Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen meni taas n 200€minun terveydenhoitoon

Vierailija
11.12.2019 |

Ja se on iso raha meidän perheeltä. N 120€kunnallinen hammashoito, apteekki 50€ ja loput taksiin. Nyt sitten on ensi vuodeksi jo 3 hammaslääkärikäyntiä plus lääkkeet plus tavalliset lääkärit. Kannattaako minun 46v monisairaan hoitaminen? Olen iso kuluerä perheelle ja rahat menee hukkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hampaasi on huonossa kunnossa?

Vierailija
2/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pidät huolta itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hampaasi on huonossa kunnossa?

Sjögrenin syndrooma ja parodontiitti.

Vierailija
4/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että pidät huolta itsestäsi.

Mutta se tulee liian kalliiksi. Kunnallisen hammashoidon hinnatkin ovat nousseet ja kauhistuttaa jo ensi vuoden kaikki sairauskulut.

Vierailija
5/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan miehen kanssa jutella, kuinka paljon kannattaa rahaa tuhlata terveydenhoitoon. Terveeksi en kuitenkaan koskaan tule ja eilen löytyi jo 11 sairaus jota sairastan. Ap

Vierailija
6/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mikä uusi sairaus löytyi?

Vierailija
7/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyteen ei voi "tuhlata". Sitä varten se raha on, että saadaan hyvä elämä ja elintaso. Voihan sitä sitten haudassa iloita, kuinka tilillä on monta tonnia vai?

Vierailija
8/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt, miten järkyttävän kalliiksi olen tullut yhteiskunnalle sairauksineni.

Minulle on tehty sydänoperaatioita, ja juuri tulin isohkosta vatsaoperaatiosta. Minulla on ollut pitkiä saikkareita ja paljon lääkitystä menee. Ynnä muut pienemmät viat ja hoidot.

Olen vähän yli viisikymppinen. Joutaisin pois. Minuun menneet sadat tuhannet eurot voisi käyttää nuorten koulutukseen.

Voisin tietenkin mennä yksityiselle ja maksaa hoidoista enemmän, mutta ei ole niin palon rahaa.

Vierailija
9/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parodontiitti

Vierailija
10/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyteen ei voi "tuhlata". Sitä varten se raha on, että saadaan hyvä elämä ja elintaso. Voihan sitä sitten haudassa iloita, kuinka tilillä on monta tonnia vai?

Kun yksi eli mies pienituloisena elättää koko perheen niin on mietittävä talouspuoltakin. Ap

Vierailija
11/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä laittaa miettimään tämä rahanmeno sairauksiin.

Vierailija
12/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorvikatari

Vierailija
13/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja ala elätiksi. Miehen rahat säästyy.

Vierailija
14/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorvikatari

Niistä kaikista on ihan viralliset diagnoosit.

Vierailija
15/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan sitten ainakaan taloudellisesti pärjäisi.

Vierailija
16/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pärjäisit. Saisit asumis- ja toimeentulotukea. Jäljelle jäävän vuokran, lääkärit ja lääkkeet maksaisi sossu.

Vierailija
17/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla täyttyi jo elokuussa kaikki maksukatot apteekkia lukuunottamatta, hammaslääkärin maksan erikseen. Että silleen, kyllä se tekee ison loven talouteen, kun töitä ei pysty tekemään sairauden takia yhtä paljon kuin aikaisemmin. Turha inistä minulle jostain tt-tuista koska en ole yhteiskunnan elätti, enkä kenenkään muunkaan.

Vierailija
18/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pärjäisit. Saisit asumis- ja toimeentulotukea. Jäljelle jäävän vuokran, lääkärit ja lääkkeet maksaisi sossu.

Nykyäänhän niitä on kuulemma kiristetty ja tarvitsen kuitenkin esim taksin, jonka joudun itse maksamaan, kun en ole tarpeeksi invalidi että saisin matkat halvemmalla. Ja muutenkin tarvitsen monesti liikkumiseen apua.

Vierailija
19/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kuulemma ole kiristetty,kun olet pienituloinen saat toimeentulotukea, asumistukea, oletko edes hakenut? Myös pariskunnat saavat, jos tulot jäävät pieniksi. 

Kukaan tavallinen ihminen ei ajele taksilla USEIN, eivät rahat riitä, ellet saa Kelataksi oikeutta. 

Vierailija
20/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän niitä on kuulemma kiristetty ja tarvitsen kuitenkin esim taksin, jonka joudun itse maksamaan, kun en ole tarpeeksi invalidi että saisin matkat halvemmalla. Ja muutenkin tarvitsen monesti liikkumiseen apua.

Eksäni pärjää ihan hyvin, saa kaikki mahdolliset tuet. Saanut neljän taksikuskin kanssa sovittua kyydit halvemmiksi. Mutta ilmeisesti haluat kuitenkin pysyä miehesi rasitteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi