Mitä ylijäämämies voisi tehdä elämällään kun naista ei hänelle ole tarkoitettu?
Olisiko jokin mielekäs vaihtoehto syrjäytymisen ja ryyppäämisen rinnalle?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että yli 22-vuotiaat naiset eivät kelpaa sinulle?
22-vuotiaat ovat lähes poikkeuksetta liian kakaroita ylijäämämiehelle.
Eilen toisessa ketjussa tosin sanoit, ettei yli 22-vuotiaat kiihota sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulle tarkoitettu nainen, mutta se on ylijäämänainen.
Näin. Terveisin vain seksiseuraksi kelpaava ylijäämänainen (enkä enää halua seksiäkään, kun miehet ovat epäkunnioittavia)
Olet ylijäämänainen eli jännä miesten riemurasia. Olisit löytänyt miehen itsellesi jos huomaisist ne tavallisetkin miehet. Ps seksiseuraa hakee vain jännä miehet. Kiltti mies ei harrasta tuollaista ;).
Tätähän on tietenkin naisena vaikea ymmärtää, eikö?
Olen huomannut tavallisetkin miehet, jopa mielestäni hieman rumatkin. En jaa itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Terveisin vain seksiseuraksi kelpaava ylijäämänainen (enkä enää halua seksiäkään, kun miehet ovat epäkunnioittavia)
Olet ylijäämänainen eli jännä miesten riemurasia. Olisit löytänyt miehen itsellesi jos huomaisist ne tavallisetkin miehet. Ps seksiseuraa hakee vain jännä miehet. Kiltti mies ei harrasta tuollaista ;).
Olen huomannut tavallisetkin miehet, jopa mielestäni hieman rumatkin. En jaa itseäni.
Olet ollut seksisuhteessa?
Ja nyt se ylijäämämies lähti. Mä odotin et olisit mun kans jutellut vielä, olen yrittäjä myös ja lupasin odotella asiakasta. Ihan väsy eikä jaksa töitä tehdä vaikka nyt ehtis. Muhun varmaan kolahtais tuollainen analyyttisempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotat naisten tekevän sille, että sulle ei löytynytkään kotiovelta alipainoista pantavan näköistä synnytyskonetta ja kodinhoitajaa?
Miksi olet typerä ihminen?
Vastaa kysymykseen. Miksi sun mielestä naiset on vastuussa siitä että sulle ei ole mieleistä pillua?
lainaatko sen kohdan jossa olen väittänyt heidän olevan tuosta asiasta vastuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, että miksi olet olemassa? Syvemmin kuin itsesäälin kautta? Syvemmin kuin "ylijäämämies" -tyyppisten määritelmien kautta?
Ylijäämämies on olemassa siitä syystä että ylijäämämiehen vanhemmat toteuttivat biologista tarvettaan.
Vaikutat aika yksitotiselta, kyyniseltä ja apaattiselta. Olet lannistunut jo etukäteen, ja odotat, että joku unelmien prinsessa pelastaisi sinut itseltäsi. Luulet suojelevasi itseäsi "tunnustamalla olevasi ylijäämämies" ja biologian uhri, todellisuudessa tapat mahdollisuutesi ihan omin käsin olemalla ankeuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotat naisten tekevän sille, että sulle ei löytynytkään kotiovelta alipainoista pantavan näköistä synnytyskonetta ja kodinhoitajaa?
Vastaa kysymykseen. Miksi sun mielestä naiset on vastuussa siitä että sulle ei ole mieleistä pillua?
Itse en muista tuollaista sanoneeni.
Tää ketju on nyt sekava, ei tästä saa selvää mitkä on oikeasti miehen kommentteja.
Millä allalla olet?
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka viesti. ”Yhyyy yhyy mun on ihan pakko syrjäytyä kun kakskymppiset huarrat ei anna mulle pilluu ja se on NAISTEN SYYTÄ”
Vierailija kirjoitti:
Oletko seurustellut aiemmin?
Oletko etsinyt jostakin naisia?
Kerro jotain itsestäsi, niin olisi helpompi antaa vinkkejä.
Millä alalla olet? minkä tyylinen mies?
ainakin kirjoitat niin että koulutusta ilmeisesti on
vastaatko näihin
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies on ollut ihastunut moneen naiseen elämänsä aikana. Ensimmäisen kerran muistan kunnolla ihastuneeni 15-vuotiaana kesäleirillä. Ylijäämämies on kausittain etsinyt naisia, ja taas elänyt elämäänsä etsimättä.
Ylijäämämies tykkää soittaa pianoa. Heh, aika hankala kysymys oikeasti vastata...tulisi liian pitkä kirjoitus.
Ylijäämämies on kaupallisella alalla.
Kiitos kehuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet ei katso tavallisia naisia päinkään. Ja jos tavallinen nainen on joskus harrastanut seksiä niin siitä tulee heti huarahuarahuara. Me ei voida sille yhtään mitään että 10% naisista ei riitä 99% miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastaatko näihin
Luonnehtisin ylijäämämiehen tyyliä sporttisen ja rockin sekoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka viesti. ”Yhyyy yhyy mun on ihan pakko syrjäytyä kun kakskymppiset huarrat ei anna mulle pilluu ja se on NAISTEN SYYTÄ”
Sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.
Minusta kuulostat fiksulta, ylijäämämies. Ja olet vielä itsesi elättävä yrittäjä, eli et voi täysin aloitekyvytönkään olla.
Eli hus muuttamaan nimimerkkiä. Tilastollisesti toki on ylijäämämiehiä, mutta ne ovat ihan eri sorttia kuin sinä. Fiksu, aloitekykyinen mies EI jää ylijäämämieheksi ellei itse tahdo.
Ongelmasi on luultavasti sama kuin monella muullakin: et ymmärrä miten paljon lähentymisiä vaaditaan että saat yhden osuman. Yhdessä pelimies-dokkarissa pelimieskouluttaja sanoi, että alkuun tarvitaan 400 keskustelunavausta että saa yhden puhelinnumeron. Tämä oli jenkeissä missä kulttuuri on eri, Suomessa tilanne ei varmaan ole noin paha. Mutta täytyy ymmärtää että sinun täytyy tutustua ihan tosi moniin ihmisiin jos tahdot löytää sen yhden sopivan.
Aina välillä tietysti ihmiset vaan maagisesti kohtaa mutta siihen vaaditaan niin jumalaista tuuria että on parempi panostaa kovaan työhön. Eli siihen että alat ottaa naisiin kontaktia. Useammin. Enemmän. Joka paikassa. Kohteliaasti. Siinä se harjaannus kehittyy ja olet parisuhteessa puolessa vuodessa.
Mutta tosiaan, itse sinun on se vaiva nähtävä ja aloitteet tehtävä.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies on ollut ihastunut moneen naiseen elämänsä aikana. Ensimmäisen kerran muistan kunnolla ihastuneeni 15-vuotiaana kesäleirillä. Ylijäämämies on kausittain etsinyt naisia, ja taas elänyt elämäänsä etsimättä.
Ylijäämämies tykkää soittaa pianoa. Heh, aika hankala kysymys oikeasti vastata...tulisi liian pitkä kirjoitus.
Ylijäämämies on kaupallisella alalla.
Kiitos kehuista.
Mä en nyt tiedä miten on mahdollista, mutta kun luin sun vastaukset, niin ihana ihastumisen tunne meni mun läpi. Tiedätkö tunteen, kun rintakehässä tuntuu lämpö.
Mun pitää nyt mennä. Mutta haluan kiittää sua, oikeasti jotenkin pelastit mun päivän, tuntuu että tämä elämä taas lähtee parempana eteenpäin. Kiitti, pusu, halaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut seksisuhteessa?
En kun olen ikineitsyt kahden aikuisen lapsen äiti. Kuule, olen ollut avioliitossakin 12 vuotta ja jos minulla joitakin seksisuhteita on ollut (en harrasta seksisuhteita), se ei liity nykytilanteeseen. Joskus miehet ovat valehdelleet, että juu, seurustellaan tai vahvasti sinne päin mennään ja pelkkä paneminen kiinnostaa kuitenkin.
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.
Pystyin selvittämään sun naisongelman ihan tämän ketjun perusteella. Eli sun mielenkiinto kohdistuu 100% sellaisiin naisiin, jotka alkavat vängätä sun kanssa kaiken maailman asioista. Todennäköisesti sinusta saattaa olla kiinnostunut moni söpö ja nuori nainen, mutta et jostain syystä huomaa heitä. Et siis ole ylijäämämies, vaan ennemminkin putkinäkömies:) Sun tunnelin päässä näkyy valoa, mutta sun itsesikin on se nähtävä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimieshän harrastaisi, jos se seksiseuraksi kelpaisi. Ei ole kelvannut ja on siitä katkera, mutta miesten suhteen pettyneille naisille(kin) tätä valhetta voi jankuttaa ja samalla oksentaa katkeruuttaan. eri