Lue keskustelun säännöt.
Oletko saanut jo joulupiparia?
Kommentit (2)
En tykkää, mutta jouluhalkoa olen jo saanut ja saan jouluna lisääkin:) Se on enemmän makuuni:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn tykkää, mutta jouluhalkoa olen jo saanut ja saan jouluna lisääkin:) Se on enemmän makuuni:)
En tykkää piparista, kummastakaan.