Näkijä täällä, huomasin edellisissä ketjuissa tänään, että moni haluaisi apuani
Ehkä täällä on aiemmin ollut " feikkinäkijöitä" :). Itse en ole varsinainen näkijä lainkaan, mutta usein tunnen ja tiedän asioita todistetusti. Menen nyt vauvan kanssa ulos, mutta voin kertoa myöhemmin teille asioista jotka askarruttavat. Varoitus kuitenkin, en näe aina, eli joskus ei tule mitään kontaktia, joskus tunnen ja " näen" paljon. Sanon heti rehellisesti, jos en näe mitään, en rupea keksimään. Jos haluat kysyä jotain. tee näin:
- Keksi itsellesi nimimerkki, jolla allekirjoitat viestisi.
Kerro viestissä ongelmasi vähintään 3-4 lauseella. (Pelkkä " tulenko onnelliseksi" ei auta näkemään mitään)
Kerro itsestäsi; - miten kuvailet luonnettasi, - oletko erityisen eläinrakas tai musikaalinen tai missä olet erityisen lahjakas. (myös jos et ole missään lahjakas.) - Mikä on suosikki tv-sarjasi tai bändi tai aikakausilehti. Myös muuta voit kertoa, kaikki henk. koht. tieto auttaa saamaan kontaktin.
Vastaan siis vasta illemmalla näihin kysymyksiin.
Kommentit (105)
Mua jäi mietittyämään sun vastauksessa kun sanoit että näät mut jonkun fiftarihemmon kaa, mutta että lapsia ei tässä kuviossa näy. Miten se voi olla ku mulla on 2 lasta??? Kai mulla on ne sentään jatkossakin???
-Paragon
en viitsi nyt kirjautua, kun puhelimen kautta tämä yhteys tökkii ja hidastelee. Ehkäpä huomenna jo tullaan kaupungissa käymään ja pääsisin vauvan unien aikaan vastailemaan. Pinoa ei tarvitse minun takiani nostaa, löytyyhän se haulla tms.
PARAGON, - Älä nyt tuollaisia luule! Vannon ja vakuutan, että sitä se ei tarkoita, etteikö sinulla olisi lapsiasi jatkossakin!!! Lapset eivät kuuluneet siihen nimenomaiseen kuvaan, ei se muuta tarkoita. (suoraan sanottuna tuo fiftarimies saattaa ollakin joku eteesi tuleva ihminen, josta et kotona leuhki sen kummemmin, saattaa olla jonkinlainen ihastus tulevaisuudessa.. :) Näin siis sellaisen välähdyksen hetkestä, jolloin olet onnellinen ja iloinen 50-l tyylisen hepun kanssa, värikkäässä paikassa, vähän kuin juhlissa :) Siellä ei siis ollut ketään lapsia paikalla.
Elisa
Jos ainakin ayhdessä aikaisemmassa viestissä luki, että on mökillä, ja tulossa vain käymään kaupungilla niin minä ainakin oletan, että silloin on menty takaisin mökille?
Vierailija:
Kerro elämäntarinasi niin minä kerron sinulle millainen olet. Hienoa todellakin hyvä NÄKIJÄ! :)Oikea näkijä ei tarvitse mitään tietoa ihmisestä. Tämä jos joku on feikki näkijä. Ja mitäköhän tai ketä tämä ap näkijä oikein tarkoittaa sillä että täällä olisi ollut feikkejä? En ole yhteenkään törmännyt.
tippuu koko ajan alemmas ja alemmas...
eli UP