Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Naiset haluavat että mies maksaa? No eikö se "Markus maksaa" sitten ollut oikeassa kun halusi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mää aina vastaan tuollaiseen, että "Ai, mä oisin tarjonnut nämä, mutta käy se noinkin" ja maksan sitten vaan omani. Se miehen ilme, kun tajuaa menettäneensä ilmaisen kahvin/aterian/leffaliput....
Ja tietty ne on ainoat treffit.
Varmaan tosiaan elämä murenee kun tajuaa "menettäneensä ilmaiset kahvit"
Ei v*ttu mikä menetys...
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.
M29
Ihan pieni vinkki. Romanttisessa suhteessa kannattaa jotain miehisiä tapoja säilyttää, jos ei halua että kaikki on tylsää ja neutraalia. Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin.
Toki jos koet olevasi alistetussa asemassa, silloin asia on sinulle sen verran tärkeä että varmaankin olet valmis tekemään uhrauksia sosiaalisella rintamalla. (Eli menettämään joitain kiinnostavia naisia mielestäsi hyvän asian vuoksi.)
Sanompahan vaan, vaikka kaikki ei tästä tykkääkään. Totta se silti on.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sopii, että molemmat maksaa omansa, mutta kyseisen miehen tapa ilmaista asiat on omituinen. Olisin varmaan tokaissut, että ihanaa tavata mies, joka on valmis käyttämään puolet vanhempainvapaista!
Litaniaa on helppo jatkaa. Mukava kun saa naisen joka menee myös armeijaan sekä maksaa 50% elämästämme, riippumatta tuloista.
Joo. Nykyfemit huutelee kaikkea ilkeää miehille, jotka yrittää tehdä mitään naisen puolesta. Sitten kun miehet ei enää tee mitään, ne samat ämmät huutaa että miehet ei tee mitään. Eli jonkun pitäisi todellakin rakentaa aita jonka ulkopuolelle nämä kyseiset henkilöt jäävät.
Nyt pitää muistaa että useille naisille tasa-arvo on sitä että nainen päättää mikä on tasa-arvoa. On yhteiset työt mutta mies vaihtaa renkaat kun se on miesten hommia. Tulot on yhteisiä mutta mies voisi maksaa enemmän kun miehet tienaa keskimäärin enemmän. Mies tarjoaa kun se vaan on niin mukavaa, säästyy oman rahat omiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mää aina vastaan tuollaiseen, että "Ai, mä oisin tarjonnut nämä, mutta käy se noinkin" ja maksan sitten vaan omani. Se miehen ilme, kun tajuaa menettäneensä ilmaisen kahvin/aterian/leffaliput....
Paitsi että oikeastihan et olisi maksanut, vaan olisit antanut miehen maksaa.
Ihan ok mutta toi jos mies niin sitten naisetkin-juttu on kuin 4-v. joka vaatii mittaamaan millimetrilleen kakkupalat ettei toinen vaan saa muutakaan enempää.
Mulle itsestään selvää että jokainen maksaa osansa, hyvien ystävien kanssa maksetaan vuorotellen. Siitä jää mukavampi olo kuin laskun digitaalisesta joka kerta. Kukin tavallaan, mutta ensitreffeillä tuollainen avaus todistaisi mulle sen että emme sovi toisillemme. Pitemmän päälle kumpikin ärsyyntyisi toisen luonteeseen.
Joo ei tulis kyllä seuraavia treffejä. Minä en oo mitään ”tasa-arvoa” ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.
M29Ihan pieni vinkki. Romanttisessa suhteessa kannattaa jotain miehisiä tapoja säilyttää, jos ei halua että kaikki on tylsää ja neutraalia. Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin.
Toki jos koet olevasi alistetussa asemassa, silloin asia on sinulle sen verran tärkeä että varmaankin olet valmis tekemään uhrauksia sosiaalisella rintamalla. (Eli menettämään joitain kiinnostavia naisia mielestäsi hyvän asian vuoksi.)
Saahan sitä toivoa naisellista naista mutta eipä se tarkoita että naiset olisivat valmiita enää käyttäytymään iin, muuten koin saavutettujen etujen muodossa.
Naiset ovat kuin ay-liike: saavutetuista eduista ei luovuta ja aina halutaan enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Ihan pieni vinkki. Romanttisessa suhteessa kannattaa jotain miehisiä tapoja säilyttää, jos ei halua että kaikki on tylsää ja neutraalia. Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin.
"Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin."
Jos toivot maksullista naista, kohtele häntä noin.
Minä maksan aina omat kuluni treffeillä. En ymmärrä, miksi miehen pitäisi maksaa puolestani. Järjestely on henkisesti helpottava, koska kumpikaan ei jää velkaa toiselle, jos suhde päättyy.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että oikeastihan et olisi maksanut, vaan olisit antanut miehen maksaa.
Sitähän tuo ja ap peppukipuilee... ap:lla oli varmaan sellainen ilme että tajusi menettäneensä ilmaisen kahvin.
Mä oisin kysyny vielä naiselta että jaa, että meinasitko tarjota kahvit ilman pullaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo miehet varmaan menettäisivät paljon.
Et ole ajanut, mutta haluat nauttia tuotoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29On ihan peruskohteliaisuutta, että ovesta ensin menevä pitää ovea auki seuraavalle tulijalle. Miksi luulet, että naiset eivät kanna painavia tavaroita?
Tää ovenavaus on joillekin miehille joku maailman kaatava juttu. Pidän toistuvasti itse esim kaupan ovea auki muille, miehillekin. Tuntuu epäkohteliaalta päästää ovesta irti niin, että se tulee juuri takana tulevan naamalle. eri
Hyvä. Missä tasa-arvo jos äijä maksaa.
T. Kolmen pojan äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä toivoa naisellista naista mutta eipä se tarkoita että naiset olisivat valmiita enää käyttäytymään iin, muuten koin saavutettujen etujen muodossa.
Naiset ovat kuin ay-liike: saavutetuista eduista ei luovuta ja aina halutaan enemmän ja enemmän.
Mitä konkreettista käytöstä tarkoitat naisellisella naisella? Toiset tarkoittavat sellaista "äidillistä" 50-luvun käytöstä, toiset ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo miehet varmaan menettäisivät paljon.
Et ole ajanut, mutta haluat nauttia tuotoksista.
Tällä logiikallako täällä jotkut miehet aina muistuttelevat, kuinka ovat sotineet, ja tehneet valtaosan keksinnöistä? Eivät ole itse kärsineet eivätkä keksineet yhtään mitään, mutta haluavat nauttia tuotoksista. eri
Juoman? Et kai vaan tarkoita mitään alkoholijuomaa baarissa? Eri asia mitä kahvi kahvilassa treffeillä. Ei kai nykyään kukaan nainen ole niin päästään vajaa, että ottaa baarissa tuntemattoman miehen tarjoaman juoman?