Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse miehenä rakastun naisiin jotka ovat taitavia käsistään ja osaavat paljon asioita

Vierailija
07.02.2026 |

Siinä on jotain todella huikeaa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan osaaminen aina huikeaa.

Vierailija
2/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset opiskelee yliopistoissa aivan turhia tutkintoja. Paljon sanoja, vähän tekoja. Miehellä taas jos on huono matikkapää niin he syrjäytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä kun on hyvä niin se riittää

DI

Vierailija
4/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuollaiset ihmiset on ihailtavia. Olen itse ollut pitkään naimisissa, mutta omakin puoliso on käsistään kätevä. Ajattelin ostaa hänelle seuraavaksi synttäriksi kunnon vuolu- ja koverruspuukot, jos hän haluaisi kokeilla puukauhojen, kuksien ja kulhojen vuolentaa.

Vierailija
5/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset opiskelee yliopistoissa aivan turhia tutkintoja. Paljon sanoja, vähän tekoja. Miehellä taas jos on huono matikkapää niin he syrjäytyvät.

Ei yliopistoissa opiskelu onneksi lainkaan estä osaamasta tehdä monia asioita käsillä. Onneksi on myös lukeneita, itsetunto-ongelmattomia miehiä, jotka arvostavat sekä sivistystä että kädentaitoja.

Vierailija
6/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suullinen osaaminen on tärkeämpää

Vierailija
7/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, minua naisena kiehtoo myös käytännölliset, taitavat miehet. Sellaiset jotka osaavat tehdä jotain. 

Sellainen ole  itsekin. Tiedän monista asioista ja osaan tehdä melkeinpä kaikkea, olisi outoa jos kumppani ei osaisi vaikkapa nikkaroida jotain tai tietäisi autoista. Olisi hassua olla se ainut joka tietää ja osaa.

Vierailija
8/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yliopistotutkinto mutta osaan silti kehrätä, kutoa, neuloa, värjätä, säilöä, verhoilla, tehdä astioita mm. savesta ja puusta jne jne. Opiskelen myös avoimessa yliopistossa lisää. Nämä asiat eivät sulje toisiaan pois.

Ymmärrän että huono matikkapää harmittaa, mutta voitko avata miten siitä seuraa automaattisesti syrjäytyminen?

Vierailija
9/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Valitettavasti nykyaikana naiset eivät enää paljoa osaa.

Vierailija
10/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sitten hyvä etten ole käsityöläinen. HArmi käsityöläisille tosin

Vierailija
11/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on huono pää ja siksi he syrjäytyvät. Totta!

Aivojen käyttötaito opitaan. Jos ei viitsi, ei opi. Miksihän tytöt opettelevat mutta pojat eivät?

Vierailija
12/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Ei kiinnosta.

-kätevä, kaunis nainen joka antoi rukkaset viimeksi männäviikolla

Vierailija
13/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla miesten suhteen. Nykyinen mies on niin kätevä käsistään, että vei jalat alta välittömästi. 

Vierailija
14/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelet vain hyötyä, et rakastu ihmiseen itseensä vaan siihen mitä tekee.

Vierailija
15/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou Jee,a

Vierailija
16/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Ei kiinnosta.

-kätevä, kaunis nainen joka antoi rukkaset viimeksi männäviikolla

Minä jouduin itse ostamaan.  18€ maksoi pitkävartiset haljasnahka turkisvuori.

Vierailija
17/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tulevaisuuden naiset? Ei osata edes kaunokirjoitusta, kun vaan koneella kirjoitetaan. 

Käden ja aivojen yhteistyötä pitäisi arvostaa. 

Vierailija
18/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelet vain hyötyä, et rakastu ihmiseen itseensä vaan siihen mitä tekee.

Kyllähän se kertoo ihmisen luonteesta ja arvoista, että tällä on ollut kiinnostusta ja kärsivällisyyttä opetella taitoja. 
Oma puolisoni ei puuhaile juuri mitään minulle tai yhteiseksi, vaan omiin harrastuksiinsa liittyen. Mitä minä siitä saan? Onnellisen aviomiehen.

Vierailija
19/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. En ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta omalla alallani pätevä ja jonkin verran tunnettukin. Se kiinnostaa joitakin miehiä, mikä on oikein kiva juttu. Itsekin viehätyn ihmisistä, joilla on innostusta, kiinnostusta ja osaamista. 

Vierailija
20/58 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla miesten suhteen. Nykyinen mies on niin kätevä käsistään, että vei jalat alta välittömästi. 

Tuosta tuli nyt vähän eri mielikuva kuin luulit. Esität huonosti naista, joka levittää jalkansa ekalle vastaantulijalle. Sitä ei tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi