Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla perheessä vain yksi auto, maksatteko naiset auton kuluja?

Vierailija
10.12.2019 |

Vai siis maksaako mies kaikki autoon liittyvät maksut?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi auto jonka kulut maksan kokonaan. 

Tästä on riideltykin ja yhden kerran myin auton enkä heti ostanut uutta, kauhea riita siitäkin. 

m40

Vierailija
42/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö joo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat, mutta jos nyt tarkoitat sitä maksamisen aktia, niin joo, kyllä suoritan autoon liittyviä maksuja. Viimeksi katsastuksen ja korjauksen, kun kävin nuo asiat hoitamassa. Ihan ihme kysymys!

Vierailija
44/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa euroakaan. Auto on pojan. Minulla on firman auto ja sen kulut maksaa firma.

Vierailija
45/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellekään muulle sellainen olo, että jessus miten nössöjä suomalaiset miehet ovat? Eivät edes perheensä autosta huolehdi, vaan maksattavat vaimollaan laskut. Ja naiset täällä vielä hehkuttavat, miten maksavat miehensä nimissä olevan auton kulut. Tsiisus sentään.

Vierailija
46/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kellekään muulle sellainen olo, että jessus miten nössöjä suomalaiset miehet ovat? Eivät edes perheensä autosta huolehdi, vaan maksattavat vaimollaan laskut. Ja naiset täällä vielä hehkuttavat, miten maksavat miehensä nimissä olevan auton kulut. Tsiisus sentään.

Eipä tullut. Ei meilä perheessä ole sinun ja minun rahoja muutenkaan.

Vierailija
47/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas omistaakaan auton? Olisko mies? Vai onko autoon merkitty omistajaksi teidät molemmat.

Vierailija
48/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukas omistaakaan auton? Olisko mies? Vai onko autoon merkitty omistajaksi teidät molemmat.

On mies, kun on sen ostanut, mutta mä taidan kyllä käyttää sitä enemmän. Me ollaan naimisissa eikä ole avioehtoa, joten omaisuus on juridisestikin yhteistä. Voitte te muut ihan vapaasti pitää lukua omaisuudestanne tyyliin "sun – mun", mutta meillä omaisuus on yhteistä, kun ollaan perhe.

Vierailija
49/49 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi autoa ja minä (N) hoidan molemmista vakuutusmaksut ja katsastukset kun kumpikin autoista on minun nimissäni. Mies maksaa pääsääntöisesti huollot. Bensat oman tarpeen mukaan ja renkaat ym. isommat lisähankinnat maksellaan 50:50.