Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

55 tuuman tv

Vierailija
13.12.2019 |

Mietin uuden tv.n ostoa. Mietin olisiko 55 tuumainen led 4k telkkari liian iso 2,5 metrin katseluetäisyydelle. Vaihtoehtona siis 49 ja 55 tuumainen. Kokemuksia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, että mahtuu laatikko autoon. Mun kaveri osti 55 telkkarin Pirkkalasta Verkkokaupasta eikä se pihassa mahtunutkaan autoon vaikkei auto ole ihan pienimmästä päästä. Piti sitten tilata tilataksi viemään telkkari kotiin :)  Taksikuski oli todennut ettei ole eka telkka joka on hänellä kyydissä.

Vierailija
42/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä isolla telkkarilla on peniksenjatkeena toimimisen kanssa, en tajua

Onhan se Holmesin Jussin kalu isommassa telkkarissa ainakin 30cm pitempi. Puhumattakaan omasta kalusta jos ottaa videoita, ompa hienoa katsella 65 tuumasta kalua sehän näyttää jo aikamiehen kyrvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatun mummot. Mä katson 55 tuuman 4k-leffoja 2m päästä ja voittaa jonku pikku 32 full-hd:n 100-0. Nykytelkkojs voi katsoa nimenomaan läheltäkin! Varsinkin jos on väh 100hz taajuus ei rasita silmää. 

Vierailija
44/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahaa ei ketään kiinnosta pelle kai sinä sen ymmärrät 4k leffoja ha älänyt viitti oletko tosissasi vai pelleiletkö vain 

Vierailija
45/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noissa ole hinnaneroakaan, niin kyllä mieluummin ottaisin samaan rahaan hiukan isomman ja paremmalla kuvalla

Vierailija
46/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka isoja kämppiä ihmisillä oikein on että noi jättiruudut sopii sinne? Sehän on puolen seinän kokoinen, karsean näköinenkin. 

Minun 55 tuumaisen telkkarin leveys on 125cm. Sulla on aika pienet seinät siellä suisidaaliyksiössä.

Vierailija
47/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh miksi näitä pellejä on niin paljon täällä yhdellä pellellä oli täällä 55 ja kun se hajoaa niin 65 ja tämä valittaa että 65 on muka pieni 75 tilalle ei taida olla kaikki kunnossa suuruuden hulluutta

Vierailija
48/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta ehkä tuo 55" on parempi. Katseluetäisyys on ihan hyvä eikä sillä ole näissä uusissa niin merkitystä kunhan itse näet esim. tekstit. Itse ostin 75" juurikin tuosta syystä. Pienempikin olisi saattanut riittää mutta tällä kertaa valinta osui isompaan. Katseluetäisyys tuolla on noin kolme metriä ja sopii ainakin itselleni.

Vierailija
49/49 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun ei laita tähän paskapaikkaan enää yhtään mitään täällä on niin paskaa sakkia heti kun kirjoittaa jotain niin heti tulee kommentteja ihmiset istuu tietokoneella ihan jatkuvasti perse tuolilla seuraako ne tätä sivua jotenkin vai mistä ne tietää kommentteja oli alunperin 20 nyt niitä on yli 40 täällä ole muita kuin hulluja vaan iso tv pitää olla päässä ei ole mitään järkeä tekeekö ne tuon tahallaan ja tarkoituksella kun minä olen oikeassa kun minulla on 46 tuumainen niin heitä ottaa päähän se mikä muu syy tuohon voi olla minä olen järkevä en tarvitse noin isoa televisiota se on turhaa minulle riittää tämä antaa muiden hullujen ostella niillä on vikaa päässä ja pahasti jos noin iso tv pitää olla niin se kertoo ihmisestä todella paljon täällä muuta kun kiusataan ihmisiä vain ei mitään muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä