Mitä ylijäämämies voisi tehdä elämällään kun naista ei hänelle ole tarkoitettu?
Olisiko jokin mielekäs vaihtoehto syrjäytymisen ja ryyppäämisen rinnalle?
Kommentit (190)
Ei kukaan normaali kiinnostu ihmisestä, jonka ajatusmaailma on tuollainen. Itse en missään nimessä haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jonka koko elämä olisi pelkästään minun varassa. Sellainen olisi todella ahdistavaa. Jos ihminen ei osaa olla yksin eikä keksi elämäänsä mitään järkevää sisältöä, niin miten ihmeessä sellaisella ihmisellä olisi jotain annettavaa parisuhteessa? Epätoivoiset vinkujat ja narisijat on masentavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan normaali kiinnostu ihmisestä, jonka ajatusmaailma on tuollainen. Itse en missään nimessä haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jonka koko elämä olisi pelkästään minun varassa. Sellainen olisi todella ahdistavaa. Jos ihminen ei osaa olla yksin eikä keksi elämäänsä mitään järkevää sisältöä, niin miten ihmeessä sellaisella ihmisellä olisi jotain annettavaa parisuhteessa? Epätoivoiset vinkujat ja narisijat on masentavia.
Tästä voisi alkaa väitellä että kumpi oli ensin; muna vai kana? Onko ajatusmaailmani tällainen koska kokemukset ovat muokanneet sitä, vai ovatko kokemukseni sellaisia kuin ovat ajatusmaailmani takia?
Itse voisin väittää ensimmäisen vaihtoehdon olevan totuus, mutta en aio siitä lähteä kenenkään kanssa argumentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on paljon yksinäisiä naisiakin, jotka etsivät miestä. Kyllä siitä joukosta löytyy sinullekin joku. Onko sinulla kovat kriteerit naiselle? Voisitko ajatella ottavasi yh:n? Jos naisella on lapsi ennestään, hän useimmiten on hedelmällinen vielä reilusti yli 40-vuotiaana. Ja voi olla, vaikka ei olisikaan koskaan synnyttänyt. Pitääkö lapsen ehdottomasti olla biologisesti sinun? Voisit hyvin löytää naisen yli nelikymppisten ikäisistä. Moni sen ikäinen ei löydä omasta ikäluokastaan sopivaa miestä.
Meidän naisten on joskus vaikea ymmärtää miehen naisenkaipuuta, koska naisilla useinkaan se miehenkaipuu ei ole niin kova ja koska nainen saa miehen minkä ikäisenä tahansa. Vanhoilla mummoillakin on ottajia, mutta yleensä ne mummot ei vaan halua enää miestä.
Minä taas ajattelen jos en kelvannut naiselle kun olin vielä siinä iässä että olisi jotain tolkkua tulla isäksi. Niin olkoon tuon nainen sitten yli 40 vuotiaanakin yksin. Sen verran katkera olen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi sinussa se asia miksi et naisille kelpaa?
Ei varmastikaan ole mitään yksittäistä piirrettä.
Ominaisuuksieni summalle ei ole tässä ajassa kysyntää. Ehkä minulla kävi huono tuuri, ja asia olisi voinut olla toisin 100 vuotta sitte, tai 100 vuoden päästä. Tai ehkäpä jossakin toisessa kulttuurissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on paljon yksinäisiä naisiakin, jotka etsivät miestä. Kyllä siitä joukosta löytyy sinullekin joku. Onko sinulla kovat kriteerit naiselle? Voisitko ajatella ottavasi yh:n? Jos naisella on lapsi ennestään, hän useimmiten on hedelmällinen vielä reilusti yli 40-vuotiaana. Ja voi olla, vaikka ei olisikaan koskaan synnyttänyt. Pitääkö lapsen ehdottomasti olla biologisesti sinun? Voisit hyvin löytää naisen yli nelikymppisten ikäisistä. Moni sen ikäinen ei löydä omasta ikäluokastaan sopivaa miestä.
Meidän naisten on joskus vaikea ymmärtää miehen naisenkaipuuta, koska naisilla useinkaan se miehenkaipuu ei ole niin kova ja koska nainen saa miehen minkä ikäisenä tahansa. Vanhoilla mummoillakin on ottajia, mutta yleensä ne mummot ei vaan halua enää miestä.
Minä taas ajattelen jos en kelvannut naiselle kun olin vielä siinä iässä että olisi jotain tolkkua tulla isäksi. Niin olkoon tuon nainen sitten yli 40 vuotiaanakin yksin. Sen verran katkera olen.
55-vuotiaana ylijäämämiehiä ei enää ole, ja voit löytää naisen. Oletko paljonkin yli neljän kymmenen?
Onko ylijäämämies uusi termi k i l t t i miehelle? Tutun kuuloista kitinää.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55-vuotiaana ylijäämämiehiä ei enää ole, ja voit löytää naisen. Oletko paljonkin yli neljän kymmenen?
Miksi haluaisin sitten löytää naisen? Ei se nainen korvaa lapsettomaksi jäämistä. Avioliittoon ei lapsettoman miehen ole mitään syytä mennä naisen kanssa eikä edes muuttaa yhteen.Miksi luopua vapaudestaan naisen vuoksi kun elämäntehtäväsi tai se mitä toivoit elämältä jäi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies tarkoittaa sitä että osa miehistä jää yli, koska suomessa on 20-40-vuotiaissa 70 000 miestä enemmän kuin naista. Tämä aiheuttaa sen että suuri joukko miehiä jää väistämättä "ylitarjonnaksi"
He ovat ylijäämämiehiä.
Minä olen ylijäämämies.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies tarkoittaa sitä että osa miehistä jää yli, koska suomessa on 20-40-vuotiaissa 70 000 miestä enemmän kuin naista. Tämä aiheuttaa sen että suuri joukko miehiä jää väistämättä "ylitarjonnaksi"
He ovat ylijäämämiehiä.
Minä olen ylijäämämies.
Mikään ei ole Status quo eli pysyvä tila joten tilanteesi voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotus huutaa olemuksestaan. Kiivaasti pälyillen etsii epätoivoisesti jotakuta joka pelastaisi, jotain johon riippuvuuskoukkunsa ripustaa. Väärin.
Ensin aikuinen löytää tasapainon itsestään, hänellä on fokuksessa muutakin kuin oma napa.
Huomionhuutajat on läpeensä mätiä, mutta jos ei ole huomiohakuinen, on timantti.Tämä on totta. Silloin, kun olin parisuhteessa enkä ollut muista kiinnostunut, silloin minusta kiinnostuttiin. Sinkkuna taas vilkuillessani ympärilleni, kiinnostuneita ei niin vain löytynytkään.
Kylläisen tiikerin teoria.
(Hiukan muunneltuna, jos ap ennen ulos lähtemistä hierot itseäsi, sinusta paistaa akuutti raukeus).
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat ylijäämämiehiä.
Minä olen ylijäämämies.Mikään ei ole Status quo eli pysyvä tila joten tilanteesi voi muuttua.
Tilanne muuttuu 55v iässä, koska silloin miesten ja naisten välinen ero lukumäärässä tasoittuu.
Ota joku pullea yh-mamma elämäsi sisällöksi. Voit tehdä hänen kanssaan myös lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ota joku pullea yh-mamma elämäsi sisällöksi. Voit tehdä hänen kanssaan myös lisää lapsia.
Jos nainen "otettaisiin" yhtä helposti kuin kuin äsken otin mehua jääkaapista, ei ylijäämämiehiä suomessa olisi.
Se on sit vähän voi voi kun niillä 25v lapsia haluavilla neitsytnaisilla on pari muutakin ottajaa. Jos ei itselle kelpaa kuin naisten marginaali, niin se ei ole naisten syy.
Vierailija kirjoitti:
Se on sit vähän voi voi kun niillä 25v lapsia haluavilla neitsytnaisilla on pari muutakin ottajaa. Jos ei itselle kelpaa kuin naisten marginaali, niin se ei ole naisten syy.
minulla ei ole vaatimuksena naisen neitsyys, eikä myöskään 25v.
Se olisi mukavaa jos naisella ei vielä olisi lapsia.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämiehen olisi kovin erikoista hypätä suoraan kokemattomuuden suosta isäpuolen saappaisiin.
Ylijäämämies haluaa biologisisia lapsia naisen kanssa, jolla ei vielä niitä ole muiden miesten kanssa.
On paljon biologisia isiä, jotka eivät välitä lapsestaan.
On paljon isättömiä poikia, joille äipän vaihtuvat miehet on isähahmoja. Ei aina onnistu.
Mietis pitkällä aikavälillä: kyllä yh äipän lapsen kanssa voi tulla hyvä ihmissuhde, jos on muuten terve perusta.
Ei kaikki aina pääty huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa vaikka naisella olisi ollut 100 seksikumppania ennen minua. Jokaisella meillä on historiamme. Kunhan hän olisi vain minun kanssani sitten yhdessä.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole mitään yksittäistä piirrettä.
Ominaisuuksieni summalle ei ole tässä ajassa kysyntää. Ehkä minulla kävi huono tuuri, ja asia olisi voinut olla toisin 100 vuotta sitte, tai 100 vuoden päästä. Tai ehkäpä jossakin toisessa kulttuurissa...
Mitä ne ominaisuudet sitten on, mille ei ole kysyntää?
Vierailija kirjoitti:
Naisen iän olisi hyvä olla sellainen että ehtisimme seurustella ja tutustua kunnolla ennen kuin tekisimme lapsia.