Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen vuotta 2000 syntyneiden naisten tulisi ensisijassa aloittaa lastenhankinta

Vierailija
12.12.2019 |

Jos omat lapset ovat suunnitelmissa, eikä mitään sen kummempaa mullistusta omassa elämäntilanteessa ole, niin kyllä ennen vuotta 2000 syntyneiden naisten olisi silloin syytä alkaa jo toimeen lastenhankinnan osalta. Vastaavassa tilanteessa ennen vuotta 1995 syntyneillä naisilla taas alkaa olla jo kiire! Ennen vuotta 1990 syntyneillä mittari taas on jo rankasti punaisella. Ennen vuotta 1985 syntyneillä tilanne on jo suorastaan kriittinen!

Ei ihme, että syntyvyys laskee, kun valtaosa naisista ei tiedosta tuota asiaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hankit lapsia, jos ei ole sopivaa miestä?

Vierailija
2/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen löytämisessä kannattaa suunnata katse tämän pienen kotimaan ja pienen kotimaanpopulaation lisäksi ulkomaille, jolloin mahdollisuudet löytää sopiva mies moninkertaistuvat. Naiselle on kaiken lisäksi paljon helpompaa hankkia lapsi yksin kuin miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen löytämisessä kannattaa suunnata katse tämän pienen kotimaan ja pienen kotimaanpopulaation lisäksi ulkomaille, jolloin mahdollisuudet löytää sopiva mies moninkertaistuvat. Naiselle on kaiken lisäksi paljon helpompaa hankkia lapsi yksin kuin miehelle.

Kaikki eivät halua hankkia lasta yksin.

Vierailija
4/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sairaaseen ja negatiiviseen ilmapiiriin jossa kaikki kiusataan ja kovat arvot ihannoidaan? Ei ikinä!

Jos Hitsku eläisi niin se olisi saanut suomalaisista aika kovia ss- sotilaita!

Vierailija
5/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisi hitsi vieköön tästä p palstasta lukea kuinka joku mamma arvostelisi lapsiani.

En ikinä tekis tähän maailmaan! Olen itse kiltti, herkkä, kaunis.

Vierailija
6/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinun mielipiteesi, joka ei minua valitettavasti kiinnosta p*skaakaan.

Vierailija
7/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Haluan uran, elintason, eläkekertymän, tehdä elämälläni jotain, enkä pyyhkiä räkänokkia ja vaihtaa paskavaippoja. Synnyttänyt nainen on alinta pohjasakkaa ja lapsi on ikuinen (20v) rasite ja pallo jalassa.

Ja maapallolla on ihmisiä ihan liikaa, itselleni parasta ehkäisyvalistusta on mennä ruuhkajunalla joka aamu. Ihmisiä ei tarvita yhtään enempää enkä minä niitä halua tehdä.

Vai millaiselta äitifiguurilta kuulostan muka mielestäsi? Antaisitko minun pidellä omaa vauvaasi lukemasi perusteella? Niinpä.

Vierailija
8/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Haluan uran, elintason, eläkekertymän, tehdä elämälläni jotain, enkä pyyhkiä räkänokkia ja vaihtaa paskavaippoja. Synnyttänyt nainen on alinta pohjasakkaa ja lapsi on ikuinen (20v) rasite ja pallo jalassa.

Ja maapallolla on ihmisiä ihan liikaa, itselleni parasta ehkäisyvalistusta on mennä ruuhkajunalla joka aamu. Ihmisiä ei tarvita yhtään enempää enkä minä niitä halua tehdä.

Vai millaiselta äitifiguurilta kuulostan muka mielestäsi? Antaisitko minun pidellä omaa vauvaasi lukemasi perusteella? Niinpä.

Sillä eläkekertymällä et tee yhtään mitään, jos ei ole maksajaa sinun eläkkeellesi! Ja kenen luulet maksavan eläkkeesi, jos tänne ei synny lapsia, eikä siten ole tulevia eläkkeiden maksajia?

Vierailija
9/22 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot syy miksi en ikimaailmasaa tekis lapsia.

Vierailija
10/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet sanomaan toisille tuollaista asiaa? Valtavan suuri asia elämässä, kaikkien ei todellakaan pidä "HANKKIA" lapsia ellei ole asiasta aivan satavarma. Ja sitä paitsi opettelisit edes sen, että lapsia ei HANKITA.

Vierailija
11/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen aivan sekaisin enkä tiedä ollenkaan mitä elämältäni haluan. Matkustelua ainakin haluan ja toki hyvän terveyden, mutta muuten en tiedä. Lapsia en tähän sekasotkuun tekisi. Myöhemmin ehkä, mutta painosanalla ehkä (5-10v päästä).

Vierailija
12/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki, haluan pitää työn ja vapaa-ajan erillään :)

Vierailija
13/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku nainen haluaisi hankkia lapsen yksin?

Jatkuvasti kuulee ettå lapsella pitää olla molemmat vanhemmat ja älkää erotko kun lapset on pieniä ja sitten naisen pitäisi tehdä lapsi yksin? Se kuulostaa ihan lohduttomalta eli olla ilman kumppanin tukea raskausaikana kun kaikki muuttuu ja synnytys ilman rakkaan tukea ja koko uusi elämä lapsen kanssa.

Vierailija
14/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenen vuotta ilman parisuhdetta ja mulla on 5v lapsi jonka ns. "tein yksin" ja voin sanoa, että vaikka olen mielelläni yksin ja vaikka perheemme voi hyvin, en suosittelisi tätä jos ihminen on vähääkään sellainen että tarvitsee muiden tukea stressitilanteessa. Ihminen joka oikein toivoo itselleen parisuhdetta ja kokee olevansa jotenkin tyhjä tai yksin ilman sitä, ei luultavasti selviytyisi tässä ollenkaan, ainakaan niin että olisi onnellinen ja kaikki olisi kunnossa. Kannattaa oikeasti luottaa siihen omaan tunteeseen siitä, onko joku ajatus hyvä vai ei.

Vierailija
15/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi ensisijassa lopettaa trollailu vauvapalstoilla ja tehdä elämälläsi jotain hyödyllistä.

Vierailija
16/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit tämän tänne 10 vuotta liian aikaisin.

Vierailija
17/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä eläkekertymällä et tee yhtään mitään, jos ei ole maksajaa sinun eläkkeellesi! Ja kenen luulet maksavan eläkkeesi, jos tänne ei synny lapsia, eikä siten ole tulevia eläkkeiden maksajia?

Ja sinä oletat että jokaisesta syntyvästä lapsesta tulee eläkkeenmaksaja?

Vierailija
18/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Onneksi omat lapset jo tehtynä. Nuoret ei vaan tunnu tajuavan millaisen virheen tekevät lykätessään lapsen hankintaa.

Vierailija
19/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tarvi. Ei lopu ihmiset suomesta, maailmalta tulioita muutama miljardi liikaakin.

Vierailija
20/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen voi myös hankkia ilman miestä, mies sukupuolta tarvitset vain seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi