TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miljonaarikokki-skandaalin-keskella-Tomi-…
No olihan se sittenkin totta!
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä että mammapalstalla suurin syyllinen on tietenkin tää strippari, eikä suinkaan vaimoaan pettänyt mies.
Tietenkin on syyllinen pettämiseen.
Ketä se petti? Tomihan siinä vaimoaan petti.
Vakiasiakkaansa.
Seiskan toimittajat ovat kyllä pirullisia. He käyvät väsyttävää kissa ja hiiri leikkiä kohteensa kanssa. Tomin olisi kannattanut heti olla täysin rehellinen, koska Seiska julkaisee törkyä niin kauan, kun materiaa riittää ja toinen jää täysin nalkkiin.
"Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla että olen laittanut". Uusi fifty-sixty, Tompsukkahan on Nykäsen manttelinperijä kielikuvineen.
Seuraavat viisi seiskaa on täynnä Tomia ja sen jälkeen kannessa on taas Frederik, kun muut aiheet on loppu.
Vierailija kirjoitti:
"Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla että olen laittanut". Uusi fifty-sixty, Tompsukkahan on Nykäsen manttelinperijä kielikuvineen.
Se on mantelinperijä. T: Jere
Vierailija kirjoitti:
Seiskan toimittajat ovat kyllä pirullisia. He käyvät väsyttävää kissa ja hiiri leikkiä kohteensa kanssa. Tomin olisi kannattanut heti olla täysin rehellinen, koska Seiska julkaisee törkyä niin kauan, kun materiaa riittää ja toinen jää täysin nalkkiin.
Ja sitähän riittää, samoja kuvia pyöritetään uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suolaa työpaikkaansa kirjoitti:
Eikö tämmösillä klubeilla työskentelevillä strippareilla ole mitään salassapitosopimusta klubin asiakkaiden henkilöllisyydestä!? 🤔 Työnantajana olisin todella raivoissani juuri nyt. Muutenkin turhan oloinen haloo, kun pariskunta on itse varmaan asiat käynyt läpi keskenään.🤷♀️ (Mua ei haittaa jos mies käy klubeil, privajutuista kyl vähintäänkin keskusteltais kotona.😅)
Taisi tulla Hannalle lähtö noista hommista. Ei työnantaja voi tällaista hyväksyä. Maine meni.
Stripparilta menee maine? Samanlainen paradoksi kuin nimittää strippiluolaa herrasmiesklubiksi. Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mantelinperijä. T: Jere
Ehkä jopa joulumantelinperijä, koska on kokki?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja kohde paljastaa samalla valitettavan paljon todellisesta luonteestaan esim. kutsumalla toista osapuolta “hulluksi”, vaikka Seiska on tasan tarkkaan nähnyt viestit.
Tuohan on niin perus pettäjältä kun olla ja voi, vielä äsken seura kelpasi ja kiinni jäätyään toinen onkin yhtäkkiä hullu ja vaimoa varoitellaan etukäteen että joku stalkkeri se vain on vaikka tuossa haastattelussakin kysytään miksi hannalla on valtava määrä viestejä sinulta.
Minkan varmaan kannattaisi käydä ihan varmuuden vuoksi sp-tautitesteissä. Viime vuonnakin Tomi vietti 4 kk Aasiassa ilman perhettä. Mahdotonta näiden kaikkien jälkeen uskoa etteikö siellä mitään olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Björk kuulostaa oksulta ruotsiksi.
Ei tainnut sulle pakkoruotsi maistua? Björk tarkoittaa koivua. Oksu on spy, vad så god!
*varsågod. Ja tuossa ekassa viestissä muutenkin kirjoitettiin että ”kuulostaa” oksulta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän näköinen ja tapainen ukkohan tämä Jörkki onkin. Epäsiisti läski. Juuri omiaan joillekin strippareille, samaa tasoa. En ymmärrä, millä perusteella on päässyt "puheohjelmiin", kun ei osaa edes puhua. "ViÄlä, siÄllä, tyÄtä, luAnto" jne. Kamalaa kuunneltavaa. Vaihtuu kanava aina, kun löllykän ääni kajahtaa ilmoille.
Näissä keisseissä mielenkiintoista on aina se että yleensä nämä pettäjät eivät todellakaan ole mitään 1-laatua, ainakaan ulkonäöllisesti mutta kaikille on siunaantunut kaunis ja kiltti vaimo. Sitten se onni heitetään vessanpytystä alas, ja etsitään joku täysin vaimon vastakohta jonka kanssa sitten kohotetaan omaa, surkeaa itsetuntoaan.
Ja siis käsi ylös kenelle tuli yllätyksenä? Ei kukaan jolla on hyvä itsetunto petä kymmenien eri naisten kanssa, eikä kyllä ota jostain ”aa äm geeee” pikkumaasturimersuistaan kuvia instaan. Kuvottava tapaus, kuten kaikki pettäjät.
On kyllä surullista... Itseäni on petetty myös monesti aikoinaan, ja se oli äärimmäisen kamalaa ja henkisesti raskasta, ilman mitään lapsiakin.
Miksi usein nämä julkkismiehen pettää hyvää ja kaunista vaimoaan jonkun turhakkeen kanssa? Hetken jännitys? Jotain uutta ja kivaa? Ei voi kun olla surullinen. Toivottavasti Kuustosen Mikko antaa kokille turpaan eikä joulupöytään ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämmösillä klubeilla työskentelevillä strippareilla ole mitään salassapitosopimusta klubin asiakkaiden henkilöllisyydestä!? 🤔 Työnantajana olisin todella raivoissani juuri nyt. Muutenkin turhan oloinen haloo, kun pariskunta on itse varmaan asiat käynyt läpi keskenään.🤷♀️ (Mua ei haittaa jos mies käy klubeil, privajutuista kyl vähintäänkin keskusteltais kotona.😅)
Taisi tulla Hannalle lähtö noista hommista. Ei työnantaja voi tällaista hyväksyä. Maine meni.
Stripparilta menee maine? Samanlainen paradoksi kuin nimittää strippiluolaa herrasmiesklubiksi. Salli mun nauraa.
Mainehan vaan kasvoi. Työnantajan luottamus ehkä meni.
Ai hitsi, että Hannan vanhemmat on nyt ylpeitä. Tyttö myi itsensä Seiskalle(kin). Eikä muuten jää tähän...
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi, että Hannan vanhemmat on nyt ylpeitä. Tyttö myi itsensä Seiskalle(kin). Eikä muuten jää tähän...
Entäs Tomin pojat kun vähän kasvavat ja saavat varmasti joskus lukea tästä? Kuinka selitetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strippiluolien, tai siis herrasmiesklubien pitäjien silmissä. Ei kukaan palkkaa tuollaista enää koskaan.
Nousi myötähäpeä tuosta Seiskan haastattelusta. Miten toista voi kusettaa lähettämään pusu ja sydän hymiöitä. Luulen, että Hanna myy pian kuvat ja viestit Seiskalle.
Ketä se petti? Tomihan siinä vaimoaan petti.