Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiettekö ne tyypit jotka vaan onnistuu?

Vierailija
11.12.2019 |

Mulla yks hyvä kaveri joka vaan onnistuu kaikess mitä tekee. Se on ihana tyyppi ja ansaitsee varmasti kaiken mutta nyt tuntuu ekaa kertaa tosi tylsältä. Itse kun yrittää ja yrittää ja luulee onnistuneensa kerrankin mutta se toinen voittaa joka kerta.

En nyt voi kertoa tarkemmin mistä kyse mutta eilen oli taas sellainen tilanne että olin todella onnellinen kun pääsin valituksi yhteen juttuun ja tein kaiken että onnistuisin parhaiten. Ei se riittänyt. Tämä kaveri päihitti jälleen. Harmittaa kun on tehnyt tosi paljon jonkun asian eteen ja toinen vaan käytännössä ilmestyy paikalle ja voittaa. Eihän se sen syy ole tietenkään mutta harmittaa.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. En osaa selittää mistä on kyse, mutta liittyy älykkyyteen varmasti.

Vierailija
2/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tällä kaverilla on joku ihme taika sen yllä että kaikki vaan tykästyy siihen heti ja kaikkea kivaa sen myötä tapahtuu. Niin pettynyt itseeni että taas feilasin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on sellanen olo että ei tee mieli enää edes yrittää. Kai se on vaan tyydyttävä. Kun se kaikki mitä taas eilen teki sen onnistumisen eteen, jäätävä duuni ja 0% iloa mulle. Miksi enää yrittää. Ap

Vierailija
4/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden Mestarin tiedän ainakin.

Vierailija
5/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt on sellanen olo että ei tee mieli enää edes yrittää. Kai se on vaan tyydyttävä. Kun se kaikki mitä taas eilen teki sen onnistumisen eteen, jäätävä duuni ja 0% iloa mulle. Miksi enää yrittää. Ap

Kerro nyt jotain yksityiskohtia, äläkä jankkaa.

Vierailija
6/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Ensin olit iloinen kun menestyit mutta enää et ole kun kaverikin menestyi??

Vierailija
7/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mun sisko on just tollanen Hannu Hanhi. Syntynyt onnellisten tähtien alla omien sanojensa mukaan.

Vierailija
8/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Ensin olit iloinen kun menestyit mutta enää et ole kun kaverikin menestyi??

Tässä ei ollut kyse hänestä vaan omassa itsesäälissä rypemisessä. Noinko sä puhut sun kavereillekkin vai vaan täällä? Ap

Vierailija
9/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt jotain yksityiskohtia, äläkä jankkaa.

En kerro. Saan purkaa omaa oloani täällä ja sun ei tartte lukea jos ei kiinnosta. En ole täällä ruokkimassa sinun uteliaisuutta vaan helpottamassa oma aoloa. Ap

Vierailija
10/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tuollaista ihmistä. Osaavat olla jotenkin pidettyjä _kaikkien_ ihmisten silmissä, vaikka oikeasti tekevät joskus kusipäisiäkin juttuja, mutta eivät jää niissä vellomaan vaan pitävät yllä iloista ja kaikille mukavaa mielikuvaa.

Ei nämä ihmiset ole erityisen lahjakkaita tai älykkäitä, mutta ihan kuin heillä olisi tuon em. ominaisuuden lisäksi joku vaisto olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Heillä on ihmeellinen vainu ajoituksen suhteen.

Vierailija
11/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari tuollaista ihmistä. Osaavat olla jotenkin pidettyjä _kaikkien_ ihmisten silmissä, vaikka oikeasti tekevät joskus kusipäisiäkin juttuja, mutta eivät jää niissä vellomaan vaan pitävät yllä iloista ja kaikille mukavaa mielikuvaa.

Ei nämä ihmiset ole erityisen lahjakkaita tai älykkäitä, mutta ihan kuin heillä olisi tuon em. ominaisuuden lisäksi joku vaisto olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Heillä on ihmeellinen vainu ajoituksen suhteen.

Jotain tällaista, hyvin kirjoitettu! Itsekkin viittaan kintaalla tietyille asioille tähän ihmiseen liittyen enkä oikein osaa olla hänelle vihainen. Ja hän ei ole kuitenkaan mitenkään mielestäni manipuloiva tai nuoleskeleva tai narsisti tms. Se on jotain muuta. Ap

Vierailija
12/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollu Aku Ankka. Jopa ulkopuolisten mielestä mulla on ollut erityisen huono onni elämässä toistuvasti.

Jo pienenä mulla oli huono arpaonni. Sisko voitti monta kertaa, minä kerran, ja sekin oli siivousvälineitä (ei kovin ilahduttavaa lapselle). Pääsin myöskin KOKO ala- ja yläasteen ilman yhtäkään stipendiä, vaikka muutamissa aineissa suorastaan loistin taidoillani. En tiedä jos opet aina ajatteli, että se on kuitenkin tunnustusta saanut jo, vai oliko vaan taas surkean onneni tässä syyllinen.

Vierailija
13/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tämä henkilö kertoo saaneensa jotain tai onnistuneensa jossain tms.niin ajattelen aina vain että "tiesin sen". Tiedän että monet jotka eivät häntä tunne ovat hänelle kateellisia. Mutta hän on oikeasti hyvä ihminen ja en osaa itse olla kateellinen. Mutta eilinen harmittaa todella paljon. Ehkä kun luulin että nyt onnistaa oikeasti ja mikään ai voi mennä puihin niin sitten selvisikin että hän olikin mukana myös tässä ja jäin täysin taka-alalle. Ja en todellakaan ajattele tämänkään takia hänestä pahaa, ei hän sitä valintaa tehnyt että voitti. Ärsyttää se että miksi minulla myös ei ole sitä taikuutta. Ap

Vierailija
14/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä "hyviä tyyppejä" :D

Tiedän itsekin yhden. Ei ole mitenkään ihmeellinen tekijä, mutta hän _näyttää_ ihan älyttömän ystävälliseltä ja ihmiset oikein takertuvat häneen, puolitutut pyytävät häntä lenkille ja kahville ja mökkilomalle ja työnantajat soittelevat kotiin. On kyllä tosi mukava, hauska ja reipas persoona (kuten on moni muukin) , mutta luulen että ne sievät pyöreät kasvot, pikkymyynuttura ja ikuinen hymy vain vetoavat ihmisiin.

Vierailija
15/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti lahjakkaita ja karismaattisia. Vainun voi selittää sosiaalinen älykkyys, ymmärtävät hyvin asioiden ja ihmisten suhteita, vaikuttimia ja motivaatioita, sitten vain kuvittelevat mitä milloinkin tulee tapahtumaan ja toimivat sen mukaan.

Vierailija
16/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden. Ison yhtiön maajohtaja naapurimaassa. Ei erityisen älykäs, ahkera tai osaava, mutta osaa ottaa oikeat ihmiset ympärilleen tekemään työt. Ja myös käsittämätön tuuri ajoituksissa. 

Vierailija
17/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vineeminen vielä kun en muille tästä kehtaa puhua, sit lopetan. Se kun eilinen oli mun tilaisuus onnistua. Se tilaisuus mitä oon odottanu monta vuotta. Tällaista ei tule enää kovin helpolla. Jos se yks ei ois ollu mukana niin mun mahis ois ollu parempi, mulla ois ollu edes joku mahis. Game over. Takasin sorvin ääreen. Ap

Vierailija
18/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä "hyviä tyyppejä" :D

Tiedän itsekin yhden. Ei ole mitenkään ihmeellinen tekijä, mutta hän _näyttää_ ihan älyttömän ystävälliseltä ja ihmiset oikein takertuvat häneen, puolitutut pyytävät häntä lenkille ja kahville ja mökkilomalle ja työnantajat soittelevat kotiin. On kyllä tosi mukava, hauska ja reipas persoona (kuten on moni muukin) , mutta luulen että ne sievät pyöreät kasvot, pikkymyynuttura ja ikuinen hymy vain vetoavat ihmisiin.

En usko että kyse on ulkonäöstä. Luulen että tuollaiset ihmiset on saaneet lapsesta asti paljon rakkautta ja huomiota vanhemmiltaan, jolloin heistä on tullut tasapainoisia ja läsnäolevia ja positiivisia ja huumorintajuisia aikuisia, joitten seurassa muilla ihmisillä on hyvä olo, koska nämä eivät tarvitse muita ihmisiä varsinaisesti, kun heillä on vanhemmilta ja muilta läheisiltä saati hyvä olo itsenäisestikin. Minä taas olen täysin päinvastainen ja minua kartetaan kuin ruttoa.

Vierailija
19/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks vineeminen vielä kun en muille tästä kehtaa puhua, sit lopetan. Se kun eilinen oli mun tilaisuus onnistua. Se tilaisuus mitä oon odottanu monta vuotta. Tällaista ei tule enää kovin helpolla. Jos se yks ei ois ollu mukana niin mun mahis ois ollu parempi, mulla ois ollu edes joku mahis. Game over. Takasin sorvin ääreen. Ap

Oletko Antti Lindtman?

Vierailija
20/105 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisista lähtien, parhaimmillaan kilpailun tarkoitus on parantaa suoritusta.

Tai jos bändiin tulee hyvä uusi soittaja, hän voi saada muutkin soittamaan paremmin. Parhaimmillaan kilpailu parantaa kaikkien suoritusta.

Älä ap lannistu. Elämä opettaa ettei kaikkea voi laittaa yhden kortin varaan.

Elämä on pitkä matka. Nuorena kaveri oli laiha, minä vähän pulska. Nyt minä olen hoikistunut, mutta hän on pulska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän