Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut ihmiset vaan ajattelevat rationaalisemmin olematta psykopaatteja

Vierailija
10.12.2019 |

Tuli mieleen kun täällä oli puhetta Sanna Marinin katseesta. Itsellä on ollut pitkään ilmeetön ilme (ei ole ollut aina) kun elämässäni on ollut vaihe jossa ei ole ollut varaa kuin ajatella rationaalisesti , on ollut myös kova kuormitus. Samaan aikaan kun mediassa kylmät psykopaatit on ollut suosittu aihe, ei ole varsinaisesti auttanut minua kun ihmiset vältelleet "psykopaattina" ja kohdistaneet päässään pahoja ominaisuuksia kaiken muun päälle. Onneksi elämä on alkanut näyttää valoisammalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi autistit ovat usein ilmeettömiä ja rationaalisia. Autismia voi olla lievää ja diagnosoimatontakin (high-functioning).

Tottakai voi olla loogisesti ajatteleva viilipytty ilman autismiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi autistit ovat usein ilmeettömiä ja rationaalisia. Autismia voi olla lievää ja diagnosoimatontakin (high-functioning).

Onkohan se suojautusmiskeino hämmentävien neurotyypillisten keskellä?

Vierailija
4/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tähän, kun sain syöpädiagnoosin. Kuulemma olin shokissa ja kieltäymyksen tilassa, kun yleensä ihmisillä on tapana itkeä ja panikoida. Mulle tuli vaan sellainen, että nyt on pakko keskittyä kunnolla ratkaisemaan tätä, koska tämän luokan ongelma on niin paha. Ymmärsin kyllä ongelman, mutta tunteita ei oikein koskaan tullut. Ei siinä pitäisi olla mitään outoa.

Kerran myös onnettomuudessa (joka oli lievä kylläkin, olin siskon kyydissä skootterilla ja hän ajoi ojaan) olin 100% rauhallinen koko ajan. Ajattelin äkkiä, että sisko rauhoittuu ja tilanne menee paremmin jos olen rauhallinen.

Vierailija
5/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on ilmeettömyyteni takia kysytty olenko psykopaatti. Kyselijät ovat yleensä tahallaan yrittäneet provosoida minusta tunnereaktion esiin. Itse diagnosoin heidät idiooteiksi.

Vierailija
6/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se suojautusmiskeino hämmentävien neurotyypillisten keskellä?

Ei, se ei vaan ole luontaista reagoida ilmeillä ja eleillä, vaan keskittyä sanoihin ja asioihin. Ilmeitä ja reaktioita päinvastoin feikataan, että tulisi ymmärretyksi neurotyypillisten joukossa.

Vierailija
7/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän psykopaatit ole ilmeettömiä viilipyttyjä ainakaan ulkoisesti!

Vierailija
8/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi H vs Sanna M - katseiden erot? Kuin yö ja päivä.

Vierailija
9/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa kaikenlaista aikaan.

Vierailija
10/10 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi