Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemiasta uuden ihmisen kanssa... Kertokaa kiltit, parisuhteeseen päätyneet!

Vierailija
14.06.2006 |

Olen sinkkuna ollut nyt vuoden verran ja hiljattain tapasin kivanoloisen, hauskan miehen, jonka kanssa jutellessa kyllä tulee seksi mieleen, mutta esim. suudellessa ei tunnu yhtään niin hyvältä, kuin exän kanssa... En kaipaa exää muuten, ero on ihan selvä, mutta hänen kanssaan se seksipuoli kyllä toimi aivan loistavasti. Kemiaa välillämme oli heti ensitapaamisesta, sähköä ilmassa ja sitä oli olemassa vielä kun oltiin jo erottukin. Jotenkin luulen, että sellaista kemiaa ei vähään aikaa vastaan kävele, kuin mitä exän kanssa oli.

Siksi kysyisinkin, voiko kemia kehittyä? Kun oppii tuntemaan toista ja mahdollisesti jopa rakastuu? Vai pitäiskö ymmärtää jo nyt, ensimmäisten treffien jälkeen, että jos eivät sukat pyörineet jalassa suudellessamme selvinpäin, niin eivät ne koskaan sitten pyöri?

Kiitos jos joku vastaisi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma empiirinen tutkimukseni osoittaa, ettei se kemia tule siihen suhteeseen myöhemmin, jos ei sitä siellä ole alusta alkaen. Sen ensimmäisen suudelman pitää olla just se maailmaa tärisyttävä tapaus. Näin omalla kohdallani.

Vierailija
2/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäilen, että harvemmin se kemia syttyy myöhemmin. Itse luotan ensi tunnelmiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis John Grayn mukaan pysyvä parisuhde on todennäköisempää saada juuri sellaisen ihmisen kanssa, joka ei saa niitä sukkia pyörimään jaloissa.

Itse tosin valitsin loppujen lopuksi juuri sen miehen, joka sai minut kihertämään kuin pikkutyttö ja jonka kanssa seksi oli villeintä.. Tähän saakka on kestänyt, ja suhde on suorastaan ihanteellinen, mutta kukas lopullisuudesta osaa sanoa..

Vierailija
4/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parisuhteen pituuden tai hyvyyden kanssa sillä ei ole kovinkaan paljon merkitystä. Eli siis jos teillä on kuitenkin kivaa yhdessä, niin jatkakaa vain! Rakkauteen kyllä voi kasvaa pikkuhiljaa.

Suudelmista muuten: En ole koskaan, koskaan suudellut kenenkään kanssa niin että se olisi tuntunut jotenkin erityisen kivalta. Ehkä olen tavannut vain huonoja suutelijoita? Silloinkin kun seksi on ollut ihanaa ja kemiat kohdallaan on suuteleminen ollut evvk.

Vierailija
5/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli mukavaa ja kivaa jne, mutta ei SITÄ, mikä joskus on tullut. Se jännittävä kihelmöinti.

Minulle vain tuli fiilis, että jaahas, tässä se nyt on. Ei mitään sen kummempaa.

Yhdessä ollaan, ihan tyytyväisinä (yleensä) ja kunnollisempaa miestä en varmaan muualta löytyäisi.

Kuitenkaan mitään sen kummempaa " kipinää" ei ole ajankaan kanssa tullut, mutta kaikki silti tasaisen ok.

(ja siis kyllä kuitenkin normaalisti menee kaikki seksijutut yms, eli kivaa on plaaplaa)

Kuitenkni sitä kipinää jää joskus ikävöimään.

Vierailija
6/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää itseäkin tämä olo. Huomasin miehen heti, kun hän tuli viereiseen pöytääni istumaan. Aloimme pian jutella, mikä oli helppoa, koska tunnen tai no, tiedän, entuudestaan hänen kaverinsa, kenen kanssa oli ulkona. Hyvin pian tuli sellainen olo, että voisin ottaa tätä miestä vaikka kädestä kiinni, niin voimakas " kemia" välillämme. Tapasimme sitten pari päivää myöhemmin, ja sama " yhteenkuuluvuuden" ja jonkinlainen helppo olo olla hänen lähellään tuli heti, samoin aika pian näitä tuhmia ajatuksia seksistä. Suutelukin oli aluksi oikein kivaa, mutta en tykkää siitä miltä hänen kielensä tuntuu... Exän kieli sai aina ajatukseni hyvin levottomiksi ja maistui pehmeältä ja ihanalta, tämän uuden miehen kieli on jotenkin " kova" . Mutta kyllä mulla seksi mielessä on tämänkin kohdalla...

Äh, kun tätä lukee luulisi että olen 14-vuotias tai muuten kokematon tai yksinkertaisesti tyhmä. Enkä ole... uskokaa pois. Ihmettelenpähän vaan. Mutta taidan nyt kumminkin suostua vielä toisille treffeille... Miehen kosketus (kun pitää vaikka kädestä) ja tuoksu tuntuvat kyllä tosi hyviltä!!

Kiitos vielä vastanneille. Saa kommentoida lisääkin.

terv. aloittaja

Vierailija
7/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu todella paljon ihmisestä miten hyviä suutelijoita ovat. Parhaimmillaan suudelma imee kaiken energian aivoista ja saa polvet tutajamaan. Suudelma on vaakamambon alkutahti. Oi, ahnas ja kiivas suudelma on parasta ravintoa mitä tiedän!

Vierailija
8/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on jälkeenpäin sanonut, että uuden tyttöystävän kanssa ei tunnu samalta kuin mun kanssa. Tiedän, että exä on onnellinen sen uuden kanssa muuten, mutta myös, että fyysisesti heidän suhteensa/kemiansa ei ole yhtään niinkuin meillä oli.

Aiemmissa suhteissani seksielämä on ollut aina vähintäänkin tyydyttävää ja yleensä oikein hyvää, mutta tämän viimeisimmän exän kanssa kyllä parasta ikinä. Luulen, että fyysisesti sovimme kyllä erittäin, poikkeuksellisenkin hyvin toisillemme. Se oli sitten ne muut puolet, miksi hän on exä nyt.

Sille, joka ei ole koskaan nauttinut suutelemisesta: en minäkään sen kummemmin ennen tätä exää. Oli aikoja, jolloin luulin, että minä en osaa suudella. Sittemmin olen huomannut, että vika ei ole (ainakaan vain) minussa... Olin aivan ihmeissäni kun aloin suudella tämän nykyään exän kanssa. Uskomaton tunne! Hänen kanssaan saatoimme suudella vaikka tuntikausia putkeen ja molemmat nautimme aivan valtavasti.

Kyllä taidan tosiaan mennä vielä toisille treffeille ja katsoa miltä sitten tuntuu. Nytkin kun ajattelen miestä, alan hymyillä. Ihanan tuoksuinen hän kyllä oli ...

terv. aloittaja

Vierailija
9/9 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteesta ei tule mitään nimenomaan sen takia, että ei ole muuta yhteistä kuin seksi ja jokin sanaton yhteys. Se ei siis ole pidemmän päälle todellakaan toimivaa jos haluaa perustaa perheen jne. Vähitellenkin voi oppia pitämään toisesta enemmän. Rakkauden kuitenkin liitän enemmän siihen intohimoon. Olen sitä mieltä siis, että toisen kanssa voi elää loppu elämänsä onnellisena ilman täydellistä kemiaa. Kyse on enemmän luottamuksesta jne. Jonkinlainen jännite on kuitenkin tarpeen. Mulla se liittyy paljon siihen, että kummankin pitää olla vahva tai itsenäinen luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi