Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
41/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti tökerösti, mä en ainkaan maksa kenenkään kahveeta.

42/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lesboo kävelee kahvilaan; myyjä kysyy jotta kumpi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tulis kyllä seuraavia treffejä. Minä en oo mitään ”tasa-arvoa” ajanut.

Joo miehet varmaan menettäisivät paljon.

Et ole ajanut, mutta haluat nauttia tuotoksista.

Niin menettävätkin.

Vierailija
44/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa oli perinne siksi koska naiset eivät käyneet ansiotöissä. Jos naiset eivät ole halukkaita luopumaan uuden ajan oikeuksista, miksi miehillä pitäisi olla vanhan ajan valvollisuudet?

"No kun se on vain ihana tapa..."

Hyvä on, mitä miesten kannalta ihania vanhoja tapoja sinä haluat säilyttää? Niihin ei lasketa sitä että olet nainen.

Vierailija
45/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää aina vastaan tuollaiseen, että "Ai, mä oisin tarjonnut nämä, mutta käy se noinkin" ja maksan sitten vaan omani. Se miehen ilme, kun tajuaa menettäneensä ilmaisen kahvin/aterian/leffaliput....

Ja tietty ne on ainoat treffit.

Paitsi että oikeastihan et olisi maksanut, vaan olisit antanut miehen maksaa.

Paitsi että olisin oikeasti maksanut omani, mutta tökerösti ilmaisevaaa miestä en tapaisi toista kertaa. Ja joskus oon tarjonnutkin ihan oikeasti miehelle, ekoilla treffeillä ihan. Mutta tosiaan tolleen tökerösti asiansa ilmaiseva mies saa jäädä. Asian voi ilmaista myös kohteliaasti.

Vierailija
46/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.

M29

Ihan pieni vinkki. Romanttisessa suhteessa kannattaa jotain miehisiä tapoja säilyttää, jos ei halua että kaikki on tylsää ja neutraalia. Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin.

Toki jos koet olevasi alistetussa asemassa, silloin asia on sinulle sen verran tärkeä että varmaankin olet valmis tekemään uhrauksia sosiaalisella rintamalla. (Eli menettämään joitain kiinnostavia naisia mielestäsi hyvän asian vuoksi.)

Sanompahan vaan, vaikka kaikki ei tästä tykkääkään. Totta se silti on.

Saahan sitä toivoa naisellista naista mutta eipä se tarkoita että naiset olisivat valmiita enää käyttäytymään iin, muuten koin saavutettujen etujen muodossa.

Naiset ovat kuin ay-liike: saavutetuista eduista ei luovuta ja aina halutaan enemmän ja enemmän.

Tulee mieleen se kuuluisa ay-pomon haastattelu.

"Miten paljon palkkaa te haluatte jotta se olisi reilua?"

"Enemmän."

Vierailija
47/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä sopii, että molemmat maksaa omansa, mutta kyseisen miehen tapa ilmaista asiat on omituinen. Olisin varmaan tokaissut, että ihanaa tavata mies, joka on valmis käyttämään puolet vanhempainvapaista!

Litaniaa on helppo jatkaa. Mukava kun saa naisen joka menee myös armeijaan sekä maksaa 50% elämästämme, riippumatta tuloista.

Olisin mennyt mutta ette päästäneet sukupuolen takia. Parkukaa sitä nyt sitten. Ja maksan 50% mut elintaso on sitten se mihin mun tuloilla kyetään, eli asutaan erillään ja ulkona ei syödä, ja kulkuväline on bussi.

Vierailija
48/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää aina vastaan tuollaiseen, että "Ai, mä oisin tarjonnut nämä, mutta käy se noinkin" ja maksan sitten vaan omani. Se miehen ilme, kun tajuaa menettäneensä ilmaisen kahvin/aterian/leffaliput....

Varmaan tosiaan elämä murenee kun tajuaa "menettäneensä ilmaiset kahvit"

Ei v*ttu mikä menetys...

Tuollain tökerösti itseään ilmaiseva mies on yleensä myös tosi pihi. Eli on se menetys, varsinkin kun olisin ottanut myös syötävää kahvini kanssa, ja mies hoksaa ilmaisen sämpylän tai leivoksen jäävän saamatta.

Vierailija
49/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä!

Vierailija
50/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi nähtävästi kerätä irtopisteitä tasa-arvon korostamisella. Minusta fiksu mies maksaa kahvit ensitreffeillä eikä tuo erinomaisuuttaan esille niuhottamalla trendikäytöksen osaamisella.  Kahvin tarjoaminen on normaalia kohteliasta käytöstä, ei rasita kukkaroa eikä todista mitään todellisista tasa-arvoasenteista. 

Vierailija
51/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa oli perinne siksi koska naiset eivät käyneet ansiotöissä. Jos naiset eivät ole halukkaita luopumaan uuden ajan oikeuksista, miksi miehillä pitäisi olla vanhan ajan valvollisuudet?

Hyvä on, mitä miesten kannalta ihania vanhoja tapoja sinä haluat säilyttää? Niihin ei lasketa sitä että olet nainen.

Mikset itse kerro esimerkkejä miesten kannata ihanista vanhoista tavoista, joita haluat säilyttää? Naistenko pitäisi miesten puolesta tämäkin ajatella.

Vierailija
52/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sen, että miehistä on ihanaa heittää takki vesilätäkköön jotta nainen pääsee kuivin jaloin yli

Vierailija
53/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse kerro esimerkkejä miesten kannata ihanista vanhoista tavoista, joita haluat säilyttää? Naistenko pitäisi miesten puolesta tämäkin ajatella.

joo, pitää. Mihin ette vaadi muutosta?

Vierailija
54/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa ekoilla treffeillä, myöhemmin yhteisen sopimuksen mukaan.

T. M44

Vierailija
55/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi nähtävästi kerätä irtopisteitä tasa-arvon korostamisella. Minusta fiksu mies maksaa kahvit ensitreffeillä eikä tuo erinomaisuuttaan esille niuhottamalla trendikäytöksen osaamisella.  Kahvin tarjoaminen on normaalia kohteliasta käytöstä, ei rasita kukkaroa eikä todista mitään todellisista tasa-arvoasenteista. 

Ajat muuttuvat

Vierailija
56/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tulis kyllä seuraavia treffejä. Minä en oo mitään ”tasa-arvoa” ajanut.

Joo miehet varmaan menettäisivät paljon.

Et ole ajanut, mutta haluat nauttia tuotoksista.

Niin menettävätkin.

Elopainoa ei lasketa

En siitä puhunutkaan, hölmö.

Vierailija
57/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu Suomessa. En tajua sitä että naiset alistuvat kynnysmatoiksi siellä näissä maksuasioissa. Kaikki maksetaan puoliksi ja lisäksi nainen siivoaa kodin työnsä ohessa ja tekee paljon muutakin. Miehillä nykyisin Suomessa kissanpäivät? Silti nainen saa keskimäärin vähemmän palkkaa kuin. mies. Reilulta kuulostaa jee jee!

Vierailija
58/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, pitää. Mihin ette vaadi muutosta?

Ja miksi pitää? Miehillä ei ole omia mielipiteitä, vai uskallusta kertoa niitä?

Vierailija
59/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa ekoilla treffeillä, myöhemmin yhteisen sopimuksen mukaan.

T. M44

Mieluummin päinvastoin melkein? Koska ekoilla treffeillä ei ole taetta jatkosta, joten molemmat voisi myös maksaa omansa. Jos jatkoa tulee, niin sitten toiselle voi tarjoilla enemmän. Puolin ja toisin.

Vierailija
60/2143 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa ulístaan siitä, kuinka miehiä on tonnikaupalla enemmän 55-ikävuoteen saakka, byhyy kun ei saa naista.

Täällä nillitetään kahvin maksamisesta ja uhotaan tasa-arvolla.