Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA

Vierailija
12.12.2019 |

Kommentit (620)

Vierailija
421/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se vain käynyt katsomassa privaatti strippausesityksiä? No eihän tuo maailmaa ja avioliittoa kaada. 

Niinpä. Akka rahanpuutteesa otti yhteyttä Seiskaan.

Strippiesityksiä paljon pahempaa on mielestäni nuo yhteiset illalliskuvat mitä seiskalle näytetty. Kyllä kaikki tietää muutenkin mitä illallisten jälkeen tapahtuu. Strippiklubit on ihan perusjuttu mutta nuo illalliset vielä STRIPPAREIDEN kanssa. Muna vie miestä

Sekä 1000e tipit stripparille. Oikeesti siitä ottaisin jo eron. Sen kun käy katsomassa esityksiä ja muuta mutta kuvien pyytäminen ym. Netti täynnä ilmaiskuvia naisista. Katselis niitä.

Stripparin sanaan kannattaa aina luottaa. Vaikuttaa ihanalta naiselta.

Tonni Tomin perheessä ei tunnu missään. Ymmärrän, että teillä asia on toinen.

Eri

Seiskahan on nähnyt nää kuvat ja viestit Tomilta. Ei turhasta näitä kanteen laita

Onko siitä tonnin annosta kuva?

Seiskalla on

Ilmeisesti ei lehdessä? Odotellaan, jos julkaisevat yksi kerrallaan niin kuin aina.

Vierailija
422/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa työpaikkaansa kirjoitti:

Eikö tämmösillä klubeilla työskentelevillä strippareilla ole mitään salassapitosopimusta klubin asiakkaiden henkilöllisyydestä!? 🤔 Työnantajana olisin todella raivoissani juuri nyt. Muutenkin turhan oloinen haloo, kun pariskunta on itse varmaan asiat käynyt läpi keskenään.🤷‍♀️ (Mua ei haittaa jos mies käy klubeil, privajutuista kyl vähintäänkin keskusteltais kotona.😅)

Taisi tulla Hannalle lähtö noista hommista. Ei työnantaja voi tällaista hyväksyä. Maine meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jodelissahan tää Hanna näytti vähän niitä yhteiskuvia mutta ne poistettiin aina heti parissa minuutissa. Ja asuu nykyään Aasiassa, ei asu Australiassa tai tanssi klubilla, siksi laittoi sen aussiklubin nimenkin julki koska entinen työpaikka.

Vierailija
424/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä jodelissahan tää Hanna näytti vähän niitä yhteiskuvia mutta ne poistettiin aina heti parissa minuutissa. Ja asuu nykyään Aasiassa, ei asu Australiassa tai tanssi klubilla, siksi laittoi sen aussiklubin nimenkin julki koska entinen työpaikka.

Tarina muuttui täysin erilaiseksi. Nyt on vähän uskottavampi.

Vierailija
425/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina muuttui täysin erilaiseksi. Nyt on vähän uskottavampi.

Niin kun seiskaan ei kehdannut sanoa ottaneen rahaa seksistä.

Vierailija
426/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha puhuu kirjoitti:

Ja vaimo katselee läpi sormien. Ei anna hyvää kuvaa suomalaisesta naisesta...

Ihanko oikeesti joku eroaa ja laittaa bisnekset erilleen, jos mies on vain käynyt katsomassa privaatti strippausesitityksiä ja mahdollisesti parilla illallisella sen jälkeen? Toivottavasti ei kukaan tee näin, koska sen on ihan ihan hulluuttta eikä mitään järkeä. 

Vierailija
427/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sen nartun henkilöllisyys on selvinnyt niistä kuvista, mitä on levitellyt? Yleensä täällä selviää kaikki aika nopeasti.

Vierailija
428/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.

Avioehto kannattaa aina muutenkin jos toisella on ja toisella ei ole mitään. Minä en olisi mennyt naimisiin ilman avioehtoa, koska olin omaisuuteni tehnyt ennen kuin vaimoa edes oli. Jos ero tulee en ota kippoja ja kuppeja vaan saa pitää kaikki mitä asunnossa on. Minun omaisuuteeni hän ei pääse ikinä käsiksi.

Vierailija
429/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen ilmoittaa lehteen asiakkaastaan, sitä mitä hittoa... Ja jakelee valokuvia.

Vierailija
430/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että mammapalstalla suurin syyllinen on tietenkin tää strippari, eikä suinkaan vaimoaan pettänyt mies.

Vierailija
431/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?

Rahuli kenties.

Vierailija
432/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha puhuu kirjoitti:

Ihanko oikeesti joku eroaa ja laittaa bisnekset erilleen, jos mies on vain käynyt katsomassa privaatti strippausesitityksiä ja mahdollisesti parilla illallisella sen jälkeen? Toivottavasti ei kukaan tee näin, koska sen on ihan ihan hulluuttta eikä mitään järkeä. 

Kyllä minä ainakin laittaisin eron vireelle jos mieheni strippibaarissa käyntinsä jälkeen kokisi tarpeelliseksi käydä vielä tapaamansa stripparin kanssa illallisilla myöhemmin. 

Vierailija
433/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt mennään taas siihen, että Seiska julkaisee lisää tietoja vähitellen, ja jutun kohde kieltää todisteet.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohukokki-Tomi-Bjorck-myontaa-tapailleens…

Vierailija
434/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä että mammapalstalla suurin syyllinen on tietenkin tää strippari, eikä suinkaan vaimoaan pettänyt mies.

Tietenkin on syyllinen pettämiseen.

Vierailija
435/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla että olen.” Ei ole miestä Tomilla myöntää vain suoraan mokanneensa. Ja vielä viime kuussa se oli tekemässä rikosilmoitusta perättömistä huhuista! Mitenköhän ne on edennyt..

Vierailija
436/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla että olen.” Ei ole miestä Tomilla myöntää vain suoraan mokanneensa. Ja vielä viime kuussa se oli tekemässä rikosilmoitusta perättömistä huhuista! Mitenköhän ne on edennyt..

😂nolo

Vierailija
437/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt mennään taas siihen, että Seiska julkaisee lisää tietoja vähitellen, ja jutun kohde kieltää todisteet.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohukokki-Tomi-Bjorck-myontaa-tapailleens…

Ei sitä kannata kerralla julkaista, sillä myydään useampi lehti, kun julkaistaan pala kerrallaan.

.

Vierailija
438/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myös laittanut sydän- ja pusuhymiöitä.

– Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Hän on selvästi päättänyt, että tätä jätkää kusetetaan, ja onhan minua näköjään helppo kusettaa. Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut. Olen tavannut hänet yhdesti ja toisen kerran ohimennen, se on ollut siinä.

Vierailija
439/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂nolo

😁 Kuka sitä nyt kaikkia känniviestejä muistaa, sehän on mahdotonta.

Ohis

Vierailija
440/620 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha puhuu kirjoitti:

Tämähän on vauva-palsta. Ero tulee pieruistakin.

Ohis

Ketju on lukittu.