Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA

Vierailija
12.12.2019 |

Kommentit (620)

Vierailija
361/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

” – Tomi oli aika usein kännissä. Hänkin otti privaattihuoneessa paitansa pois, ja me hieroimme häntä. Kehuimme myös hänen tatuointejaan.”

Hieroimme? Saattoipa Byöörgh laittaa myös tytöille tippiä vastaan #loskatsuuhun.

Vierailija
362/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. miksi kutsutaan naista, joka ”hieroo” 1200 € vastaan #loskatsuuhun-kokkia? Miksi sanotaan miestä, joka käy kyseisellä ammatinharjoittajalla?

Onkohan Minka ylpeä miehestään? Jääkö vai lähteekö?

Mitenkä asia selitetään pienille pojille? Saavat kuitenkin totuuden selville ihanasta perheenisistä ajan myötä.

Surullista, niin surullista. Ja aika sairastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteeraus tämän päivän paperiseiskasta:

"Viihdyt paljon Velvet Underground-strippiklubilla?

-Varmaan jokainen on joskus käynyt baareissa, mutta arvaankin jo kuka on sinulle soittanut.

Niin tämä Hanna siis?

- Joo, mä tunnen hänet. Ei kannata kaikkea uskoa, mitä hän sanoo. Hän elää jossain muussa maailmassa.

Pitääkö paikkaansa, että olet ottanut häneltä privaattiesityksiä?

- Ei todellakaan pidä.

Oletko viestitellyt hänen kanssaan somessa?

- Olen, olen. Ennen kuin tuli selväksi, että hän on ihan hullu. Hän halusi lainata rahaa ja ihmeellisiä juttuja.

Olet myös laittanut sydän- ja pusuhymiöitä.

- Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Hän on selvästi päättänyt, että tätä jätkää kusetetaan ja onhan minua näköjään helppo kusettaa.

Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut. Olen tavannut hänet yhdesti ja toisen kerran ohimennen ja se on ollut siinä."

"Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. ... Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut." Nää pettureiden selittelyt on aina niin kömpelöä änkytystä. Kiusallista kaikille.

Vierailija
364/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu Björckki kyllästyä vähän tähän Hannaan kun tuollaisia paljastuksia jakelee. Sellainen mitätön strippari, joka luulee itsestään liikoja. Tomi vaan halus vähän pitää hauskaa.

Minkan pitäisi olla vaan ylpeä siitä, että Björcki ylipäätään haluaa enää olla hänen kanssaan. Tuossa iässä kun jo pyöräyttänyt viel pari mukulaa, niin ei ihme jos kiinteämmät ja kiereämmät parikymppiset alkaa kiinnostamaan. Sellaista se nyt vaan on ollut koko historian ajan meidän menestyneiden varakkaiden miesten kanssa, luonnonlaki

Vierailija
365/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo ooouuu, mikä saa nää julkkikset aaaaina hommaamaan jonkun salasuhteen

Aika moni hairahtuu sivusuhteeseen elämänsä aikana. Julkkisten ei siihen kannata ryhtyä, koska on todennäköisempää jäädä kiinni. Kertoo tyhmyydestä.

Vierailija
366/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stripparin mukaan seksiä ei ollut, mutta Tomi maksoi hyviä tippejä privaattiesityksistä tälle suomalaiselle Hannalle, joka siis strippaa Australiassa. Hannan piti päästä kostamaan, koska Tomi ei halunnut enää rahoittaa naista. Ja mikäpä parempi tapa kostaa, kuin soittaa ennen joulua Suomeen Seiskaan ja saada 200 euroa joulurahaa. Tuleepa samalla hyvä mieli, kun tuhosi kahden pienen pojan joulun. Varmaan isä ja äitikin Hannastaan oikein ylpeitä? JOS valitsee tuollaisen työn, on vaan kestettävä, että et ole miehille tärkeä missään muussa mielessä kuin ammatillisessa(si). Tietääköhän Hannan pomo/parittaja, että Hanna ilmoittelee asiakkaista lehdistölle?

Vierailija
367/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkk1 kirjoitti:

Tainnu Björckki kyllästyä vähän tähän Hannaan kun tuollaisia paljastuksia jakelee. Sellainen mitätön strippari, joka luulee itsestään liikoja. Tomi vaan halus vähän pitää hauskaa.

Minkan pitäisi olla vaan ylpeä siitä, että Björcki ylipäätään haluaa enää olla hänen kanssaan. Tuossa iässä kun jo pyöräyttänyt viel pari mukulaa, niin ei ihme jos kiinteämmät ja kiereämmät parikymppiset alkaa kiinnostamaan. Sellaista se nyt vaan on ollut koko historian ajan meidän menestyneiden varakkaiden miesten kanssa, luonnonlaki

Juuri siistä syystä sinäkin ansaitset oman rauhasi. Jätä ihmeessä lapsesi ja vaimosi ja etsi jo jouluksi uusi lukiolainen kainaloon. Ja kun kohta olet itse jo 75-vuotias, ei se lukiolainen (yllätys, yllätys) haluakaan olla enän kanssasi, koska hän haluaa naimisiin Nikon kanssa, joka on nuori ja paremman näköinen kuin sinä. Sinä taas et enää tuossa iässä kelpaa kenellekään naiselle ja joudut muuttamaan Thaimaanhan Ladyboy-ystäväsi luokse. Lapseis eivät ole halunneet sinua nähdä enää ikinä ja kiikkutuolissa mietit, kuin entinen vaimosi elää onnellisia eläkepäiviä uuden miehensä kanssa syvässä rakkaussuhteessa. Lapsenlapsiakin heillä jo on. (joista osa olisi sinunkin, mutta sinuun ei kukaan pidä enää yhteyttä.) Onneton vanha ukko...

Vierailija
368/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa menestys on rakennettu yhdessä ja ravintolat perustettu yhteistuumin vaimon kanssa. Vaimo ei ole ollut mikään passiivinen edunsaaja, jonka sen takia pitäisi vaan katsella kaikkea läpi sormien, vaan aktiivisesti paiskinut hommia menestyksen eteen ja sen lisäksi pyöräyttänyt Björckille 2 poikaa, pitänyt taloutta pystyssä ja hoitanut sairasta lasta. Joten, joo varmasti ansaitsee sen, että ukko juoksee vieraissa ja nolaa julkisesti pyörimällä strippiklubeilla, jakelemalla tonneja strippareille ja viemällä näitä illallisille.

Kaikista oksettavinta on kuitenkin se, että sen sijaan että ottaisi vastuun tekosistaan nyt lähtee leimaamaan tätä "Hannaa" mielenterveysongelmaiseksi. Nyt eletään vuotta 2019. Mt-ongelmista sheimaaminen on yhtä mautonta kuin ne loskatsuuhun jutut. Ihan hyvin vaan voisi olla hiljaa, tai kiistää/myöntää kaiken.

Vierailija
369/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ihan perus on nää hulluksi haukkumiset pettäjiltä. Kauan on seura kelvannut, kiinni jäätyään haukutaan hulluksi ja ties miksi vain siksi koska jäi kiinni eikä ole mitään muuta selitystä.

Vierailija
370/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija* kirjoitti:

Stripparin mukaan seksiä ei ollut, mutta Tomi maksoi hyviä tippejä privaattiesityksistä tälle suomalaiselle Hannalle, joka siis strippaa Australiassa. Hannan piti päästä kostamaan, koska Tomi ei halunnut enää rahoittaa naista. Ja mikäpä parempi tapa kostaa, kuin soittaa ennen joulua Suomeen Seiskaan ja saada 200 euroa joulurahaa. Tuleepa samalla hyvä mieli, kun tuhosi kahden pienen pojan joulun. Varmaan isä ja äitikin Hannastaan oikein ylpeitä? JOS valitsee tuollaisen työn, on vaan kestettävä, että et ole miehille tärkeä missään muussa mielessä kuin ammatillisessa(si). Tietääköhän Hannan pomo/parittaja, että Hanna ilmoittelee asiakkaista lehdistölle?

Ai luuletko että seiska maksaa vain 200e tämän luokan paljastuksista? Hyvästä juorusta luvataan maksaa 5000e, tässä vielä haastattelut päälle. Hyvät joulurahat. Ja turha naista sheimata Tomihan se pettäjä ollu

Vierailija
371/620 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivojahan ne on! Muistan kun olin töissä tampereella ja samassa korttelissa oli strippipaikka. Sisäpihalla kun kävin röökillä, niin usein siinä vastapäisellä ovella oli tyttöjä tupakilla kanssa. Juttua tuli heitetyä, ja oikeastaan kivoin tyttö tuli kerran juttusille siihen mun kahvilan sisäpihan ovelle. Hauska tyttö, ja kysyikin vielä:

Tarvisit sä jeesiä??

Vierailija
372/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Joo, on nykynainen niin avuton, ihan miehen pakottamana kotona! Pliis, älä jaksa. Naiset tekee just ihan itse nämä päätökset. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen ja jalavat taloudellisen vastuun mielellään eikä "sitoa" naista kotiin. :D Naiset sinne kotiin haluavat.

Haahaahaa. Joo, tottakai jokainen mies haluaa aamuisin laittaa yksin lapset kuntoon ja raahata päiväkotiin, ja töiden jälkeen hakea ne sieltä, käydä kaupassa, kokata, ulkoilla ja laittaa ne nukkumaan, että myös vaimo voi luoda uraa. 

Eiku. Lähes järjestään jokainen mies haluaa että se vaimo on kotona tekemässä tämän kaiken. Joko kokokaan, tai sitten niin että nainen tekee niin vähäpätöistä työtä, että on kotona ainakin silloin kun mieskin on. 

Suomessa toki miehet haluaa että nainen maksaa sen lisäksi vähintään puolet kaikesta, koska "tasa-arvo'.

Vierailija
373/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija* kirjoitti:

Seksiä ei ollut? Tällainen kohu jostain stripparista, huhhuh.

Vierailija
374/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks poitsu kirjoitti:

Ihan kivojahan ne on! Muistan kun olin töissä tampereella ja samassa korttelissa oli strippipaikka. Sisäpihalla kun kävin röökillä, niin usein siinä vastapäisellä ovella oli tyttöjä tupakilla kanssa. Juttua tuli heitetyä, ja oikeastaan kivoin tyttö tuli kerran juttusille siihen mun kahvilan sisäpihan ovelle. Hauska tyttö, ja kysyikin vielä:

Tarvisit sä jeesiä??

Meidän taloyhtiössä asui kolme stripparia. Ihan kivoja tyttöjä. Vastapäisen talon miehille alkoi ilmestymään kiikareita. Tytöt kun harjoittelivat verhot auki. :D

Vierailija
375/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa nyt mitään pettämistä tapahtunut, jos on vaan maksanut privaattiesityksistä ja on saanut hierontaa, jos kerran paidan on vain ottanut pois ja maksanut parit illalliset. 

Eihän tuo mukavaa ole, mutta ei tuosta kyllä mitään suhdetta saa aikaseksi.  

Vierailija
376/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epämiellyttävä tyyppi. Uhriutuu aina kun onnistuu ihan itse sössimään elämänsä. Ravintolakriitikolle raivoamisen selitti stressinä lapsen huulihalkiosta, jäädessään kiinni hongkongilaisen kanssa kärsi työuupumuksesta, nyt kun kärähti kunnolla niin on hullun naisen uhri. Sietämätöntä vastuunpakoilua.

Siinä on vaan se, että huulihalkiolapsi syntyi paljon sen jälkeen kun Björck oli meuhkannut kriitikolle. Get the facts straight Tomppa!

Vierailija
377/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli suuttui, kun Tomi esti hänet somessa lokakuussa. Kosto on suloinen.

Vierailija
378/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ihan perus on nää hulluksi haukkumiset pettäjiltä. Kauan on seura kelvannut, kiinni jäätyään haukutaan hulluksi ja ties miksi vain siksi koska jäi kiinni eikä ole mitään muuta selitystä.

Täälläkin on moni petetty nainen kertonut, kuinka parisuhdetta yhdistävää on ukon narahdettua naureskella toisen naisen hulluutta. Huvinsa kullakin.

Vierailija
379/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteeraus tämän päivän paperiseiskasta:

"Viihdyt paljon Velvet Underground-strippiklubilla?

-Varmaan jokainen on joskus käynyt baareissa, mutta arvaankin jo kuka on sinulle soittanut.

Niin tämä Hanna siis?

- Joo, mä tunnen hänet. Ei kannata kaikkea uskoa, mitä hän sanoo. Hän elää jossain muussa maailmassa.

Pitääkö paikkaansa, että olet ottanut häneltä privaattiesityksiä?

- Ei todellakaan pidä.

Oletko viestitellyt hänen kanssaan somessa?

- Olen, olen. Ennen kuin tuli selväksi, että hän on ihan hullu. Hän halusi lainata rahaa ja ihmeellisiä juttuja.

Olet myös laittanut sydän- ja pusuhymiöitä.

- Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Hän on selvästi päättänyt, että tätä jätkää kusetetaan ja onhan minua näköjään helppo kusettaa.

Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut. Olen tavannut hänet yhdesti ja toisen kerran ohimennen ja se on ollut siinä."

Kaverihan juttelee kun suomalaiset ministerit, " Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut." Ens vaalien selvä ääniharava.

Vierailija
380/620 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella epämiellyttävä tyyppi. Uhriutuu aina kun onnistuu ihan itse sössimään elämänsä. Ravintolakriitikolle raivoamisen selitti stressinä lapsen huulihalkiosta, jäädessään kiinni hongkongilaisen kanssa kärsi työuupumuksesta, nyt kun kärähti kunnolla niin on hullun naisen uhri. Sietämätöntä vastuunpakoilua.

Siinä on vaan se, että huulihalkiolapsi syntyi paljon sen jälkeen kun Björck oli meuhkannut kriitikolle. Get the facts straight Tomppa!

Joo, mutta he tiesivät jo raskauden aikana odottavansa huulihalkiolasta. Halkio näkyi ultrassa raskauden aikana ja Björckit kävivät tukiryhmässä ennen lapsen syntymää.

Ketju on lukittu.