Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin juuri luovuttaa

Vierailija
10.12.2019 |

Ei minusta tule mitään. En ole työllistynyt enkä työllisty koskaan, nuhjaan vaan kotona ja itken epäonnistunutta elämääni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssä käyntikään niin mukavaa ole, nauti vapaasta elämästäsi, ettet ole työnorja. Suomessa on kohtuullisen hyvät etuudet kuitenkin. Itekin olin vuosikausia työttömänä, ihan onnellinen, pienten lasten äiti, rahallisestikin pärjäsin oikeastaan hyvin tuilla ja järjen käytöllä. Sitten opiskelin lähihoitajaksi, ja se oli virhe. Nyt teen pienellä palkalla paska maista työtä, sain vielä onneton vakipaikan. Vituttaa työssäkäynti ja koko elämä. En uskalla ottaa lopputiliä karenssin takia. Ja voisi olla että työkkäristä pakottaisivat vielä paskempaan työpaikkaan. Ei nykyään, ainakaan matalapalkka aloilla haittaa mitään aukot työhistoriassa. Ja jos oikein kiero oot niin keksi joku työpaikka missä oot muka ollu ja tee itse työtodistus siitä. Kerro se sama valhe työkavereillesikin. Tsemppiä.

Vierailija
22/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hei välitä.

Olin työkyvytön yhdeksän vuotta, jonka aikana ei kertynyt työkokemusta tai opintoja.

KELA päätti yllättäen, että olen työkykyinen kroonisesta sairaudesta huolimatta. Nyt opiskelen ammattia, johon en koskaan tule työllistymään, koska CV on tyhjä.

Sellaista on elämä. 

Vierailija
24/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hei välitä.

Olin työkyvytön yhdeksän vuotta, jonka aikana ei kertynyt työkokemusta tai opintoja.

KELA päätti yllättäen, että olen työkykyinen kroonisesta sairaudesta huolimatta. Nyt opiskelen ammattia, johon en koskaan tule työllistymään, koska CV on tyhjä.

Sellaista on elämä. 

Yhdenksän vuotta kuntoutustukea sen muuttumatta työkyvyttömyyseläkkeeksi? Ja sen jälkeen se katkaistiin syystä että ”työkykyinen”? Outoa.

Vierailija
25/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hei välitä.

Sellaista on elämä. 

Yhdenksän vuotta kuntoutustukea sen muuttumatta työkyvyttömyyseläkkeeksi? Ja sen jälkeen se katkaistiin syystä että ”työkykyinen”? Outoa.

Kyllä.

KELA:sta ei koskaan tiedä.

Vierailija
26/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nauttia elämästä ja tehdä päivittäin edes jotain. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuudella on tarjottavana.

Mitä? Mitä tulevaisuudella on tarjottavana kun eletään tämmöisessä maailmassa että on oltava täydellinen. CV:ssä kun näkyy pientäkin työttömyysjaksoa jolloin ei ole ollut voimia edes opiskellakaan niin on sitten tuomittu ikuiseksi epäonnistujaksi. Ja jos on istunut linnassa tai ollut mielisairaalassa niin on turha haaveilla enää mistään. Näitä en siis onneksi ole, mutta vain esimerkkinä. Tästä voi herätä teille ajatus, että kannattaa toimia yrittäjänä, niin kukaan ei kysy mitään. No, sen ajatuksen minäkin sain, mutta sain huomata kantapään kautta ettei minusta ole yrittäjäksi. Se minua niin kovasti surettaakin että ei ole enää sitäkään vaihtoehtoa.

Määrittele pieni jakso? Ensimmäisen työn saaminen on haastavaa, mutta siksi kannattaa laskea rimaa juuri siinä kohtaa ja hakea myöhemmin parempaa, koska työssäolevan on helpompaa saada työpaikka.

Vierailija
27/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi. Kaikki kääntyy jossain vaiheessa.

Vierailija
28/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko itseesi. Kaikki kääntyy jossain vaiheessa.

Miksi

Vierailija
29/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks turhaan mököttäisit

Sossusta rahaa

Saat ilmaisen asunnon, ruokaa, vaattet päällesi

Nauti vapaamatkustajana, se onnistuu täällä Suomessa

No ei onnistu, en mitenkään pysty nauttimaan tuollaisesta. Mutta en kyllä näe enää muutakaan tulevaisuutta, joten siinähän se taitaa sitten mennä häpeillessä.

Mitä varten pitäisi hävetä?

Vierailija
30/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks turhaan mököttäisit

Sossusta rahaa

Saat ilmaisen asunnon, ruokaa, vaattet päällesi

Nauti vapaamatkustajana, se onnistuu täällä Suomessa

No ei onnistu, en mitenkään pysty nauttimaan tuollaisesta. Mutta en kyllä näe enää muutakaan tulevaisuutta, joten siinähän se taitaa sitten mennä häpeillessä.

Mitä varten pitäisi hävetä?

No onhan se nyt surkeaa jäädä loppuelämäksi siihen tilaan, että yhteiskunta maksaa elämisen.

Vierailija
31/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän! tällaisia tulee jatkuvasti vastaan.

Vierailija
32/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin 19vuotiaana luottotiedot oman möhlimisen vuoksi. Sen jälkeen yritin saada niitä maksetuksi pois, mutta sairastuin masennukseen ja paniikkihäiriöön ja pari työpaikkaa jouduin lopettamaan niiden vuoksi. Sen jälkeen oonki ollu sitten tekemättä mitään ja mt-toimiston asiakas ja käynyt myös 3vuotisen psykoterapian. Samassa jamassa ollaan, jopa pahemmassa. Empä ole voinut velkojani maksaa, kun ei näin pienistä tuesta niitä maksella ja työelämään minusta ei ole.

Oon nyt kohta 30vuotias, enkä ole enään jaksanut edes yrittää. Ihan turhaa se on. Ei ole ulospääsyä niin ei ole. 

Joskus se elämä vaan menee siihen pisteeseen, ettei oo muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Joten ymmärrän teitä kaikkia luovuttajia. 

Koittakaa pärjäillä jotenkuten.

Vierailija
33/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkimukset!

Vierailija
34/34 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: