Pitkittynyt hengitystieinfektio!
Onko muilla ollut nyt joulun jälkeen kovaa flunssaa, joka alkaa kuumeella 38-39 ja oireet kestävät pitkään. Nyt minulla 10. pv menossa. Ab-kuuri on poskiontelotulehdukseen, mutta edelleen oon kipeä. Yskä ja väsymys pahimmat oireet.
Viikko sairauslomaa takana ja huomenna pitäisi mennä töihin, mutta olo edelleen tosi huono.
Löytyykö vertaistukea?
Kommentit (11)
Muuten samat oireet, mutta kuumetta ei ollut missään vaiheessa.
Kauhea yskä (ja jonkin verran nuhaa) vieläkin. Poskiontelotulehdukseen määrätty a
Antibioottikuuri loppuu huomenna. 🙄
Olen siis tietysti lääkärillä käynnyt, kun antibiootinkin sain!
Minulla kesti kuusi viikkoa, ei aihetta ab-kuuriin.
Jos kuume ei ole laskenut kuurin myötä, mene lääkäriin uudelleen. Paska olo jatkuu vielä useamman viikon, vaikka alkaisit parantuakin.
Minulla, paitsi ei yskää tai kuumetta. Koronasta alkoi, sen jälkeen jatkuvasti joku uusi pöpö tullut.
Olitko töissä tuon 6 viikon sairastamisen aikana? Miten ihmeessä jaksoit, jos olit?
Onko tehokkaat ja turvalliset otettu?
Vierailija kirjoitti:
Olitko töissä tuon 6 viikon sairastamisen aikana? Miten ihmeessä jaksoit, jos olit?
Olen yrittäjä. Hoidin pakolliset, klassisesti sairastuin saatuani ison homman valmiiksi. Nyt hiiitaasti parempaan päin, pidän paljon taukoja. Hommia on rästissä mutta ehkä tästä selvitään.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Onko tehokkaat ja turvalliset otettu?
Kyllä on, enkä vieläkään ole kuollut vaikka ainakin kolme kertaa olisi teidän hörhöjen mukaan jo pitänyt :)
Entä sinä, oletko convoyhin menossa? Onko hopeavettä varattuna?
Minulla oli sama tauti.
Annan sen neuvon, että syö hunajaa. Nykyään sitä suositellaan yskään. On hellempi kuin antibiootit, ja tepsii ainakin minulla.
Inkivääriteetä ja hunajaa on mennyt litrakaupalla!
t.ap
Lekuriin