Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-40-vuotiaissa on 70 000 miestä enemmän kuin naista. (Lähde: Tilastokeskus) - nuorelle pariutumishaluiselle miehelle tällä on karut implikaatiot

Vierailija
10.12.2019 |

Kilpailu on kovaa nuorelle miehelle, miehiä on niin paljon enemmän naisille.

Moni jääkin ilman.

Oletko sinä yksi sellainen? Et löydä naista, vaikka mitä tekisit. Eikä sinussa ole mitään vikaa, ongelmana on vain se, että naisia ei riitä jokaiselle miehelle.

Tilanne on ikävä. Mitä sille voi tehdä?

Kommentit (591)

Vierailija
161/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt huomioon että vaikka naisia olisi enemmän, niin vapaa nainen on vapaa yritettäväksi. Ei siihen tule ne 50 000 tai 70 000 muuta miestä sille juttelemaan just silloin kun te teette tuttavuutta. Teidän tilaisuudet on ohi vasta kun ei ole enää vapaita naisia.

Niinpä. Täällä esimerkiksi kolmekymppinen, pyöreähkö seinäruusutar, mutta eipä ole miehiä koskaan pahemmin kiinnostanut.

Minkäköhän takia?

Tunnistit itse oman ongelmakohtasi. Voisiko sille tehdä jotain?

Mutta eihän naisilla pitänyt olla mitään ongelmaa? Luulisi nyt että kelpaa jos naisia on niin vähän.

Eri

Eihän missään ole väitetty, että miehet ottaisivat ylipainoisia naisia avosylein vastaan.

Läski on universaalisti yksi epäviehättävin asia ihmisessä, joten ei tarvitse olla shocked jos ei kelpaa läskinä.

Koskee myös miehiä. Keksin myös monta muuta asiaa. Ei tarvitse olla shocked jos ei kelpaa sellaisena kuin on. 

Minun mielestäni, jos tarjonta ei kelpaa niin silloin saamattomuus on oma valinta. Eikä tällöin oikeuta ulinaan ja toisten suyttelyyn.

Olen täysin samaa mieltä. En mä valita siitä, että tarjolla on vain sekundamiehiä. Mä olen mieluusti yksin. 

Vierailija
162/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tavallaan ongelma. Sitten se fakta, että naiset muuttaa kaupunkeihin js miehet jää usein maaseudulle/pikkukaupunkeihin eli nuo ovat vieläpä epätasaisesti jakautuneet. Suomessa on pakkakuntia, joissa yhtä 20-29v naista kohden on kaksi miestä samassa ikäryhmässä.

Missä nämä alueet on. Lehdissä toki on ollut juttuja että koko lisääntymisikäisissä eli 19-39 vuotiaista sinkkunais mies suhde on 1:1,45 pahimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt huomioon että vaikka naisia olisi enemmän, niin vapaa nainen on vapaa yritettäväksi. Ei siihen tule ne 50 000 tai 70 000 muuta miestä sille juttelemaan just silloin kun te teette tuttavuutta. Teidän tilaisuudet on ohi vasta kun ei ole enää vapaita naisia.

Niinpä. Täällä esimerkiksi kolmekymppinen, pyöreähkö seinäruusutar, mutta eipä ole miehiä koskaan pahemmin kiinnostanut.

Minkäköhän takia?

Mutta eihän naisilla pitänyt olla mitään ongelmaa? Luulisi nyt että kelpaa jos naisia on niin vähän.

Eri

Eihän missään ole väitetty, että miehet ottaisivat ylipainoisia naisia avosylein vastaan.

Läski on universaalisti yksi epäviehättävin asia ihmisessä, joten ei tarvitse olla shocked jos ei kelpaa läskinä.

Voisikohan tuo vaikuttaa sitten miehilläkin?! Suurempi osa nuorista miehistä on ylipainoisia kuin naisista. Shockshockshock!!

Vierailija
164/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että täällä on kasvavaa sukupuolten välistä vastakkainasettelua ja ääriliikkeitä. Seksi olisi hyvä keino purkaa turhautumista, mutta moni jää sitä ilman.

Miten niin? Jopa työtön pääsee matkustamaan Viroon ja kiitos e-viisumin nyt myös Pietariin. Piparia saavat, mutta eivät sen enempää elleivät ole töissä (varoissaan)

Naisille pariutuminen on paljon monimutkaisempaa ihan siitä syystä ettei haluta ottaa jotain söpöä rantaromanssia vaan omillaan toimeentuleva sekä kemiallisesti yhteensopiva mies. Siksipä minultakin löytyy norjalainen joka täytti nämä kriteerit.

Onko norskien suhtautuminen naisiin samanlainen kuin suomimiehillä? Kaverin puolesta tässä kyselen. eri

Ovat hieman omalaatuisia joten vaatii tietynlaisen huumorin. Meinaa täällä tunnutaan ottavan kirjaimellisesti sana tasa-arvo. Suomalainen istuu hyvin heidän maailmankuvaansa, jos et vaan hätkähdä paikallisten ”huumoria”. Ruotsissa ollaan paljon suoraviivaisempia ollen kuitenkin 50/50 asenteella.

miten norjalaiset ottavat huomioon sanan ”tasa-arvo”? Olen ollut NorDefcon alla toimivassa yhteispohjoismaisesta puolustusyhteistyöprojektissa erikoisupseerina ja mennessäni virkamatkalla Norjassa Oslossa sijaisevaan esikuntaan olivat kaikki ”vapaaehtoiset” varusmiehet siellä nuoria miehiä! Naisia ei näkynyt kuin joku oikeaa palkkaa saava vi4assa oikeissa töissä oleva nuori luutnantti. Yhtään naisvarusmiestä en ole nähnyt NordefCossa Norjassa, Ruotsissa tai Tanskassa, suomalaisia kyllä!

Norja on ainoa Euroopan maa, jossa naiset ovat asevelvollisuus. Kaikki halukkaat eivät vielä edes ole mahtuneet asevelvollisuutta suorittamaan. Ylellä on tullut parikin kertaa tv-sarja, jossa naiset karsii johonkin erikoisjoukkojen pääsemisestä.

https://yle.fi/uutiset/3-8679640

Vierailija
165/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas syntynyt pitkä keskustelu täydestä valheesta tai väärinymmärryksestä. 

Ei todellakaan pidä paikkaansa tämä luku.  Suomessa syntyy poikia n. 500 kpl enemmän vuodessa kuin tyttöjä. Tämä tekee 10 000 miestä enemmän tuossa ikäluokassa.  On myös huomattava, että pojat kuolevat useammin onnettomuuksiin ja kuolettavia sairauksiakin on enemmän eli ero lienee tässä vaiheessa typistynyt puoleen. 

Maahanmuuttajissa on enemmän miehiä kuin naisia, mutta ei siitä tätä eroa tule.  Arvioisin, että toiset 10 000 korkeintaan. 

Tilastokeskuksen sivuilta on helposti laskettavissa, että suomessa on 20-40 vuotiaita miehiä 43335 enemmän kuin saman ikäisiä naisia. Paperittomat tms. eivät taida olla tilastoissa mukana, mutta tuo 43k on itsessään jo aika iso lukema "ylijäämämiehiä" Suomen kokoisessa maassa.

http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaerak/statf…

Vierailija
166/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka epäilette ettei tilastoero voisi olla totta, ettäkö toista sukupuolta ei voisi syntyä enemmän ja aiheuttaa tällaista eroa, niin ettekö todella näe että luonnossakin tämä sama tapahtuu joillekin nisäkkäille?

Ei kaikille eläimillekään ole riittävästi naaraita tai uroksia. Se nyt voi vain tapahtua myös Suomen kaltaisessa valtiossa, jossain maassa asia lienee päinvastoin että nuoria viriilejä naisia on huomattavasti enemmän kuin miehiä. (Sellaiseen paikkaan pariutumishaluisen miehen kannattaisi muuttaa)

Venäjällä on enemmän naisia kun miehet juo itsensä héngiltä, mutta ei venäläinen nainen kunnioita suomalaista miestä. Haluaa vain lypsää rahat pois tai jos olet vähä varaisempi mutta kunnollinen mies niin ei kelpaa. Pitää joko olla pultsari mies mistä huolehtia tai sitten varakas mies jolta lypsää. Jos on paljon ylimääräistä rahaa niin go for it.

No joo, nyt on aika härskiä stereotypiamista. Olen itse venäläisten vanhempien lapsi ja kohdannut kaikki stereotypiat. On totta että Venäjällä mies maksaa, ja nainen käyttää enemmän palkkaansa kauneuteen ja omiin juttuihin, ja mahdollisesti lapsiin. Mies on elättää. Mutta yhä, naiset Venäjällä vie lapsia hoitoon lenkkareissa meikittä ihan kuin suomalaiset. Joku Nevski Prospekt rikkaine, kauniine naisineen ei näytä oikeaa kuvaa venäläisyydestä . Venäläiset naiset on ihmisiä myös, ei mitään ahneita objekteja

Tämä. Onhan niitä ihmisten elämän tarinoita tvssäkin esitetty, missä venäläinen nainen tulee ummikkona Suomeen eroaa juoposta äijästään, perustaa yrityksen ja pärjää paremmin kuin hyvin.

Vierailija
167/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia?

Eri

Voisikohan tuo vaikuttaa sitten miehilläkin?! Suurempi osa nuorista miehistä on ylipainoisia kuin naisista. Shockshockshock!!

Ei ole. Miehillä on korkeampi BMI keskiarvo ihan vain sen takia, kun miehillä on lihaksia. BMI skaalalla normaalipainoinen tai jopa hoikka mies voi muuntautua ylipainoiseksi hänen lihasten painon takia.

Naisilla harvemmin on lihaksia yhtä paljoa kuin miehillä, koska hormonaaliset erot. Miehet saavat automaattisesti lihaksia ihan treenaamatta, teini-iän korkean testosteronitason aikana.

Vierailija
168/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yllättävän iso ero. 70 000 sehän on keskikokoisen kaupungin verran.

Lähes kaikki muista maista tulevat ovat nuoria miehiä, siitä ero.

Vierailija
169/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi heistä, korkeakoulutettuna hyvässä työpaikassa olevana vakavaraisena miehenä. Ei vaan osunut sitä oikeaa kohdalle, eikä niitä vääriäkään ole jonoksi saakka tyrkylle tuppautunut. Nykyisin, yli 40-vuotiaana en enää jaksa etsiä, koska menee se elämä näinkin ja on paljon mielenkiintoista tekemistä.

Vierailija
170/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia?

Eri

Ei ole. Miehillä on korkeampi BMI keskiarvo ihan vain sen takia, kun miehillä on lihaksia. BMI skaalalla normaalipainoinen tai jopa hoikka mies voi muuntautua ylipainoiseksi hänen lihasten painon takia.

Naisilla harvemmin on lihaksia yhtä paljoa kuin miehillä, koska hormonaaliset erot. Miehet saavat automaattisesti lihaksia ihan treenaamatta, teini-iän korkean testosteronitason aikana.

Tätä samaa itsepetosta ja denialismia näkyy tosiaan kaikkialla katukuvassa. Haluan samanlaisen peilin kuin mitä miehet käyttävät. 

Vierailija
171/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia?

Eri

Mutta kun miesten pitää kelvata sellaisina kuin ovat!!!

Vierailija
172/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yllättävän iso ero. 70 000 sehän on keskikokoisen kaupungin verran.

Lähes kaikki muista maista tulevat ovat nuoria miehiä, siitä ero.

Mutta näille kelpaa kyllä sellainenkin nainen jonka painoindeksi on vähän yli 25. Eli eivät he ole samoilla apajilla.

Vierailija
173/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi alkaa homoilemaan :)

On käynyt mielessä, mutta sen toisen pitäisi olla sellainen trappi. Olen itse sellainen lihaksikas surffaritukkainen twinkie. Ei tässä vissiin muu auta. Ei nuori viriili mies voi olla vuodesta toiseen ilman kosketusta.

On tullut huomattua että heteromies panee mieluummin toista miestä kuin ylipainoista naista.

Kyllä sen miehen pitää kuitenkin olla nuori, kaunis ja jäntevä. Ei missään nimessä vanha ja ylipainoinen.

Hetero M38, silloin tällöin läpällä miesten panija

Vierailija
174/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi alkaa homoilemaan :)

On käynyt mielessä, mutta sen toisen pitäisi olla sellainen trappi. Olen itse sellainen lihaksikas surffaritukkainen twinkie. Ei tässä vissiin muu auta. Ei nuori viriili mies voi olla vuodesta toiseen ilman kosketusta.

On tullut huomattua että heteromies panee mieluummin toista miestä kuin ylipainoista naista.

Paneeko mieluummin ylipainoista miestä kuin ylipainoista naista? Niitä nimittäin on aikalailla saman verran miehissä kuin naisissa. eri

Heteromiehelle kelpaa vain timmi, nuori poikamainen hoikka twinkie. Heteromies itse on ylipainoinen, ulkonäöltään hyvin tavanomainen, jopa rumanpuoleinen. Sellainen mies jolla on vaikeuksia saada naista. Siksi pitää siirtyä miehiin

Luulee kai, että homolle kelpaa mies kuin mies. Itse saan melko paljon lähentely yrityksiä näiltä 30-50 vuotiailta heteroilta. Oon kuulemma ulkonäöltäni just sellanen poika, jota ois kiva koittaa. Pitää päästä kokeilemaan homostelua just mun näköisen kanssa, joka ei näytä neidiltä vaan suloisen söpön komealta. Niitä haluttaa kokeilla homoa, koska homot huhujen mukaan osaa kaikki "temput" makkarin puolella paremmin kuin naiset.

