Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen media on rummuttanut vuosia että britit katuvat EU-eroaan. Kissan viikset!

Vierailija
12.12.2019 |

Konservatiivit johtaa gallupeissa ja EU-eroa vastatustavat ovat häviöllä.

Kuinka tässä näin kävi? Valehteleeko suomalainen media täysipäiväisesti?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 8.5-11.12.2019, graafi linkin takana

Are you supportive of remaining in the EU, of a Brexit where the UK is closely aligned with the EU, or of a Brexit where the UK has a clear break from the EU?

https://whatukthinks.org/eu/questions/are-you-supportive-of-remaining-i…

Jännä, että kenelläkään ja varsinkaan ap:lla ei ole tähän sanottavaa :D

Aika selväksi tuosta tulee, että enemmistö on brexitin kannalla.

Vierailija
42/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteillä olisi nyt viimeinen tilaisuus perua EU-ero.

Heidän pitäisi mennä ja äänestää työväenpuoluetta.

Jos konservatiivit voittaa vaalit niin luulen että EU heittää britit pihalle ja lopettaa asian vatvomisen.

EU pitää brexitiä jäissä niin pitkään kuin voi, koska Brysselin eliitti ei halua päästää brittejä näpeistään ja päästää syntymään ennakkotapausta, että EU:sta voi erotakin. Pahinta Brysselille on, kun muutaman vuoden kuluttua huomataan, että Britannia se porskuttaa EU:n ulkopuolellakin ja brexitien vastustajien propaganda oli juuri sitä, propagandaa. 

Täällä ei oikein vieläkään ymmärretä, että kansa äänesti brexitin puolesta. Ehkä se joutuu siitä, että mediamme käsittelee brexitin voittoa kuin jotain anomaliaa, jonka ei olisi koskaan pitänyt tapahtua.

Pikku hiljaa se anomalia näkyy siellä Briteissä kaikki n. Köyhät köyhtyvät, NHS on rappiolla ja työttömyys lisääntyy samalla kun kaikki kallistuu.

Mitä muuten Putinin trollit hyötyy täällä trollaamassa? Eikö pitäisi olla jossain Daily hailisdä tai sumussa suoltamassa paskaa? Sillä voisi jotain vaikutusta asiaan ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 8.5-11.12.2019, graafi linkin takana

Are you supportive of remaining in the EU, of a Brexit where the UK is closely aligned with the EU, or of a Brexit where the UK has a clear break from the EU?

https://whatukthinks.org/eu/questions/are-you-supportive-of-remaining-i…

Jännä, että kenelläkään ja varsinkaan ap:lla ei ole tähän sanottavaa :D

Aika selväksi tuosta tulee, että enemmistö on brexitin kannalla.

Ai samalla tavalla kuin edellisessäkin parlamentissa oli? Mitäs se Boris ja May saivat pääministerinä siellä läpi?

Vierailija
44/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos konservatiivit voittaa vaalit niin luulen että EU heittää britit pihalle ja lopettaa asian vatvomisen.

EU pitää brexitiä jäissä niin pitkään kuin voi, koska Brysselin eliitti ei halua päästää brittejä näpeistään ja päästää syntymään ennakkotapausta, että EU:sta voi erotakin. Pahinta Brysselille on, kun muutaman vuoden kuluttua huomataan, että Britannia se porskuttaa EU:n ulkopuolellakin ja brexitien vastustajien propaganda oli juuri sitä, propagandaa. 

Täällä ei oikein vieläkään ymmärretä, että kansa äänesti brexitin puolesta. Ehkä se joutuu siitä, että mediamme käsittelee brexitin voittoa kuin jotain anomaliaa, jonka ei olisi koskaan pitänyt tapahtua.

Pikku hiljaa se anomalia näkyy siellä Briteissä kaikki n. Köyhät köyhtyvät, NHS on rappiolla ja työttömyys lisääntyy samalla kun kaikki kallistuu.

Mitä muuten Putinin trollit hyötyy täällä trollaamassa? Eikö pitäisi olla jossain Daily hailisdä tai sumussa suoltamassa paskaa? Sillä voisi jotain vaikutusta asiaan ollakin.

Tätä 'trollaustahan' on paljon tutkittukin. Tulos on se, että yleensä viestit eivät tule Sergeiltä ja Yulialta, vaan ne ovat aivan tavallisten kansalaisten kirjoittamia. Joillakin vaan on tarve luokitella kaikki eriävät mielipiteet vieraan vallan agenttien kirjoitteluksi.

