Eilen meni taas n 200€minun terveydenhoitoon
Ja se on iso raha meidän perheeltä. N 120€kunnallinen hammashoito, apteekki 50€ ja loput taksiin. Nyt sitten on ensi vuodeksi jo 3 hammaslääkärikäyntiä plus lääkkeet plus tavalliset lääkärit. Kannattaako minun 46v monisairaan hoitaminen? Olen iso kuluerä perheelle ja rahat menee hukkaan.
Kommentit (37)
Ap, teet väärin kun et edes hae tukea, joihin olisitte oikeutettuja. Sinä saat annat miehesi kärsiä, ei kai hänelläkään ole helppoa. Sinulla on vääränlaista ylpeyttä. Fiksu menisi Kelalle kysymään mihin tukiin te olette oikeutettuja ja hakisi niitä tukia. Rasite olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kuulemma ole kiristetty,kun olet pienituloinen saat toimeentulotukea, asumistukea, oletko edes hakenut? Myös pariskunnat saavat, jos tulot jäävät pieniksi.
Kukaan tavallinen ihminen ei ajele taksilla USEIN, eivät rahat riitä, ellet saa Kelataksi oikeutta.
Kyllä olemme varmasti hakeneet kaikki tuet. Ei niitä yrittäjänä ainakaan saa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi olla puolisolleni noin iso taloudellinen rasite.
Jos sairastun tai joudun pois töistä, jätän kyllä mieheni.
N34
Onko teillä lapsia? Meillä on yhteinen lapsi.
Mitä tarkoitit tuolla että kannattaako hoitaminen? Luovuttaakko meinasit? Sehän se vasta kannattaakin. Kaikista enitenhän siinä kärsisit sinä itse, taas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla että kannattaako hoitaminen? Luovuttaakko meinasit? Sehän se vasta kannattaakin. Kaikista enitenhän siinä kärsisit sinä itse, taas.
Tulee se ainakin kalliiksi kaikkien sairauksien hoitaminen ja tälläkin palstalla on monesti sanottu, mikä rasite olen perheelle. Ja kyllä olemme tukia hakeneet mutta ei niitä yrittäjä saa.
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja ala elätiksi. Miehen rahat säästyy.
Pistää niin vihaksi tälläiset ideat ja niidet toteuttajat.
Ensinnäkin eroaminen rakkaasta puolisosta taloudellisen hyödyn takia. Ja toiseksi sitten elättinä eläminen. Siinä on ainesta hyvään, mielenkiintoiseen ja tasapainoiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, teet väärin kun et edes hae tukea, joihin olisitte oikeutettuja. Sinä saat annat miehesi kärsiä, ei kai hänelläkään ole helppoa. Sinulla on vääränlaista ylpeyttä. Fiksu menisi Kelalle kysymään mihin tukiin te olette oikeutettuja ja hakisi niitä tukia. Rasite olet.
Entä kun mitään tukia ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on sairaiden paratiisi.
Kyllä minä olisin paljon mielummin terve. Ei tämä mitään kummoista elämää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja ala elätiksi. Miehen rahat säästyy.
Pistää niin vihaksi tälläiset ideat ja niidet toteuttajat.
Ensinnäkin eroaminen rakkaasta puolisosta taloudellisen hyödyn takia. Ja toiseksi sitten elättinä eläminen. Siinä on ainesta hyvään, mielenkiintoiseen ja tasapainoiseen elämään.
Parempi se on itsekseen pärjätä, koska ei ole tyytyväinen nykyiseen elämään. Ei nytkään ole hyvä, mielenkiintoinen ja tasapainoinen elämä. Mistä tuon rakkaan keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten tulot ovat riittävät, tässä tapauksessa miehen tulot ja omaisuus.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten tulot ovat riittävät, tässä tapauksessa miehen tulot ja omaisuus.
Eri
Niin. Ei tosin mieskään varmaan enää kauaa jatka nykyistä työtään, kun se on hänelle selän takia liian raskasta.
Aloittaja on valittanut täällä Ammattivalittaja-nimimerkillä yli 10 vuotta asioistaan, uhonnut eroavansa paskasta miehestään. Mies ei ole mikään "rakas puoliso"
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on valittanut täällä Ammattivalittaja-nimimerkillä yli 10 vuotta asioistaan, uhonnut eroavansa paskasta miehestään. Mies ei ole mikään "rakas puoliso"
Välillä rakas ja välillä ei.
Miksi pitää mennä taksilla? Kamalaa tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä taksilla? Kamalaa tuhlausta.
Siksi kun ei pysy pystyssä eikä saa itse ajaa eikä ole muuta kyytiä. Ap
Itse en voisi olla puolisolleni noin iso taloudellinen rasite.
Jos sairastun tai joudun pois töistä, jätän kyllä mieheni.
N34