Todellisuudessa homojen maailma on paljon pinnallisempi mitä heterojen. Oma ulkonäköni on sellanen, että vientiä on ulkonäöltään mallitason homojen parissa. Ei mun tarvitse tyytyä kaljamahaisiin tavanomaisen näköisiin heteroukkoihin. Tämä fakta niillä sit menee tunteisiin 😂

Itse olen vieläpä "top-henkinen". Tätäkään hetero ei tajua, luulee että kaikki homot on kullin perään ja vieläpä hänen.

Vierailija
175/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaavasti naisia on enemmän yli 55 vuotiaissa. Kyllä parisuhteissa ollaan vielä 55-ikävuoden jälkeenkin! Kummallakin sukupuolella on tällaista aikaa elämässään, että toista sukupuoleta on enemmän.  Siten asiat ovat tasapainossa.

Vierailija
176/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tavallaan ongelma. Sitten se fakta, että naiset muuttaa kaupunkeihin js miehet jää usein maaseudulle/pikkukaupunkeihin eli nuo ovat vieläpä epätasaisesti jakautuneet. Suomessa on pakkakuntia, joissa yhtä 20-29v naista kohden on kaksi miestä samassa ikäryhmässä.

Missä nämä alueet on. Lehdissä toki on ollut juttuja että koko lisääntymisikäisissä eli 19-39 vuotiaista sinkkunais mies suhde on 1:1,45 pahimmillaan.

Pohjois- ja itä-suomen kaikki paikkakunnat kuopiota lukuunottamatta ovat sellaisia, joissa on selkeä miesenemmistö. Lappeenranta isoista kaupungeista on paikka, jossa tämä ongelma on vakavimmillaan "Lappeenrannassa on eniten 20-29-vuotiaita miehiä suhteessa naisten määrään, muistuttaa Ilta-Sanomat. Jokaista tämän ikäkauden naista kohden kaupungissa asuu 1,84 miestä."

Tässä linkki https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/nuori-nainen-unohda-sinkkuristei…

Käytännössä miehiä on jokaisella paikkakunnalla enenmmän kuin naisia. Helsinki ja Turku on tässä poikkeuksia. Kuopiossa on vissiin molempia yhtä paljon. Esimerkiksi Uudessakaupungissa on "sataa naimatonta 20–39-vuotiasta naista kohden on 148 naimatonta miestä." https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b39f0bd2-c3c6-4a69-84ef-61ac39e0dbe4

177/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas syntynyt pitkä keskustelu täydestä valheesta tai väärinymmärryksestä. 

Ei todellakaan pidä paikkaansa tämä luku.  Suomessa syntyy poikia n. 500 kpl enemmän vuodessa kuin tyttöjä. Tämä tekee 10 000 miestä enemmän tuossa ikäluokassa.  On myös huomattava, että pojat kuolevat useammin onnettomuuksiin ja kuolettavia sairauksiakin on enemmän eli ero lienee tässä vaiheessa typistynyt puoleen. 

Maahanmuuttajissa on enemmän miehiä kuin naisia, mutta ei siitä tätä eroa tule.  Arvioisin, että toiset 10 000 korkeintaan. 

Sinun ei tarvitse itse arvoida, koska faktat löytyvät tilastokeskuksen sivuilta:

http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2018/01/vaerak_2018_01_2019-11-22_ta…

20-39v naisia: 670 102‬

http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2018/01/vaerak_2018_01_2019-11-22_ta…

20-39v miehiä : 711 293

41 191 miestä enemmän kuin naista ikäryhmässä 20-39. Tässä mukana vain suomen kansalaiset. Kun lisätään kaikki muutkin miehet, saadaan lukumäärä 70 000

Vierailija
178/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tilastoa kuinka moni näistä etsii oikeasti tasavertaista parisuhdetta eikä äitiä joka hoitaa pyykit, siivouksen ja ruokahuollon samalla kun herra istuu tietokoneella tai muulla pelikoneella 24/7.  Tai siis totta kai he sanovat etsivänsä parisuhdetta mutta totuus on sitten toinen. Kyllä minusta näyttää että ne miehet joilla elämänhallinta on kunnossa ovat myös löytäneet parisuhteen.

Vierailija
179/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastaavasti naisia on enemmän yli 55 vuotiaissa. Kyllä parisuhteissa ollaan vielä 55-ikävuoden jälkeenkin! Kummallakin sukupuolella on tällaista aikaa elämässään, että toista sukupuoleta on enemmän.  Siten asiat ovat tasapainossa.

No eihän ketään kiinnosta pariutumisasiat enää tuossa iässä, eivätkä naiset voi enää lisääntyäkään, joten ei tosiaan ole tasapainossa.

Vierailija
180/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä polyamoria ratkaisee tilanteen, sais välillä vähän jölliäkin ja nainen kahta yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan