Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen media on rummuttanut vuosia että britit katuvat EU-eroaan. Kissan viikset!

Vierailija
12.12.2019 |

Konservatiivit johtaa gallupeissa ja EU-eroa vastatustavat ovat häviöllä.

Kuinka tässä näin kävi? Valehteleeko suomalainen media täysipäiväisesti?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, suomalainen media kertoo mitä brittimedia maastaan raportoi.

Vierailija
2/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkit kahteen Suomessa julkaistuun uutiseen, jossa sanotaan brittien katuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä sitten kävi? Onko Ivanilla jo ennakkotietoa äänestystuloksista?

Vierailija
4/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö Sergei osaa lukea.

😊

Vierailija
5/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaalissa ei äänestetä brexitistä vaan sen toteuttajista. Valitettavasti brexitin peruuttaminen vaatisi vasemmistolaisen hallituksen ja hieman muutakin.

Vierailija
6/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö Sergei osaa lukea.

😊

Ei ole Sergeillä suomen kielen lukutaito vielä niin priimaa.

Vierailija
7/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole (edelleenkään) eronnert EUsta.

Vierailija
8/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen leftismedia varmaan käyttää lähteenään The Guardiania. On kivempaa olla lähteen kanssa samaa mieltä.

Vierailija
9/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkit kahteen Suomessa julkaistuun uutiseen, jossa sanotaan brittien katuvan?

Mikset hae itse hakukoneella? Toljotat siinä kuitenkin internetiä ruudullasi, joten haepa kuule itse. Sen verran tulen vastaan, että laitan sinulle yhden linkin, jotta pääset paremmin jyvälle ja ymmärrät mistä on kyse.

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000005867534.html

Vierailija
10/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaalissa ei äänestetä brexitistä vaan sen toteuttajista. Valitettavasti brexitin peruuttaminen vaatisi vasemmistolaisen hallituksen ja hieman muutakin.

Gallupeissa tappiolla oleva työväenpuolue on luvannut neuvottella uuden sopimuksen EU:n kanssa ja sen jälkeen alistavansa sopimuksen kansanänestykseen ja kansanäänestyksen toinen vaihtoehto olisi eron peruminen.

Kansalla olisi siis mahdollisuus perua EU-ero.

-ap.

Vierailija
11/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupeissa tappiolla oleva työväenpuolue on luvannut neuvottella uuden sopimuksen EU:n kanssa ja sen jälkeen alistavansa sopimuksen kansanänestykseen ja kansanäänestyksen toinen vaihtoehto olisi eron peruminen.

Kansalla olisi siis mahdollisuus perua EU-ero.

-ap.

Jos kansa haluaa perua brexitin, voi se tehdä sen uudella kansanäänestyksellä tai äänestämällä valtaan sellaiset poliitikot, jotka peruvat eron. Gallupien valossa näyttää siltä, ettei ainakaan jälkimmäinen vaihtoehto toteudu. Kansa ei halua äänestää valtaan eroa kannattavia ehdokkaita. Huomenna aamulla olemme tässäkin tosin viisaampia. 

Vierailija
12/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteillä olisi nyt viimeinen tilaisuus perua EU-ero.

Heidän pitäisi mennä ja äänestää työväenpuoluetta.

Jos konservatiivit voittaa vaalit niin luulen että EU heittää britit pihalle ja lopettaa asian vatvomisen.

Vierailija
13/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae itse hakukoneella? Toljotat siinä kuitenkin internetiä ruudullasi, joten haepa kuule itse. Sen verran tulen vastaan, että laitan sinulle yhden linkin, jotta pääset paremmin jyvälle ja ymmärrät mistä on kyse.

Eli et löytänyt kuin yhden pääkirjoituksen.

Vierailija
14/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteillä olisi nyt viimeinen tilaisuus perua EU-ero.

Heidän pitäisi mennä ja äänestää työväenpuoluetta.

Jos konservatiivit voittaa vaalit niin luulen että EU heittää britit pihalle ja lopettaa asian vatvomisen.

EU pitää brexitiä jäissä niin pitkään kuin voi, koska Brysselin eliitti ei halua päästää brittejä näpeistään ja päästää syntymään ennakkotapausta, että EU:sta voi erotakin. Pahinta Brysselille on, kun muutaman vuoden kuluttua huomataan, että Britannia se porskuttaa EU:n ulkopuolellakin ja brexitien vastustajien propaganda oli juuri sitä, propagandaa. 

Täällä ei oikein vieläkään ymmärretä, että kansa äänesti brexitin puolesta. Ehkä se joutuu siitä, että mediamme käsittelee brexitin voittoa kuin jotain anomaliaa, jonka ei olisi koskaan pitänyt tapahtua.

Vierailija
15/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. 8.5-11.12.2019, graafi linkin takana

Are you supportive of remaining in the EU, of a Brexit where the UK is closely aligned with the EU, or of a Brexit where the UK has a clear break from the EU?

https://whatukthinks.org/eu/questions/are-you-supportive-of-remaining-i…

Vierailija
16/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et löytänyt kuin yhden pääkirjoituksen.

Sinuna pitäisin naaman kiinni, enkä pimpparoisi palstalla uhoamassa. Sanoin, että annoin sinulle yhden linkin malliksi. Sanoin myös, että etsi loput itse. Minä en sitä sinun puolestasi tee, koska pakko sinun on itsekin osata hakukonetta käyttää.

Vierailija
17/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkättäjät ovat saaneet jarrutuksellaan aikaan satojen miljardien vahingot.

Mutta kohta britit vapautuvat nousuun

Vierailija
18/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit on niin 50/ 50 että itse veikkaan uutta kansanäänestysyä. Ymmärrän kyllä koska eu on osittain hyvä ja toisaalta ihan hanurista. Demokratioiden pitäisi ainakin kokeilla sitä vanhinta systeemiä millä kreikassa aloitettiin koko demokratia. Ensin sitä runsaasti ja sitten aletaan keskustella. Idea oli siinä että ajatusta ei heti tyrmätä vain siksi että se oli jonkun muun ehdottama. 

Just siinä on oikean demokratian hienous että kukaan ei kuvittele olevansa viisaampi kuin toinen. Yhdessä keskustelemalla pitää löytyä se oikea ratkaisu mihin tahansa asiaan. Tosi tärkeää siinä on laittaa sivuun oma ego ja oma etu kun puhutaan yhteisistä asioista.

M48

Vierailija
19/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot nyt lupailee ihan mitä vaan, että pääsisivät valtaan. Ei Briteissä nyt äänestetä Brexitistä, vaan seuraavasta hallituksesta. Jos tämän ymmärtäminen on ap:lle kovinkin vaikeaa, niin suosittelen käymään edes sen peruskoulun loppuun.

Vierailija
20/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit eivät intuitiivisesti ole koskaan halunneet olla saksalaisten pompoteltavana. Saksan johtama EU-liittovaltio on heille vähän sama kuin jos Suomi olisi siirtymässä Venäjän kanssa samaan liittovaltioon. Britit on sotinut kaksi maailmansotaa saksalaisia vastaan, ei se heti unohdu kansakunnan muistista.

Siksi Brexit on suomalaisille journalisteille niin vaikea ymmärtää. Suomalaiset kun taas ovat aina olleet saksalaisten ystäviä. Jälkimmäiset ovat hyviä keksimään sääntöjä, ja suomalaiset taas ovat hyviä noudattamaan niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä