Hääpäivä ja olen hengessä onnekkaasti
Minulla paljastui vakava sairaus josta ihmeen kaupalla selvisin. Olin varma etten tätä 10 hääpäivää nää. Laitoin aamulla pöydän kauniisti aamupaloille. Olin hakenut kauniin kukkakimpunkin. ja pari kivaa lahjaa oli miehelle piilossa. Hän tuhahteli aamupalaa syödessään eikä minkäänlaista lämmintä elettä ollut. Sanoi vain että viime vuonnakaan muistanut. Kun röyhtäili lehden luvussa ja näin että mitään kaunista sanaa tule, että olisi edes sanonut takaisin hääpäivää. Sen verran totesi, että ikävä vuosi takana, kun olen pilannut hänen ja meidän ystävien tapahtumia sairaudellani. Sanoin, että olin ostanut hääpäivälahjan, mutta en anna niitä nyt vaan niistä tuli joululahjat.
Uskotteko, kuinka suruissani olem? Näin tämän päivän,
Kommentit (7)
Onnea hääpäivänä sinulle ap. Sun mies on tomppeli.
Onnea sulle ap mutta miehesi on kyllä ilkeä. Meillä 22.12 on 13v hääpäivä. Ei ole todellakaan minun mieheni sairauksieni takia päässyt helpolla minun kanssani, mutta kyllä hän hyvää hääpäivää toivottaa varmasti ja ostaa jonkun joulutähtiasetelman.
No onhan se nyt törkeää, kun pilasit sairaudellasi monta miehen kivaa juttua ja vielä kituutat hengissäkin.
JSSAP.
Eroa. Ei tuossa ole mitään järkeä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua