöydän hyi olkoon aivan liian iso ja hallitseva se näyttää jo rumalta tuolla 46 tuumaisella näkee aivan hyvin pitää käyttää järkeä kaikissa asioissa eikä olla hullu ei tarvitse aina olla joku 55 tuumainen 46 tuumainen on aivan normaali koko kaikki pöllöpäät ja idiootit tarvitsevat aina jonkun 55 tuumaisen se on heidän vikansa pitää olla todella huono näkö jos noin iso tv pitää olla liika on aina liikaa vähempikin riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi