Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-40-vuotiaissa on 70 000 miestä enemmän kuin naista. (Lähde: Tilastokeskus) - nuorelle pariutumishaluiselle miehelle tällä on karut implikaatiot

Vierailija
10.12.2019 |

Kilpailu on kovaa nuorelle miehelle, miehiä on niin paljon enemmän naisille.

Moni jääkin ilman.

Oletko sinä yksi sellainen? Et löydä naista, vaikka mitä tekisit. Eikä sinussa ole mitään vikaa, ongelmana on vain se, että naisia ei riitä jokaiselle miehelle.

Tilanne on ikävä. Mitä sille voi tehdä?

Kommentit (591)

121/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt huomioon että vaikka naisia olisi enemmän, niin vapaa nainen on vapaa yritettäväksi. Ei siihen tule ne 50 000 tai 70 000 muuta miestä sille juttelemaan just silloin kun te teette tuttavuutta. Teidän tilaisuudet on ohi vasta kun ei ole enää vapaita naisia.

Et ymmärrä että matemaattisen faktan vuoksi 70 000 nuorta miestä jää yksin vaikka yrittäisi kaikkia suomen naisia päällään seisoen.

Mutta peli on pelattu vasta kun kuolet. Sitä ennen et tiedä kumpaan ryhmään kuuluit. Peli on juuri tällä hetkellä käynnissä ja vapaita naisia on edelleen.

56-vuotiaana tilanne tasoittuu ja naisia sekä miehiä on yhtä paljon. Silloin ylijäämämiehillä on mahdollisuus.

Mutta vaikka tietäisi tuon, niin tilanne vaikuttaa lohdutttomalta 30-vuotiaan ylijäämämiehen perspektiivistä.

Vierailija
122/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt huomioon että vaikka naisia olisi enemmän, niin vapaa nainen on vapaa yritettäväksi. Ei siihen tule ne 50 000 tai 70 000 muuta miestä sille juttelemaan just silloin kun te teette tuttavuutta. Teidän tilaisuudet on ohi vasta kun ei ole enää vapaita naisia.

Niinpä. Täällä esimerkiksi kolmekymppinen, pyöreähkö seinäruusutar, mutta eipä ole miehiä koskaan pahemmin kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä että matemaattisen faktan vuoksi 70 000 nuorta miestä jää yksin vaikka yrittäisi kaikkia suomen naisia päällään seisoen.

Mutta peli on pelattu vasta kun kuolet. Sitä ennen et tiedä kumpaan ryhmään kuuluit. Peli on juuri tällä hetkellä käynnissä ja vapaita naisia on edelleen.

56-vuotiaana tilanne tasoittuu ja naisia sekä miehiä on yhtä paljon. Silloin ylijäämämiehillä on mahdollisuus.

Mutta vaikka tietäisi tuon, niin tilanne vaikuttaa lohdutttomalta 30-vuotiaan ylijäämämiehen perspektiivistä.

No miten jos naisella on keskimäärin vaikka kaksi sudetta elämänsä aikana? Todellisuudessa paljon enemmänkin. Silloin naisten määrä tässä sinun laskukaavassasi tuplaantuu. Eli ei se nyt määrästä voi olla kiinni.

Vierailija
124/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 100% niistä naisista on ällöläskikarusellihuoria joten mitä te valitatte?

Vierailija
125/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, en löydä millään miestä.

Aina voi näyttää keskisormea ja tuoda tax-free miehen Kreikasta :D

Vierailija
126/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän ainakin hoidan oman osuuteni. Minulla on kolme tuohon ikäryhmään kuuluvaa rakastajaa. Nyt varmaan kiitoksia satelee? :D n50+

Vierailija
127/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniavioisuus on luonnollinen ratkaisu.

Ei miehille kelpaa nainen joka on ollut sängyssä useamman kanssa ja tähän käytetään syynä biologiaa ettei voi tietää onko itse isä. Joten ei ole luonnollinen syy paitsi silloin jos miehet haluaa seksittömän suhteen.

Vierailija
128/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylijäämämies kirjoitti:

Hienoa että tähän ovat jotkut muutkin heränneet.

Suomen kansalaisissa on 43 000 miestä enemmän kuin naista ikäryhmässä 20-40, ja muut kun lisätään vielä joukkoon, niin saadaan tuo 70 000.

Miesten ja naisten välinen lukumäärällinen ero tasoittuu vasta 55 vuoden iässä.

Meillä on siis valtava joukko ylijäämämiehiä.

Minäkin kuulun tähän joukkoon.

Ulkomaan kansalaisissa ikäryhmässä 20-40 on 13 000 miestä enemmän kuin naista. Suomen kansalaisissa n. 41 000. Yhteensä 54 000.

Noissa kahdessa tilastossa eivät näy kaikki suomessa oleskelevat miehet.

Kansalaisuudettomia on joitakin satoja kaiken kaikkiaan. Ei 16 000.

Keitä ne loput mielestäsi ovat?

Vierailija
129/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minähän ainakin hoidan oman osuuteni. Minulla on kolme tuohon ikäryhmään kuuluvaa rakastajaa. Nyt varmaan kiitoksia satelee? :D n50+

Minä olen jopa antanut lapsen kahdelle eri miehelle tuosta ikäryhmästä. Odotan miesten ylistystä ja kiitoksia myös.

Vierailija
130/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka epäilette ettei tilastoero voisi olla totta, ettäkö toista sukupuolta ei voisi syntyä enemmän ja aiheuttaa tällaista eroa, niin ettekö todella näe että luonnossakin tämä sama tapahtuu joillekin nisäkkäille?

Ei kaikille eläimillekään ole riittävästi naaraita tai uroksia. Se nyt voi vain tapahtua myös Suomen kaltaisessa valtiossa, jossain maassa asia lienee päinvastoin että nuoria viriilejä naisia on huomattavasti enemmän kuin miehiä. (Sellaiseen paikkaan pariutumishaluisen miehen kannattaisi muuttaa)

Venäjällä on enemmän naisia kun miehet juo itsensä héngiltä, mutta ei venäläinen nainen kunnioita suomalaista miestä. Haluaa vain lypsää rahat pois tai jos olet vähä varaisempi mutta kunnollinen mies niin ei kelpaa. Pitää joko olla pultsari mies mistä huolehtia tai sitten varakas mies jolta lypsää. Jos on paljon ylimääräistä rahaa niin go for it.

No joo, nyt on aika härskiä stereotypiamista. Olen itse venäläisten vanhempien lapsi ja kohdannut kaikki stereotypiat. On totta että Venäjällä mies maksaa, ja nainen käyttää enemmän palkkaansa kauneuteen ja omiin juttuihin, ja mahdollisesti lapsiin. Mies on elättää. Mutta yhä, naiset Venäjällä vie lapsia hoitoon lenkkareissa meikittä ihan kuin suomalaiset. Joku Nevski Prospekt rikkaine, kauniine naisineen ei näytä oikeaa kuvaa venäläisyydestä . Venäläiset naiset on ihmisiä myös, ei mitään ahneita objekteja

Vierailija
131/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa muutama nainen on todennut ettei ole kelvannut, vaikka kuuluu vähälukuisempaan joukkoon ikänsä puolesta.

Tosiasia on, ettei miehillekään 56-vuotiaana mitkään taivaat aukene. Jos ei kelpaa, ei välttämättä kelpaa silloinkaan. eri

Vierailija
132/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista 70 000 vain 20% on todellisia mahdollisuuksia pariutua, koska he ovat naisten silmissä halutuimmat urokset.

Vierailija
133/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kuitenkin enemmän Suomessa kuin miehiä, joten ilman kumppania jäävät ennemminkin naiset?

Vierailija
134/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti minä en ikävuosina 20-30 onnistunut löytämään miestä itselleni...

Sellaiset ikäiseni fiksut, mukavat, söpöt miehet oli jo kaikki varattu tai niitä kiinnosti ihan muun tyyppiset naiset kuin minä. Baareissa ja netissä törmäsi vain seksin perässä oleviin idiootteihin. Myös monet liian vanhat yrittivät tehdä tuttavuutta.

Varmasti paljon mukavia poikia jäi maaseudulle asumaan joten heihin ei luonnollisesti päässyt törmäämään, itse kun muutin opintojen perässä kaupunkiin.

Ei voi mitään. Ikisinkuksi päädyin. :/

Samoja kokemuksia minulla joka aikaisemmin kirjoitti että asun kaupungissa eikä ole miehiä. En tapaa miehiä missään eikä minua ikinä lähestytä. Jos joku tekee tuttavuutta niin mies on melkoinen friikki..

Vierailija
135/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti minä en ikävuosina 20-30 onnistunut löytämään miestä itselleni...

Sellaiset ikäiseni fiksut, mukavat, söpöt miehet oli jo kaikki varattu tai niitä kiinnosti ihan muun tyyppiset naiset kuin minä. Baareissa ja netissä törmäsi vain seksin perässä oleviin idiootteihin. Myös monet liian vanhat yrittivät tehdä tuttavuutta.

Varmasti paljon mukavia poikia jäi maaseudulle asumaan joten heihin ei luonnollisesti päässyt törmäämään, itse kun muutin opintojen perässä kaupunkiin.

Ei voi mitään. Ikisinkuksi päädyin. :/

Samoja kokemuksia minulla joka aikaisemmin kirjoitti että asun kaupungissa eikä ole miehiä. En tapaa miehiä missään eikä minua ikinä lähestytä. Jos joku tekee tuttavuutta niin mies on melkoinen friikki..

Itse asun maalla eikä täälläkään tapaa ketään missään. Varattuja vaan. Baareissa kaikki miehet kännää keskenään, harrastuksissa on varattuja.

Vierailija
136/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on +50 vuotiaana paljon naisia vahemmän.

Vierailija
137/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se nyt ihme, kun ulkomailtakin valuu jatkuvasti lisää uroita maahamme. Naisia huomattavasti vähemmän, tai sitten edustavat sellaista kuntaa että vääräuskoisiin kantiksiin ei sekaannuta.

Vierailija
138/591 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ison kuuloinen luku. Siis noi 3000 miestä enemmän per syntymävuosi. Ulkkikset eivät selitä kaikkea. Tosin linnassa, sillan alla ja narkkaamassa on miehiä enemmän ja homojakin osa.

Vierailija
139/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Täällä esimerkiksi kolmekymppinen, pyöreähkö seinäruusutar, mutta eipä ole miehiä koskaan pahemmin kiinnostanut.

Minkäköhän takia?

Tunnistit itse oman ongelmakohtasi. Voisiko sille tehdä jotain?

Vierailija
140/591 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slaavilainen nainen? Nigerialainen nainen? Thaimaalainen  nainen?

Kirjoititiko tämän sarkastinen hymynkare suupielessä? Miksei ruotsalainen, saksalainen tai espanjalainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän