uusia ystäviä
Heips!
Oisko täällä nuoria äitejä tai odottavia äitejä, jotka haluais kirjotella ja kertoa omia kokemuksiaan. Itse odotan esikoistani rv 27 ja ikää minulla on 20. Ois kivaa vaihtaa kuulumisia muitten nuorten kanssa.
Kommentit (28)
kuopiosta vm85 naikkonen ja tytsy05/05 sekä rv6 mut ei kerrota vielä kellekään ;) elikkäs jos joku haluaa mailia laittaa niin p.lo@luukku.com olis osote. kiva ois jos oisit kuopiosta mut muualtakin ois mukava saada jubailuseuraa. mesekin mulla on mut kerron sit mailissa, en halua että mitkään hiipparit alkaa ahistella! odotan innolla yhteyden ottoja!!
Moikka... Olen 21 äippä ja mulla on 1w3kk poika ja toista odotan rv 26.
Äippä 20v ja lapset 3v(tyttö) ja 1v8kk(poika).... anni852@hotmail.com, voi kirjotella jos haluaa!
täytän marraskuussa 19 ja esikoisesta olisi la 13.2.2007 omilla kavereilla on erilainen elämäntilanne ja olisi kiva saada muita mammakavereit :) ja osote oli ruujsal@netti.fi
Olen 19 ja kolmatta odotamme syntyväksi marraskuussa. Meseenkin saa mut lisätä (amy.haisurotta@hotmail.com) ja meiliä voi lähetellä osoitteeseen amy.alicia@netti.fi
Amy
mie oun 20 wee kohta 10 kk tyttö(5.12.05 syntyny) ja rv 22+6 tällä hetkellä.pitäsköhän tässä alottaa joku groups tonne yahoon sivuille niin päästään höpöttään lisää!!(oon sit vm 86)
Ja osote on cordelia_86_@hotmail.com. Olen muuten myös yh :)