Itse en koskaan ole kannattanut brexitiä, mutta tiedän tasan minkälaiset ihmiset kannattavat. Eikä heidän päätöksenteossaan ole rationaalisilla argumenteilla paljonkaan sijaa. Britit eivät halua ottaa määräyksiä saksalaisilta, eivätkä suomalaiset halua kuulua NATO:on. Ulkopuolisen mielestä kumpikin kanta on järjetön, mutta kunkin maan kansalaisille ihan peruskauraa.

Vierailija
45/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä olen suomalaista mediaa lukenut niin kyllä minulle on tullut käsitys, että britit vahingossa äänestivät brexitin puolesta.  Galluppien mukaan tämä "vahinkoäänestys" ei pidäkään paikaansa, vaan ero on ihan vakaa harkinta.

Huomenna ollaan viisaampia kun äänet on laskettu.

Niinpä. Suomalaista mediaa seuraten tuollainen käsitys voikin syntyä. Olivat kuulemma kannattajat liian vanhoja ja kouluttamattomia ymmärtämään minkä puolesta äänestivät.

Näinhän se oli . Ultrarikkaat juoksupoikineen vedättivät yksinkertaista kanssa, joka luuli äänestämällä antavansa vain Cameronille näpäytyksen. Osa ei ymmärtänyt vaslisysteemiä vaan kuvitteli kuten normaaleissa Englantilaisissa vaaleissa ettei joka ääni merkitse. Nationalismiin verhottiin se, että EUsta on päästävä eroon ennenkuin tiukempi finanssivalvonta ja hankalampi veronkierto tulee voimaan. Huvittavaahan onkin ettei tämä rikkaiden veronkierron estäminen näytä oikein etenevän uudessakaan euparlamentissa.

Mitä mun mielestäni britit pitäisi yksiselitteisesti potkasta pellolle ilman mitään sopimuksia, että typerinkin ymmärtäisi mitä se tarkoittaa.

Vierailija
46/47 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä olen suomalaista mediaa lukenut niin kyllä minulle on tullut käsitys, että britit vahingossa äänestivät brexitin puolesta.  Galluppien mukaan tämä "vahinkoäänestys" ei pidäkään paikaansa, vaan ero on ihan vakaa harkinta.

Huomenna ollaan viisaampia kun äänet on laskettu.

Niinpä. Suomalaista mediaa seuraten tuollainen käsitys voikin syntyä. Olivat kuulemma kannattajat liian vanhoja ja kouluttamattomia ymmärtämään minkä puolesta äänestivät.

Näinhän se oli . Ultrarikkaat juoksupoikineen vedättivät yksinkertaista kanssa, joka luuli äänestämällä antavansa vain Cameronille näpäytyksen. Osa ei ymmärtänyt vaslisysteemiä vaan kuvitteli kuten normaaleissa Englantilaisissa vaaleissa ettei joka ääni merkitse. Nationalismiin verhottiin se, että EUsta on päästävä eroon ennenkuin tiukempi finanssivalvonta ja hankalampi veronkierto tulee voimaan. Huvittavaahan onkin ettei tämä rikkaiden veronkierron estäminen näytä oikein etenevän uudessakaan euparlamentissa.

Mitä mun mielestäni britit pitäisi yksiselitteisesti potkasta pellolle ilman mitään sopimuksia, että typerinkin ymmärtäisi mitä se tarkoittaa.

Viestisi on tyyppiesimerkki elitistin vähättelevästä asenteesta muita kohtaan. Yksinkertainen kansa (itse et tietenkään siihen lukeudu) ja vaalisysteemin ymmärtämättömyys (ihan kuin kysymys ei olisi ollut esillä keskustelussa yli 40 vuotta...). Sinun kaltaisesi ovat demokratian pahin vihollinen ja syy siihen miksi Trump menestyy. Häntä äänestetään, jotta kaltaisillesi annettaisiin luja näpäytys.

Vierailija
47/47 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko linkit kahteen Suomessa julkaistuun uutiseen, jossa sanotaan brittien katuvan?

On se uskomatonta miten moni ihminen ei ole vieläkään kuullut GOOGLE:sta...

https://www.google.fi/search?source=hp&ei=08g2Xt6BGcLDmwWHwb_QDw&q=brit…

Ja huomatkaa tämä valehtelu alkoi heti brexit-äänestyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän