Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen meni taas n 200€minun terveydenhoitoon

Vierailija
11.12.2019 |

Ja se on iso raha meidän perheeltä. N 120€kunnallinen hammashoito, apteekki 50€ ja loput taksiin. Nyt sitten on ensi vuodeksi jo 3 hammaslääkärikäyntiä plus lääkkeet plus tavalliset lääkärit. Kannattaako minun 46v monisairaan hoitaminen? Olen iso kuluerä perheelle ja rahat menee hukkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla puolisolleni noin iso taloudellinen rasite.

Jos sairastun tai joudun pois töistä, jätän kyllä mieheni.

N34

Vierailija
22/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teet väärin kun et edes hae tukea, joihin olisitte oikeutettuja. Sinä saat annat miehesi kärsiä, ei kai hänelläkään ole helppoa. Sinulla on vääränlaista ylpeyttä. Fiksu menisi Kelalle kysymään mihin tukiin te olette oikeutettuja ja hakisi niitä tukia. Rasite olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kuulemma ole kiristetty,kun olet pienituloinen saat toimeentulotukea, asumistukea, oletko edes hakenut? Myös pariskunnat saavat, jos tulot jäävät pieniksi. 

Kukaan tavallinen ihminen ei ajele taksilla USEIN, eivät rahat riitä, ellet saa Kelataksi oikeutta. 

Kyllä olemme varmasti hakeneet kaikki tuet. Ei niitä yrittäjänä ainakaan saa. Ap

Vierailija
24/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi olla puolisolleni noin iso taloudellinen rasite.

Jos sairastun tai joudun pois töistä, jätän kyllä mieheni.

N34

Onko teillä lapsia? Meillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
25/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitit tuolla että kannattaako hoitaminen? Luovuttaakko meinasit? Sehän se vasta kannattaakin. Kaikista enitenhän siinä kärsisit sinä itse, taas.

Vierailija
26/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitit tuolla että kannattaako hoitaminen? Luovuttaakko meinasit? Sehän se vasta kannattaakin. Kaikista enitenhän siinä kärsisit sinä itse, taas.

Tulee se ainakin kalliiksi kaikkien sairauksien hoitaminen ja tälläkin palstalla on monesti sanottu, mikä rasite olen perheelle. Ja kyllä olemme tukia hakeneet mutta ei niitä yrittäjä saa.

Vierailija
27/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja ala elätiksi. Miehen rahat säästyy.

Pistää niin vihaksi tälläiset ideat ja niidet toteuttajat.

Ensinnäkin eroaminen rakkaasta puolisosta taloudellisen hyödyn takia. Ja toiseksi sitten elättinä eläminen. Siinä on ainesta hyvään, mielenkiintoiseen ja tasapainoiseen elämään.

Vierailija
28/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teet väärin kun et edes hae tukea, joihin olisitte oikeutettuja. Sinä saat annat miehesi kärsiä, ei kai hänelläkään ole helppoa. Sinulla on vääränlaista ylpeyttä. Fiksu menisi Kelalle kysymään mihin tukiin te olette oikeutettuja ja hakisi niitä tukia. Rasite olet.

Entä kun mitään tukia ei saa?

Vierailija
29/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
30/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sairaiden paratiisi.

Kyllä minä olisin paljon mielummin terve. Ei tämä mitään kummoista elämää ole.

Vierailija
31/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja ala elätiksi. Miehen rahat säästyy.

Pistää niin vihaksi tälläiset ideat ja niidet toteuttajat.

Ensinnäkin eroaminen rakkaasta puolisosta taloudellisen hyödyn takia. Ja toiseksi sitten elättinä eläminen. Siinä on ainesta hyvään, mielenkiintoiseen ja tasapainoiseen elämään.

Parempi se on itsekseen pärjätä, koska ei ole tyytyväinen nykyiseen elämään. Ei nytkään ole hyvä, mielenkiintoinen ja tasapainoinen elämä. Mistä tuon rakkaan keksit?

Vierailija
32/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten tulot ovat riittävät, tässä tapauksessa miehen tulot ja omaisuus.

Eri

Vierailija
33/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten tulot ovat riittävät, tässä tapauksessa miehen tulot ja omaisuus.

Eri

Niin. Ei tosin mieskään varmaan enää kauaa jatka nykyistä työtään, kun se on hänelle selän takia liian raskasta.

Vierailija
34/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on valittanut täällä Ammattivalittaja-nimimerkillä yli 10 vuotta asioistaan, uhonnut eroavansa paskasta miehestään. Mies ei ole mikään "rakas puoliso"

Vierailija
35/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on valittanut täällä Ammattivalittaja-nimimerkillä yli 10 vuotta asioistaan, uhonnut eroavansa paskasta miehestään. Mies ei ole mikään "rakas puoliso"

Välillä rakas ja välillä ei.

Vierailija
36/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä taksilla? Kamalaa tuhlausta.

Vierailija
37/37 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä taksilla? Kamalaa tuhlausta.

Siksi kun ei pysy pystyssä eikä saa itse ajaa eikä ole muuta kyytiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi