Odotatteko jotain? Minä odotan huoltomiestä
Kommentit (17)
:D Itsekeskeisyyden huippu.
Eihän se huoltomies tiedä kuinka kauan niissä edellisissä töissä ja käynneissä menee.
Hänellä voi sinua ennen olla vaikka katosta valuu paljon vihreää nestettä työ (tositarina)
Tai joku muu akuutti asia josta ei tiedä kauan siinä menee ja jota ei voi lykätä muuhun ajankohtaan.
T huollossa töissä
Huoltomiehellä saattaa olla muitakin kohteita käytävänä ennen sinua. Ja kun koskaan ei voi varmasti tietää huoltotoimenpiteeseen kuluvaa aikaa, on mahdotonta jakaa päivää täsmällisesti / työ.
Voimia odotteluun.
Odotan soittoa kuntakokeilusta. Ei siis ole mitään tietoa, milloin aikoo soittaa. Tässä on yksi ongelma, joka pitää hoitaa, ei liity uuteen malliin. Joudun varmaan kohta soittamaan sinne itse. Lisäksi odotan, että jaksaisin tehdä jotain muuta kuin palstailla. Kaikkea hommaa on kyllä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Onko piirakkaa tarjolla T. huolto-Reiska
Pääseekö sillä jonon ohi?
Odotan että pääsen nukkumaan. Vielä tosin reilu 4h töitä, ja töiden jälkeen pitää vaihtaa renkaat.
Odotan et keksin itelleni jonkun ammatin, jota vois lähtee opiskeleen kyllästymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko piirakkaa tarjolla T. huolto-Reiska
Pääseekö sillä jonon ohi?
T. kuuma mimmi, 82vee.
Odotan miestä kaupasta. Hän tuo tullessaan leipää, juomme aamukahvit sitten.
Odotan aikaa parempaa. Olen odottanut jo pitkään. Voi olla että oma aika loppuu ennen kuin nämä paremmat ajat tulisivat.
Sanoisin varmaankin ajan jos tietäisi. Luulisin?