Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ TYHMÄÄ ootte tehnyt lapsena?

Vierailija
09.06.2006 |

me kaverin kanssa ajateltiin tehdä eväät ja lähdettiin ulos ja hilppastiin lähimpään lehtiroskikseen niitä syömään, sisälle vaan ja kansi kiinni. hetken kuluttua naapurin täti tuli tuomaan roskia ja avasi kannen :) :) täti huusi miehelleen kauhuissaan miehelleen että, hei marko täällä on jotain lapsia syömässä! tädin ilme oli näkemisen arvoinen, ajatteli varmaan että jotain kodittomia raukkoja :)

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kauheita olette lapsena olleet! Odotan jo kauhulla, että mitä oma lapseni (nyt ½v) keksii tehdä muutaman vuoden päästä!

Vierailija
102/118 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin pari kertaa opettajaani vahingossa äidiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kanssa kreikassa lomailemassa, heillä samanikäinen tytär kuin minä. menimme kaverin kanssa hotellin vieressä olevaan pikkukauppaan. siellä sitten huomasin erikoisen näköisen miehen, jota rupesin sitten arvostelemaan kaverilleni, että kato nyt totakin miestä, ihan buldogin näköinen. mies katsoi suoraan minua ja puhui jotain vaimolleen suomeksi. kyllä hävetti. toinen on kun olin vähän vanhempi, päätin mennä vanhempieni baarikaapille ottamaan vähän viikonloppu juotavaa. otin jotain kirkasta alkoholia omaan pulloon ja laitoin vettä tilalle viinapulloon. myöhemmin kun isäni teki siitä paukkuja, ihmetteli kun ei missään tunnu. ei silti ruvennut minua syyttämään vaikka 1/3 oli viinasta vettä. olinpas kamala teini.

mäkìn samaa kotona tyhjensin punaviinipullon ja join sen 3:30 yöllä ja lsitoin sinne vettä

Vierailija
104/118 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskeltiin lasiin ja haisteltiin....

Vierailija
105/118 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kehittyi käsittämätön rituaali pissata yläkerran käytävän matolle jos lähdin saunasta ennen vanhempiani, seisoin  nakuna jalat haralla ja lorotin ( Olen siis naispuolinen). Enkä ollut enää edes mikään pikkulapsi vaan ala-asteella!  Voi helvetti että on ihminen ollut sekaisin...

Ja sitten ne perinteiset pilapuhelut, ovikellon soittamiset ja karkuun juoksemiset sekä kaupoista pöllimiset.

Vierailija
106/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi pippelöin 7-vuotiaana erään 9-vuotiaan pojan kanssa.

Ha en oo ikinä kuullu "pippelöin" onko se jotain pojan pippeliä liittyen. Voiko joku kertoa mitä pippelöin tarkoittaa

Vierailija
107/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keran isäni kihlasormuksella ja hukkasin sen eikä ole vielä tähän päivään menessä löytynyt:( vanhempani eivät oleet kovinkaan innoissaan leikin jälkeen. Karkasin naapurin pojan kans metsään kun ei haluttu lähteä tarhaan ja oltiin jotain 2 tuntia piilossa ja äitit panikissa etsi. Nämä muistan nyt ainakin muitakin varmasti on, olin lapsena oikea kauhu kakara:D

Onko kihlasormusta vielä löydetty?

Vierailija
108/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelöinyt ruskeassa talossa naapurin pojan kanssa!

Vierailija
109/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee on tapahtunu en tarkallee kaikkee muista..... ei mtn erikoista tuu mielee ku en muista. :D

mut must on tosi kiva valokuva ku olin tosi herkkusuu, ja äiti oli tuonu kauppakassin pöydälle ja olin kiivenny sen äärelle ja avannu vanukkaan jota söin ku viimistä päivää ja kaikki vanukkaat pitkin mun vartaloa ja olin vaipoissa siinä.. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ......

sit jotain meikkausjuttuja.. ku äiti luki iltasatuja ja nukahti usein kesken kaiken ennen ku mä ja mun sisko oltiin nukahettu, niin sain idean et nyt mennään meikkaamaan äitin meikeillä. kaikki irtopuuterit yms lattioilla. sit mä sanoin vaa "naitten  (naisten) täytyy meikata"

Vierailija
110/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me tehtiin kaikkea muutakin typerää, kuten heitettiin pissaa saunassa kiukaalle. jestas sitä hajua.

Ruskean talon touhuja!

Vierailija
111/118 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitteita valittajaherkän naapurin postilaatikkoon. Sitä äijää kyllä härnättiin mennen tullen palatessa, kaikkea ei haluakaan muistaa.

112/118 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Karannut lapsena koulusta lukemattomia kertoja. Olen polttanut röökiä koulun metsässä. (EN JÄÄNYT KIINNI!)

Sit mul oli sellanen tapa et näytin jokaselle vastaan tulevalle autolle keskaria,melkein kukaan ei pysähtynyt paitsi yksi,olin siis mun yhen kaverin kaa ja juostiin metsään nopee piiloon, sit tää mun kaveri päättää huutaa me ollaan täällä,sit mä olin silleen ei perkele miks sun piti paljastaa meidät, sit se pyys meidän vanhempien puhelin numeroa, että se voi olla yhteydessä meidän vanhempiin. Ja me tietenkin annettiin väärät numerot. Olen pöllinyt lapsena isältäni kaljaa ja join ne kaverini kanssa metsässä. Olen myös mm heittänyt opettajaa pyyhekumilla. Söin myös lapsena irtokarkkilaarista pudonneita karkkeja. Sit olen polttanut minun huoneessa röökiä, olin tosiaan yksin kotona ja ei menny kauaa kun mun vanhemmat saapu kotiin. Sit mä heitin tupakan lattialle ja aloin potkii sitä et se sammuis. Sit mun koko huone oli ihan siin savussa ja hais ihan röökille. Joo jäin siitä kii ja sain 2 viikkoo kotiarestia. Näitä tarinoita on niin paljon että näitä ei voi vaan kirjoittaa tänne. Siinä menisi todella todella kauan.

Vierailija
113/118 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftattiin ja juostiin paniikissa karkuun kun joku auto pysähtyi, ajeltiin pyörillä tutkimassa autiotaloja ja kerran tuli äkkilähtö kun talo ei ollutkaan autio ja joku pappa tuli karjumaan, kiipeiltiin aitojen yli omppuvarkaisiin. pimpoteltiin ovikelloja ja juotiin karkuun.

Vierailija
114/118 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vienyt linnunpöntöstä kolme munaa, haudoin niitä kotona, mutta onnistuin hajottamaan kaikki. Kerroin veljelleni iloisesti saaliistani ja muistan, miten vihainen hän oli ja pettynyt. Muistan vieläkin sanat "Tyhmä, siellä se lintuemo itkee nyt". Tyhmä -sanaa meillä käytettiin harvoin, mutta jos käytettiin niin sitä tarkoitettiin, ja muistan, miten tiesin, että olin tehnyt väärin.

-Syönyt kaupasta viinirypäleitä, muistan kyllä, että joku mummo tuli sanomaan, ettei niin saa tehdä.

Vierailija
115/118 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnun munien varastaja jatkaa, että nuorena pöllin spurgujen puistoista varmaan 20 tupakkaa ja poltin jokaisesta vielä jämät. Kähveltiin myös kaverini isän lasista tuhkakuppia ja polttelin niistäkin jämät. Hyi.

Vierailija
116/118 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kiivennyt palotikkaita pitkin katolle ja vilkutellut sieltä ohikulkijoille. 4-5v

-Hyppinyt autotallin katolta alas. 6-7v

-Kiivennyt roskikseen äitiä piiloon. 7-8v

-Painellut naapurin ovikelloo ja juossu karkuun. 5-8v

-Jää oli heikkoa ja äiti kielsi mua menemästä sinne. Tietty halusin kokeilla ja tipuin. Sit naapurit oli huomannu ja kantanut kotiin. 4-5v

-Heitellyt omenoilla naapurin ikkunaa kaverin kanssa ja juossu piiloon. 7v, kaveri 6v

-Pissannut monta kertaa vessan lattialle tahallani. 3-6v

-Leikelly äidin juhlamekkoja. 5v

No, onhan sentään muistoja😳

Vierailija
117/118 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissannu kaverin kaa ämpäriin ja heittänyt ämpärin kaverin yläkerran ikkunasta phikulkijan päähän!!!!

Vierailija
118/118 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin jäätävän paukun kesken tunnin